דאצ‘יה לוגן MCV סטיישן. דור 2, עיצוב מחדש (2016)
דאצ'יה לוגן MCV - רכב סטיישן משפחתי מרווח המיוצר מאז 2006. בשנת 2021 עדיין נמכר בישראל דור שני של הדגם, שהוצג לראשונה ב-2013 ועוצב מחדש ב-2016. בסתיו 2020 הסתיים ייצור של דור השני.
מראה חיצוני
המראה של המכונית רגוע ולא בולט. אורך מרכב 4494 מ"מ, רוחב 1733 מ"מ, גובה 1552, בסיס גלגלים הוא 2634 מ"מ, מרווח גחון 160 מ"מ. לאחר עיצוב מחדש בשנת 2016, הפנסים הקדמיים של המכונית קיבלו עיצוב חדש וגם אורות דרך LED (בפעם הראשונה בדגמים של דאצ'יה). ב- MCV לוגן המעודכן, הפגושים הקדמיים והאחוריים עוצבו מחדש, גם גריל קדמי התחדש.
תא הנוסעים
בתא הנוסעים של דאצ'יה לוגן MCV 2016/2017 תקבלו הפתעה נעימה בצורה של גימור באיכות טובה מאוד. עבור סטיישן פשוט, תא הנוסעים של MCV נראה סולידי, אפילו השימוש בפלסטיק וריפודי בד לא מקלקלים אותו בהרבה, איכות ההרכבה גם טובה. עיצוב מחדש 2016 הביא למכונית הגה חדש בעיצוב עם 4 דיבורים, קונסולת מרכזית מבריקה, מערכת מדיה עם ממשק ורזולוציה משופרים. הפנל הקדמי מסודר בפשטות, ללא עודפי עיצוב וברוח אירופית שמרנית. ברמות גמור יקרות יש שולי כרום, ובגרסאות הבסיסיות הפאנל הוא כולו מפלסטיק. ההיגוי מתכוונן בגובה. מושב הנהג מתכוונן גם כן בגובה ומצויד משענת יד.
ה- MCV החדש של דאצ'יה לוגן די מרווח, וזה גם נכון לשורה השנייה, שם אפילו לנוסע גבוה מאוד יש מספיק מקום. תא המטען בעל נפח של 573 ליטר, נוח מאוד בחיי היומיום. צריך עוד מקום? מקפלים את המושב האחורי ומקבלים נפח תא המטען של 1579 ליטר, אידיאלי עבור הובלת פריטים גדולים במיוחד.
מנועים ושאסי
הגרסה הישראלית של דאצ'יה לוגן MCV מצוידת מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר. הספקו 95 כ"ס ומומנט מרבי של 224 ניוטון מטר. מנוע זו מצויד גם במצב חסכוני המאפשר להפחית את צריכת הדלק הממוצעת לכ-4 ליטר ל- 100 ק"מ בנסיעה מעורבת. גיר - ידני 5 הילוכים. מתלים: מלפנים - מקפרסון, מאחורה - מוט קשיח.
אבזור
בישראל הדגם נמכר ברמת גימור יחידה שנחשבת לבכירה עבור הדגם ושמה Laureate. האבזור הסטנדרטי שלה כולל: מזגן, חלונות חשמליים, מראות מחוממות, חיישני חניה אחוריים, בקרת שיוט ומגביל מהירות, מערכת מולטימדיה Media Nav עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', עוזר בזינוק בעליה, חיישני לחץ בצמיגים. דאצ'יה לוגן MCV של שנת 2019/2020 מצוידת ב- 4 כריות אוויר, מערכת ABS הפועלת בשילוב עם מערכת בלימת חירום (EBA) ומערכת בקרת יציבות דינמית (ESC) הקשורה למערכת בקרת משיכה (ASR).