איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי אשר נמצא בייצור החל משנת 2002. גרסת שטח החדשה בדגם 2021 נושאת את השם AT35 (גרסה זהה נכחה גם בדור הקודם). השם נובע מגודל הצמיגים, שהם כמעט הדבר החשוב ביותר בשביל בוץ. 35 אינץ' – גודל בהחלט רציני שדרש להגביה את המרכב מעל הקרקע ולהדביק הרחבות כנפיים. כתוצאה מכך מרווח הגחון הוגדל עד 27
איסוזו D-מקס ‏2019. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 3 דור
AUTOBOOM

טנדר יפני עבור שטח חסר רחמים

איסוזו D-מקס ‏2019. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 3 דור

איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי אשר נמצא בייצור החל משנת 2002. גרסת שטח החדשה בדגם 2021 נושאת את השם AT35 (גרסה זהה נכחה גם בדור הקודם). השם נובע מגודל הצמיגים, שהם כמעט הדבר החשוב ביותר בשביל בוץ. 35 אינץ' – גודל בהחלט רציני שדרש להגביה את המרכב מעל הקרקע ולהדביק הרחבות כנפיים. כתוצאה מכך מרווח הגחון הוגדל עד 275 מ"מ מדהימים, ובהתאם הוגדלו זוויות גישה ונטישה. היה צורך לצייד את רכב השטח במדרגות נוספות. חוזקו השלדה והמתלים הקדמיים (בולמי זעזועים Bilstein), הותקן מיגון 6 מ"מ מתכתי לתחתית המרכב. יתר על כן, גרסת השטח קיבלה כננת נשלטת באמצעות רדיו ושנורקל, מיכל הדלק הוגדל עד 140 ליטר (כמעט פי שניים). תחילת מכירותיו של החתיך הברוטאלי D-Max AT35 מתוכננת לאביב 2022.

חברת Arctic trucks – חברה איסלנדית המתמחה בפיתוח רכבי שטח עבור תנאים קשים, נוסדה בשנת 1990 בתור חטיבת Toyota. החברה הרחיבה את השפעתה בהדרגה ובשנת 2005 הצהירה על עצמאות ורכשה את שמה הנוכחי. לחברה סניפים בבריטניה, נורבגיה, פינלנד, פולין, רוסיה ואיחוד האמירויות. עם רכבי Arctic Trucks מדובר בכלים רציניים: הם כבשו את שני קטבי כדור הארץ, ובשנת 2010 קבעו את השיא למסע הארוך ביותר לקוטב הדרומי.

לפרוטוקול

האיסלנדים לא ראו צורך להתערב בחטיבת הכוח, הכל נהדר גם ככה. איסוזו D-Max החדש נמכר במדינות שונות עם מנועי טורבו-דיזל: 1,9 ליטר בהספק 150-163 כ"ס (מומנט 350-360Nm) ו- 3 ליטר (190 כ"ס, 450Nm). תיבות – 6 הילוכים ידנית מבית איסוזו או אוטומטית Aisin. מערכת הנעה כפולה משתלבת כוללת נעילת דיפרנציאל אחורי. בישראל הטנדר מוצע בגרסאות עם המנוע המתון יותר בהספק 163 כ"ס בהנעה אחורית או כפולה.

האם הייתם רוצים לקחת רכב שטח מצויד היטב ולצאת איתו למסע בהרים ובמדברות?
11 קולות