1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. אופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508

השוואה בין אופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508

אופל אינסיגניה ‏2017. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
אופל אינסיגניה
מ- ₪ 68 000
פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע

מאפיינים

אופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
242   קמ"ש
225   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.3   שניות
7.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
62   ליטר
62   ליטר
משקל עצמי
1 699   ק"ג
1 495   ק"ג
משקל כולל
2 280   ק"ג
1 999   ק"ג
אורך
4 897   מ"מ
4 750   מ"מ
רוחב
1 863   מ"מ
1 860   מ"מ
גובה
1 455   מ"מ
1 410   מ"מ
בסיס גלגלים
2 829   מ"מ
2 800   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
490   ליטר
487   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 450   ליטר
1 537   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
בתוך העיר
11.2   ליטר
6.2   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
7   ליטר
4.2   ליטר
צריכה ממוצעת
8.6   ליטר
5   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
203   ג'/ק"מ
123   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1998   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.5  
10.5  
קדח / מהלך
86 × 96   מ"מ
77.0 x 85.8   מ"מ
הספק מירבי
260 (191 ) 5300
180 (133 ) 5500
מומנט מירבי
407 2500 – 4000
255 1650
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180

רמת גימור

אופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי תמרורים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
תאורת אווירה דקורטיבית
סאנרוף
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
עיסוי במושים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מושבים קדמיים
חימום מושבים אחוריים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
לוח מחוונים דיגיטלי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R18  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

אופל אינסיגניה
פיג'ו 508

השוואה של אופל אינסיגניה עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לאופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508

אופל אינסיגניה ו-פיג'ו 508 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין אופל אינסיגניה לבין פיג'ו 508 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.