הדור השלישי לטנדר היפני, המוכר למדי בישראל, מיוצר משנת 2019. בשנת 2023 הגיע הזמן לעבור עדכון. מתיחת הפנים הביאה לאיסוזו דימקס מראה אגרסיבי, מפרט אבזור מורחב, לרבות מערכות בטיחות מודרניות, אך מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי.
איסוזו דימקס שנת 2023 המעודכן: "בטיחות אגרסיבית"
AUTOBOOM

איסוזו דימקס שנת 2023 המעודכן: "בטיחות אגרסיבית"

איסוזו דימקס שנת 2023 המעודכן: "בטיחות אגרסיבית"

הדור השלישי לטנדר היפני, המוכר למדי בישראל, מיוצר משנת 2019. בשנת 2023 הגיע הזמן לעבור עדכון. מתיחת הפנים הביאה לאיסוזו דימקס מראה אגרסיבי, מפרט אבזור מורחב, לרבות מערכות בטיחות מודרניות, אך מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי.

תאילנד תהיה הראשונה לקבל את איסוזו דימקס 2023, בהמשך הטנדר המעודכן יגיע גם למדינות אחרות. בתאילנד הגרסה הבסיסית תעלה 15,600 דולר, ודימקס V-Cross הבכירה – 24,800 דולר.

מחירים
איסוזו דימקס שנת 2019. טנדר דו-קבינה, דור 3.

בדומה לדור השלישי הקודם של הטנדר, איסוזו דימקס המעודכן מוצג במספר גרסאות: ניתן לבחור את הפשוטה ביותר עם 3 מושבים, ישנן גרסאות בתצורת "קבינה וחצי" או "דו-קבינה" בעת 4 דלתות.

מתיחת הפנים של 2023 הביאה לטנדר גריל חדש, המעניק למרכב מראה אגרסיבי, ובגרסאות הבכירות הוא נעשה מאיים עוד יותר. שינו את הפגוש הקדמי ואת פנסי החזית, ולמכסה המנוע הוסיפו בליטה. אורות היום (לד) בצורת L בגרסאות היקרות נדדו לחלק העליון של הפנסים (בעבר הם היו מתחת). הגרסאות ה"בינוניות" והבכירות קיבלו פנסים חדשים, המורכבים כעת משלושה קטעים מובהקים – איסוזו מכנה אותם Triple-Armour. את התמונה משלימים הג'נטים בעיצוב חדש ומגוון מורחב של צבעי מרכב.

בתא הנוסעים של איסוזו דימקס שנת 2023/2024 יש חומרי גימור אחרים ועיטור שונה. הגרסאות היקרות קיבלו לוח מחוונים "7, ובמסגרת של מערכת המולטימדיה הופיעו בקרים מסתובבים. איסוזו דימקס V-Cross מגיע עם מכלול מערכות בטיחות משופר, הכולל מצלמת סטריאו מהדור החדש, פונקציית זיהוי הולכי רגל ומערכת בלימה אוטומטית בעת נסיעה לאחור.

מערכת ההנעה נותרה זהה. איסוזו דימקס שנת 2023/2024 מצויד במנוע דיזל טורבו בנפח 1,9 או 3,0 ליטר המפיק 150 או 190 כ"ס, בהתאם. לשני המנועים משודכת תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. ההנעה היא אחורית או כפולה משתלבת.

היה לכם / יש לכם טנדר כזה?
19 קולות