נסקור את דגם הסטיישן אחרי עיצוב מחדש של 2021. הדגם נוצר במיוחד עבור אירופה ונהנה מפופולריות מתמדת, כיום מיוצר דור שלישי של המכונית אשר הופיע לראשונה בשנת 2018. ב- 14 ביולי 2021 קיה הציגה משפחת סיד אחרי עיצוב מחדש - האצ'בק וסטיישן מעודכנות. למכונית עיצוב חדש של חלק קדמי של המרכב, ספורטיבי יותר, היה עדכון של תא הנוסעים
קיה סיד ‏2021. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 1
AUTOBOOM

קיה סיד סטיישן. דור 3, עיצוב מחדש (2021)

קיה סיד ‏2021. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 1

נסקור את דגם הסטיישן אחרי עיצוב מחדש של 2021. הדגם נוצר במיוחד עבור אירופה ונהנה מפופולריות מתמדת, כיום מיוצר דור שלישי של המכונית אשר הופיע לראשונה בשנת 2018. ב- 14 ביולי 2021 קיה הציגה משפחת סיד אחרי עיצוב מחדש - האצ'בק וסטיישן מעודכנות. למכונית עיצוב חדש של חלק קדמי של המרכב, ספורטיבי יותר, היה עדכון של תא הנוסעים, נוספו אלקטרוניקה חדשה ואופציות נוספות. המילוי הטכני עבר גם שידרוג.

מראה חיצוני

מכונית סטיישן חדשה, קיה סיד 2021, קיבלה עיצוב חזיתי בולט ודינמי יותר. בעיקרון, כל אלה הם עדכונים חיצוניים. לוגו גדול יותר, שכבר מוכר מהקרוסאובר ספורטאז', מעטר את החזית של המכונית, ומושך תשומת לב לגריל החדש. פנסים חדשים בעלי מראה מעניין ותאורת LED מלאה. אורות דרך בצורה של שלושה חצים, הם עובדים גם כאיתותי פניה.

כאשר מביטים מהצד, מוצאים הבדל אחד - גלגלי סגסוגת 16 אינץ' חדשים עם עיטור כסוף. מגוון צבעים שגם בעבר היה די נרחב, מורכב מ- 13 גווני מרכב, קיבל תוספת של ארבעה צבעים אופנתיים במיוחד: ברונזה Machined Bronze, צהוב Lemon Splash, אפור Yucca Steel Grey וירוק Experience Green.

תא הנוסעים

בפנים קיה סיד 2021/2022 לא התחדשה בצורה כה בולטת - הסטיישן מציעה ארבע אפשרויות גימור חדשות, שנוספו לחמישה הזמינים. היצרן מדגיש כי העדכון של עיצוב הפנימי מגביר את הנוחות של לא רק של הנהג, אלא גם של הנוסעים. מעתה המושבים הקדמיים מצוידים בחימום ואוורור, המושבים האחוריים מחוממים גם הם. מיזוג אוויר אוטומטי - דו-אזורי. לוח המחוונים מצויד במסך בגודל 12.3 אינץ', מערכת מולטימדיה כוללת מסך בגודל 10.25 אינץ'.

מנועים

לפני העדכון בגרסאות הישראליות של קיה סיד היו זמינים שני מנועים במרכב סטיישן: טורבו-בנזין 1.4 (140 כ"ס) ודיזל בנפח 1.6 ליטר (136 כ"ס). בשנת 2021 הופיע מנוע T-GDi חדש בנפח 1.5 ליטר, שהחליף את מנוע בנפח 1.4 ליטר. זהו מנוע מקו Smartstream שעובד בחיבור עם תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד (7DCT) או גיר ידני בעל 6 הילוכים. המנוע מפתח הספק של 160 כ"ס, פולט פחות פליטות מזיקות וזמין גם כ-MHEV. מנוע דיזל קיבל תיבה נוספת - רובוטית - כחלופה לגיר ידני.

אבזור

שודרגו אופציות באופן משמעותי: עכשיו הציוד הבסיסי כולל תוכנה המאפשרת למשתמשים להתחבר מרחוק למכונית שלהם באמצעות אפליקציית הטלפון החכם קיה Connect ולהשתמש בפונקציות שונות. מערכת סיוע לנהג (ADAS) הורחבה. מערכות בטיחות שופרו – אזהרת משטחים מתים הוחלפה בטכנולוגיית הימנעות אקטיבית מהתנגשות. אזהרה למשיכת תשומת לב (DAW+) עודכנה כדי להודיע לנהג שהרכב מלפנים מתחיל תנועה, למשל, ברמזור או בזרם תנועה איטי. החניה פשוטה יותר על ידי הוספת צג תצוגה אחורית (RVM): בעת נסיעה לאחור, מוצגת תמונה של מקום החניה כדי לסייע לנהג בתמרון. מערכת הימנעות מהתנגשות אחורית (RCCA) תזהה סכנה מרכב מתקרב משמאל או מימין ותזהיר מפניהם, ולאחר מכן תסייע בביצוע בלימת חירום.

איזה מעוזרי נהג של היום אתה באמת חושב שהם נחוצים?
10 קולות