1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. טויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508

השוואה בין טויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508

טויוטה קאמרי ‏2020. מרכב, צורה. סדאן, 8 דור, שדרוג
טויוטה קאמרי
מ- ₪ 100 000
פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע

מאפיינים

טויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
210   קמ"ש
225   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.7   שניות
7.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
50   ליטר
62   ליטר
משקל עצמי
1 555   ק"ג
1 495   ק"ג
משקל כולל
2 030   ק"ג
1 999   ק"ג
אורך
4 885   מ"מ
4 750   מ"מ
רוחב
1 840   מ"מ
1 860   מ"מ
גובה
1 445   מ"מ
1 410   מ"מ
בסיס גלגלים
2 825   מ"מ
2 800   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 575   מ"מ
1 601   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 565   מ"מ
1 597   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
524   ליטר
487   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.6   מ'
10.8   מ'
גודל הגלגל
235/45 R18  
215/55 R17  
בתוך העיר
9.3   ליטר
6.2   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.4   ליטר
4.2   ליטר
צריכה ממוצעת
6.8   ליטר
5   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
155   ג'/ק"מ
123   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2487   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10.5  
קדח / מהלך
87.5 x 103.4   מ"מ
77.0 x 85.8   מ"מ
הספק מירבי
203 (149 ) 6600
180 (133 ) 5500
מומנט מירבי
243 5000
255 1650
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180

רמת גימור

טויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת ניטור שטחים מתים
AUX
USB
Bluetooth
12V
מערכת ניווט (GPS)
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
8 רמקולים  
חימום הגה
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
סאנרוף
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים משולב  
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה חשמלי
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת Start-stop
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי מוקטן
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R17  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

טויוטה קאמרי
פיג'ו 508

השוואה של טויוטה קאמרי עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לטויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508

טויוטה קאמרי ו-פיג'ו 508 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין טויוטה קאמרי לבין פיג'ו 508 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.