ג'נסיס הוא מותג רכבי יוקרה צעיר יחסית, למרות זאת, יש לו קו דגמים מגובש, כאשר כל אחד מהרכבים תופס נישה חשובה בשוק. וכעת, הגיע הזמן לרכבים יותר מרגשים, כפי שמאמין המנהל הקריאטיבי של החברה, לוק דונקרוולקה. הדגם הראשון עם "טמפרמנט" הוא בדרך כלל סוג של מכונית קופה ספורטיבית, אבל מותג היוקרה הקוריאני החליט אחרת: החברה הציג
ג'נסיס. הקרוס-קופה החדש GV80: בינתיים רק קונספט
AUTOBOOM

ג'נסיס. הקרוס-קופה החדש GV80: בינתיים רק קונספט

ג'נסיס. הקרוס-קופה החדש GV80: בינתיים רק קונספט

ג'נסיס הוא מותג רכבי יוקרה צעיר יחסית, למרות זאת, יש לו קו דגמים מגובש, כאשר כל אחד מהרכבים תופס נישה חשובה בשוק. וכעת, הגיע הזמן לרכבים יותר מרגשים, כפי שמאמין המנהל הקריאטיבי של החברה, לוק דונקרוולקה. הדגם הראשון עם "טמפרמנט" הוא בדרך כלל סוג של מכונית קופה ספורטיבית, אבל מותג היוקרה הקוריאני החליט אחרת: החברה הציגה קרוסאובר בסגנון קופה בשם GV80, אך בינתיים רק בתור קונספט. עם זאת, הוא כבר עובר מבחנים. כך שיש לצפות להשקה בעתיד הקרוב.

ג'נסיס GV80 קופה נראה אגרסיבי למדי. בקונספט יישמו שפע החלטות עיצוביות לא שגרתיות, דוגמת ספוילר "זנב ברווז" וצבע המרכב הכתום. מהקרואסובר GV80 הרגיל גרסת הקופה נבדלת בפגושים אחרים ובגריל שמתחתיו מיקמו כונסי אוויר נוספים להגברת זרימת האוויר. פנסי הלד הקדמיים קיבלו פסים קצת צרים יותר. הגג מסיבי פחמן יצא קל יותר מגג הפלדה, מה שאפשר להנמיך את מרכז הכובד של הרכב. בין תא הנוסעים לתא המטען התקינו מוט גישור עוצמתי מפלדה לחיזוק המרכב.

תא הנוסעים של הקרוס-קופה מרופד בעור וזמש ומהודר בעיטור בולט. הותקנו 4 מושבי ספורט נפרדים עם חלק אחורי מקרבון. הופיע הגה תלת-חישורי חדש. בינתיים אין מידע לגבי המנוע. קרוב לוודאי שג'נסיס GV80 קופה החדש יצויד ביחידת הכוח העוצמתית ביותר להיום: מנוע בנזין טורבו 3,5 ליטר V6 T-GDI המפיק 380 כ"ס ו-530Nm. ידוע שלא יהיה V8, יונדאי כבר ויתרה על מנועים אלו. ההנעה תהיה כפולה ועוצמת המנוע תעבור לגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית מאת יונדאי.

מה דעתכם על ג'נסיס GV80 קופה?
11 קולות