מתיחת הפנים הוסיפה ברוטאליות להונדה פספורט
הונדה פספורט – הגרסה המקוצרת של הקרוסאובר פיילוט, בעלת תא נוסעים הכולל שתי שורות וחמישה מקומות, במקום שלוש שורות. בספטמבר 2011 נודע כי לאחר שלושה שנים של ייצור הדגם עבר עדכון. החזות יצאה קשוחה יותר הודות לפגוש הקדמי, הכנפיים ומסכה המנוע נלקחו מהטנדר Ridgeline, הגריל גדל במימדים ולו עיצוב גס יותר. באותה רוח "ברוטאלית" הופיעה גם גרסת השטח TrailSport. פספורט – הדגם הראשון בעל גרסת שטח כזו: המותג הלך בעקבות סובארו וסדרת Wilderness שלהם ("ערבה"), לכן אפשר לצפות לדגמי טרייל-ספורט אחרים. הקרוסאובר עבר חידוש קל גם מאחורה: הופיעו קצוות אגזוז גדולים יותר. בנוגע לגלגלים, נהפוך הוא, התרחשה טרנספורמציה הפוכה – הקטנת קוטר ג'נטים הבסיסי מ- 20 ל- 18 אינץ'. לפחות כעת אפשר לשים צמיגים בעלי חתך גבוה יותר. בעתיד הקרוב היצרנית מתכננת להתמקד באופן רציני יותר בפיתוח גרסת TrailSport, להוסיף לה מתלים מחוזקים וצמיגי שטח. ובינתיים היא נבדלת בעיטור מרכב, במפשק סרנים מוגדל בסנטימטר ובגלגלים מיוחדים ברוחב 245 מ"מ.
תא הנוסעים של הונדה 2021 פספורט מתהדר בחומרי גימור חדשים עם תפירה קונטרסטית. הוסיפו פונקציות חדשות, למשל, מערכת התראה על נוסע בשורה האחורית. בנוגע לחטיבות הכוח הכל נותר ללא שינויים: באמריקה הקרוסאובר נמכר עם מנוע V6 בנפח 3,5 ליטר (284 כ"ס) ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. הנעה – קדמית או כפולה.