גונאו טרוי. טנדר, פשוטו כמשמעו
גונאו טרוי הוא טנדר במימדים בינוניים המיוצר משנת 2008 שלא עבר מתיחות פנים ומודרניזציות מיותרות. הרכב הזה כמעט זהה ל-Huanghai Challenger, אחת מספינות הדגל של חברת Gonow. בעיקרון, אי-אפשר להגיד שטרוי הוא איזשהו רכב סיני עתיק שאף אחד לא מכיר. אם נתאמץ, ייתכן שתיזכרו בכך שכבר ראיתם איפשהו את הגריל הזה עם לוגו המזכיר אליפסה של פורד. אמנם, זה יכל להיות לא טרוי, אלא, למשל, Huanghai Navigator, Huanghai Dawn, Huanghai Falcon, Gonow Jetstar, Dadi Shuttle, Derways Shuttle או אפילו JAC K3 בפורמט של טנדר. בגדול, טרוי הוא טנדר רגיל לחלוטין, לא מיוחד באף צורה, פשוט טנדר ולא יותר מזה.
טרוי נהנה מביקוש גבוה וניתן לפגוש אותו ממש בכל מקום, מניגריה ועד רוסיה. מסיבה זאת, בנוסף לדגם בעל אינדקס 100, יצאו דגמים 200 ו-300 המותאמים לתנאים מאתגרים יותר.
עיצוב חיצוני
גונאו טרוי 100 הוא טנדר די גדול באורך 4,9 מטר (וכמעט 6 מטר בגרסה המוארכת), ברוחב של 1,7 מטר ובגובה של 1,8 מטר. בסיס הגלגלים עומד על 3 מטר. משקל עצמי – עד 1,790 ק"ג. העיצוב שלו הוא די פשוט. מדובר בטנדר שגרתי לחלוטין, מאסיבי ומגושם, עם מרכב לא גדול ותא נוסעים די מרווח. הוא נראה כמו יליד של שנות ה-90 שאבד בזמן, אך אולי זה דבר טוב, בהתחשב ביצירות המוגזמות שמסוגלת להוציא תעשיית הרכב הסינית. חוץ מזה, המראה החיצוני הוא לא העיקר בשביל טנדר שימושי.
חלל פנימי
הטנדר זכה למפרט אבזור לא רע בגרסה האחרונה (שהיא למעשה גם הראשונה): מזגן, נעילה מרכזית, נעילה מרחוק, חיישני חניה, מערכת למניעת נעילת גלגלים ו-ABS. מוצעים מושבים עם חימום ואוורור.
יחידות כוח
גונאו טרוי החדש מצויד במנוע בנזין או דיזל בהספק מ-90 עד 103 כ"ס, מה שעלול להיות חלש בשביל טנדר עבודה. בנוסף לכך, הגלגלים שלו הם די קטנים, אבל זה דבר שגרתי לסגנון הסיני. אם לא להעמיס עליו יותר מדי ולא לדרוש ביצועים של ראם 3500, הוא ישרת אתכם ביושר ובמשך זמן ארוך.