יותר משנה חלפה מאז ההשקה של ניו ET5 במרכב ליפטבק, וכעת מוכן להצטרף אליו ET5 החשמלי החדש במרכב סטיישן שקיבל גרסה עם יחידת כוח דו-מנועית. המותג הסיני הצעיר והשאפתני במיוחד הציג את הדגם הראשון שלו בשנת 2018 וכבר ב-2021 החל לכבוש את אירופה. הדגם החדש מיועד להמשיך את ההתפתחות בשוק האירופאי, ושם הוא יופיע לראשונה בקיץ ש
ניו. מחכים לבכורה של ET5 החשמלי במרכב סטיישן
AUTOBOOM

ניו. מחכים לבכורה של ET5 החשמלי במרכב סטיישן

ניו. מחכים לבכורה של ET5 החשמלי במרכב סטיישן

יותר משנה חלפה מאז ההשקה של ניו ET5 במרכב ליפטבק, וכעת מוכן להצטרף אליו ET5 החשמלי החדש במרכב סטיישן שקיבל גרסה עם יחידת כוח דו-מנועית. המותג הסיני הצעיר והשאפתני במיוחד הציג את הדגם הראשון שלו בשנת 2018 וכבר ב-2021 החל לכבוש את אירופה. הדגם החדש מיועד להמשיך את ההתפתחות בשוק האירופאי, ושם הוא יופיע לראשונה בקיץ של 2023.

ניו ET5 שנת 2021. ליפטבק, דור 1.

ניו ET5 במרכב ליפטבק יצא בסוף שנת 2021. הוא שייך לקטגורית מימדים בינוניים ומצויד בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 490 כ"ס. מוצעות שלוש סוללות לבחירה המספקות טווח נסיעה מ-550 עד 1,000 ק"מ, לפי NEDC.

לפרוטוקול
ניו ET5 ‏2023. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 1 דור

מימדי המרכב של גרסת הסטיישן זהים לגרסת הליפטבק: אורך 4,790 מ"מ, רוחב 1,960 מ"מ, גובה 1,499 מ"מ. כמו גם בסיס הגלגלים: 2,880 מ"מ בשתי הגרסאות. עיצוב החזית של הדגם החדש זהה לחלוטין, אך החלק האחורי מעוצב בסגנון שוטינג ברייק – הגג משופע באופן אלגנטי וחלק. הסטיישן נבדל בנוסף בגגון ובעיצוב אחר של הג'נטים. המתחרה הראשית של גרסת הליפטבק היא טסלה מודל 3, אך לסטיישן צפויים להיות הרבה יותר פחות מתחרים.

ניו ET5 ‏2023. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 1 דור

שני הרכבים זהים גם בחלק הטכני, להם שני מנועים המפקים ביחד 490 כ"ס ו-700Nm; מערכת ההנעה היא כפולה. קיבולת הסוללה של ניו ET5 סטיישן בינתיים לא ידועה, אבל גרסת הליפטבק מוצעת עם סוללות בקיבולת 75, 100 או 150 קוט"ש. המדידה הרשמית באירופה לפי שיטת WLTP תראה לכמה קילומטרים יספיקו סוללות אלו.

ניו ET5 ‏2023. מרכב, צורה. סטיישן 5 דלתות, 1 דור

הפרמיירה הרשמית של הסטיישן החדש מאת ניו תתקיים בקיץ של 2023. המחירון יתפרסם קרוב לתחילת השיווק. הדגם יופיע גם בסין.

מה דעתכם על הסטיישן החשמלי החדש מסין?
9 קולות