- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- סקודה קארוק ו-פיג'ו 3008
השוואה בין סקודה קארוק ו-פיג'ו 3008
מאפיינים
סקודה קארוק ו-פיג'ו 3008
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
199 קמ"ש
188 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.8 שניות
9.7 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
53 ליטר
משקל עצמי
1 390 ק"ג
1 395 ק"ג
משקל כולל
1 925 ק"ג
1 940 ק"ג
אורך
4 382 מ"מ
4 447 מ"מ
רוחב
1 841 מ"מ
1 841 מ"מ
גובה
1 603 מ"מ
1 624 מ"מ
בסיס גלגלים
2 638 מ"מ
2 675 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 576 מ"מ
1 579 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 541 מ"מ
1 587 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
521 ליטר
591 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 630 ליטר
1 670 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.67 מ'
גודל הגלגל
215/60 R16
215/55 R17
215/50 R18
215/55 R17
215/50 R18
225/55 R18
בתוך העיר
5.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.7 ליטר
צריכה ממוצעת
5.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
112 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1498 סמ"ק
1199 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
10.5
קדח / מהלך
74.5 × 85.9 מ"מ
75 × 90.5 מ"מ
הספק מירבי
150 (110 ) 5000 – 6000
130 (96 ) 5500
מומנט מירבי
250 1500 – 3500
235 1750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
172
219
רמת גימור
סקודה קארוק ו-פיג'ו 3008
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים מפוצלת רב-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
מראות צד עם עמעום אוטומטי
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גגון
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R17
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
סקודה קארוק
פיג'ו 3008
השוואה של סקודה קארוק עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 3008 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 92 990
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 109 900
סקודה קארוק, 2020
₪ 87 000
פיג'ו 3008, 2022
₪ 131 850
פיג'ו 3008, 2018
₪ 87 740
פיג'ו 3008, 2022
₪ 110 440
פיג'ו 3008, 2018
₪ 66 950
פיג'ו 3008, 2021
₪ 94 500
פיג'ו 3008, 2018
₪ 78 750
פיג'ו 3008, 2017
₪ 68 000
סקודה קארוק, 2020
₪ 121 303
פיג'ו 3008, 2021
₪ 114 700
פיג'ו 3008, 2022
₪ 143 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 99 900
פיג'ו 3008, 2018
₪ 79 000
פיג'ו 3008, 2020
₪ 109 900
סקודה קארוק, 2018
₪ 75 000
פיג'ו 3008, 2020
₪ 92 900
השוואת רכבים דומים לסקודה קארוק ו-פיג'ו 3008
סקודה קארוק ו-פיג'ו 3008 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין סקודה קארוק לבין פיג'ו 3008 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.