יונדאי אקסנט זה סדאן קומפקטי בהנעה קדמית אשר כבר מיוצר מאז 1994. אקסנט של הדור החמישי בנוי על אותה פלטפורמה כמו הדור הקודם, אך היא משודרגת יותר. יש לו מנועי בנזין, תיבה אוטומטית 6 הילוכים עם מצב ידני, מתלים קדמיים עצמאיים מסוג McPherson ואחוריים עצמאיים למחצה. בישראל מוצעת גרסת Inspire (מאנגלית "השראה").
יונדאי אקסנט 2020. מרכב, צורה. סדאן, 5 דור, שדרוג
AUTOBOOM

סדאן יונדאי אקסנט. דור 5, עיצוב מחדש (2020)

יונדאי אקסנט 2020. מרכב, צורה. סדאן, 5 דור, שדרוג

יונדאי אקסנט זה סדאן קומפקטי בהנעה קדמית אשר כבר מיוצר מאז 1994. אקסנט של הדור החמישי בנוי על אותה פלטפורמה כמו הדור הקודם, אך היא משודרגת יותר. יש לו מנועי בנזין, תיבה אוטומטית 6 הילוכים עם מצב ידני, מתלים קדמיים עצמאיים מסוג McPherson ואחוריים עצמאיים למחצה. בישראל מוצעת גרסת Inspire (מאנגלית "השראה").

מאפיינים ייחודיים

עיצוב מחדש של הדגם הפופולרי יצא לשוק במרץ 2020. עיצוב חיצוני ופנימי עבר שינויים קוסמטיים. מבחוץ המכונית קיבלה "חזית" מעודכנת: היא קיבלה פנסים חדשים עם תאורת LED, גם פגוש אחורי חדש, פנסים אחוריים חדשים עם תאורת LED. בתא הנוסעים יש לוח המחוונים הדיגיטלי החדש Supervision ומסך מולטימדיה גדל ב- 1 אינץ'.

אבל יותר חשוב שאקסנט החדש קיבל מנועים חדשים לחלוטין. מנוע בסיסי עכשיו G4LC בעל 16 שסתומים ממשפחת קאפה בנפח 1.4 ליטר עם הזרקת דלק מבוזרת, הספק 100 כוחות סוס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 132 ננומטר ב- 4000 סל"ד. עם המנוע המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש ב- 13.4 שניות, מהירות מירבית 185 קמ"ש, וצריכת דלק בנסיעה מעורבת 6.3 ליטר ל-100 קמ‘.

גרסה חזקה יותר היא עם מנוע Smartstream G1.6 עם הזרקת דלק משולבת. הוא חלש יותר מקודמו 1.6 GDI בהספק (123 כ"ס ב 6300 סל"ד במקום 132) אבל איתו אקסנט חוסך חצי ליטר דלק. צריכת דלק משולבת היא 6.9 ליטר לכל 100 ק"מ. מומנט - 151 ננומטר ב- 4850 סל"ד. מהירות מקסימלית היא 192 קמ"ש, האצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 11.3 שניות.

איזה סדאן של יונדאי את/ה מעדיף/ה?
11 קולות