ככל שתאריך הפרמיירה הרשמית מתקרב, מופיעים יותר פרטים לגבי ספינת הדגל החדשה של פולקסווגן – ID.7 החשמלי הגדול במרכב סדאן. באפריל נודע כי הגרסה הבכירה תצויד בסוללה בקיבולת 91 קוט"ש ותוכל לספק 700 ק"מ של טווח. היוצרים עדיין לא חשפו את העיצוב החיצוני, אולם לפני כמה חודשים הוצג תא הנוסעים. הופעת הבכורה הרשמית תתקיים ממ
פולקסווגן. ID.7 החשמלי במרכב סדאן: פרטים חדשים לפני הפרמיירה
AUTOBOOM

פולקסווגן. ID.7 החשמלי במרכב סדאן: פרטים חדשים לפני הפרמיירה

פולקסווגן. ID.7 החשמלי במרכב סדאן: פרטים חדשים לפני הפרמיירה

ככל שתאריך הפרמיירה הרשמית מתקרב, מופיעים יותר פרטים לגבי ספינת הדגל החדשה של פולקסווגן – ID.7 החשמלי הגדול במרכב סדאן. באפריל נודע כי הגרסה הבכירה תצויד בסוללה בקיבולת 91 קוט"ש ותוכל לספק 700 ק"מ של טווח. היוצרים עדיין לא חשפו את העיצוב החיצוני, אולם לפני כמה חודשים הוצג תא הנוסעים. הופעת הבכורה הרשמית תתקיים ממש בקרוב, ברבעון השני של 2023. יותר מכך, בשנת 2024 פולקסווגן תשיק גרסה של הדגם בצורת מרכב סטיישן.

פולקסווגן ID.7 בנוי על גבי פלטפורמת MEB, אך בשונה מדגמים אחרים המבוססים עליה הרכב יקבל יחידת כוח בעלת יעילות אנרגיה גבוהה יותר בהספק כולל של יותר מ-300 כ"ס. לדברי פולקסווגן הסוללה החדשה בקיבולת 91 קוט"ש תספק טווח נסיעה מרשים של 700 ק"מ. סוללה כזאת תותקן בגרסת ID.7 PRO S הבכירה. הגרסה הצנועה יותר ID.7 PRO תצויד בסוללת 82 קוט"ש שתספק קרוב ל-615 ק"מ של טווח. הסוללה הקטנה יותר תומכת בטעינת DC בהספק עד 170 קילוואט, הגדולה נטענת בהספק עד 200 קילוואט.

פולקסווגן ID.7 ויונדאי איוניק 6.

טווח הנסיעה של טסלה מודל 3 LR הוא 602 ק"מ. יונדאי איוניק 6 עוברת 614 ק"מ בין טעינות. הקרוסאובר החשמלי פולקסווגן ID.4 עם מנוע חשמלי אחד בהספק 204 כ"ס וסוללה בקיבולת 82 קוט"ש מציע טווח נסיעה של כ-519 ק"מ.

השוואה
מסכי מגע: "15 עבור המולטימדיה ואחד קטן עבור לוח המחוונים המציג רק את הנתונים החשובים ביותר.

מימדי המרכב של פולקסווגן ID.7 הם 4961×1862×1538 מ"מ (אורך×רוחב×גובה), בסיס גלגלים – 2,966 מ"מ. הוא גדול יותר בהשוואה למתחרים הישירים שלו, טסלה מודל 3 ואיוניק 6. נפח תא המטען – כ-532 ליטר. בתא הנוסעים שוררים מינימליזם ומסכי מגע: "15 עבור המולטימדיה ואחד קטן עבור לוח המחוונים המציג רק את הנתונים החשובים ביותר. על תצוגה מפורטת יותר אחראית תצוגה עילית עם טכנולוגית מציאות רבודה. השליטה בבקרת האקלים היא דיגיטלית לחלוטין – דרך מסך המגע או באמצעות פקודות קוליות. המערכת פועלת באופן הבא: אתם אומרים "קר לי בידיים" והמכונית מדליקה את חימום ההגה ומכוונת את פתחי האוורור לעבר הידיים. במושבים ה"חכמים" יש חיישני לחות וטמפרטורה המגיבים באופן אוטומטי לשינויים במערכת האקלים ובסביבה.

הייצור של פולקסווגן ID.7 ייתבצע בסין ובגרמניה. הסדאן החשמלי יימכר באירופה, סין וצפון אמריקה. בינתיים אין נתונים לגבי המחירים.

עובדה
מה דעתכם על פולקסווגן ID.7 החדש?
5 קולות