- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- ביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508
השוואה בין ביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
ביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
6
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
225 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10 שניות
7.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
62 ליטר
משקל עצמי
1 495 ק"ג
משקל כולל
1 999 ק"ג
אורך
5 001 מ"מ
4 750 מ"מ
רוחב
1 857 מ"מ
1 860 מ"מ
גובה
1 504 מ"מ
1 410 מ"מ
בסיס גלגלים
2 837 מ"מ
2 800 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 567 מ"מ
1 601 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 575 מ"מ
1 597 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
בתוך העיר
6.2 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2 ליטר
צריכה ממוצעת
5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 4
יורו 6
פליטת CO2
123 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2384 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.4
10.5
קדח / מהלך
88 × 98 מ"מ
77.0 x 85.8 מ"מ
הספק מירבי
182 (134 ) 6700
180 (133 ) 5500
מומנט מירבי
233 4900
255 1650
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
165
180
רמת גימור
ביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
אימובילייזר
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים משולב
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מתלים פעילים
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
ביואיק לה קרוס
פיג'ו 508
השוואה של ביואיק לה קרוס עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים
היום למכירה
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 32 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2017
₪ 40 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 21 000
ביואיק לה קרוס, 2011
₪ 22 000
פיג'ו 508, 2016
₪ 40 000
ביואיק לה קרוס, 2011
₪ 22 000
ביואיק לה קרוס, 2006
₪ 12 900
פיג'ו 508, 2012
₪ 12 000
ביואיק לה קרוס, 2007
₪ 8 000
ביואיק לה קרוס, 2010
₪ 18 000
פיג'ו 508, 2012
₪ 5 000
פיג'ו 508, 2014
₪ 23 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 8 000
ביואיק לה קרוס, 2009
₪ 18 500
פיג'ו 508, 2012
₪ 15 000
פיג'ו 508, 2015
₪ 26 900
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 33 000
פיג'ו 508, 2013
₪ 25 400
ביואיק לה קרוס, 2012
₪ 34 000
השוואת רכבים דומים לביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508
ביואיק לה קרוס ו-פיג'ו 508 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ביואיק לה קרוס לבין פיג'ו 508 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.