השוואה בין פיג'ו 308 ו-פיג'ו 508

פיג'ו 308 2017. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
פיג'ו 308
מחיר לא נקבע
פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פיג'ו 308 ו-פיג'ו 508

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
235   קמ"ש
225   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4   שניות
7.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
53   ליטר
62   ליטר
משקל עצמי
1 279   ק"ג
1 495   ק"ג
משקל כולל
1 815   ק"ג
1 999   ק"ג
אורך
4 253   מ"מ
4 750   מ"מ
רוחב
1 804   מ"מ
1 860   מ"מ
גובה
1 457   מ"מ
1 410   מ"מ
בסיס גלגלים
2 620   מ"מ
2 800   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559   מ"מ
1 601   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553   מ"מ
1 597   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
487   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228   ליטר
1 537   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
גודל הגלגל
225/40 R18  
215/55 R17  
בתוך העיר
7.3   ליטר
6.2   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8   ליטר
4.2   ליטר
צריכה ממוצעת
5.7   ליטר
5   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
123   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
קדח / מהלך
77 × 85.8   מ"מ
77.0 x 85.8   מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
180 (133 ) 5500
מומנט מירבי
306 1900
255 1650
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
110
180

רמת גימור

פיג'ו 308 ו-פיג'ו 508

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים משולב  
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
לוח מחוונים דיגיטלי
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי בגודל מלא
מתלים פעילים
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת תאורה אדפטיבית
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R18  
R17  
חומר
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 308
פיג'ו 508

השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-פיג'ו 508

פיג'ו 308 ו-פיג'ו 508 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין פיג'ו 508 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.