הקרוסאובר יונדאי פלאיסייד מוכר בתור דגם הדגל של המותג הקוריאני. הרכב הגדול הופיע לראשונה בסוף שנת 2018, הוא מגיע בגרסאות בעלות 7 או 8 מקומות ועם מנועים שונים. באביב של שנת 2022, גרסת הדור הראשון של הקרוסאובר קיבלה עיצוב מחודש, מפרט אבזור משודרג בתא הנוסעים ומראה אחורית דיגיטלית. מבחינה הטכנית הדגם נשאר ללא שינויים
קרוסאובר יונדאי פלאיסייד. דור ראשון, מתיחת פנים 2022
AUTOBOOM

קרוסאובר יונדאי פלאיסייד. דור ראשון, מתיחת פנים 2022

קרוסאובר יונדאי פלאיסייד. דור ראשון, מתיחת פנים 2022

הקרוסאובר יונדאי פלאיסייד מוכר בתור דגם הדגל של המותג הקוריאני. הרכב הגדול הופיע לראשונה בסוף שנת 2018, הוא מגיע בגרסאות בעלות 7 או 8 מקומות ועם מנועים שונים. באביב של שנת 2022, גרסת הדור הראשון של הקרוסאובר קיבלה עיצוב מחודש, מפרט אבזור משודרג בתא הנוסעים ומראה אחורית דיגיטלית. מבחינה הטכנית הדגם נשאר ללא שינויים. בואו נראה מהם השינויים בגרסה המעודכנת. לקרוא יותר על גרסת דור ראשום של קרוסאובר ניתן כאן

עיצוב חיצוני

מבחינת העיצוב החיצוני, הגרסה המעודכנת של יונדאי פאליסייד מגיעה עם רשת גריל גדול ושונה בצורת מלבן, במקום הצורה הקודמת, בעלת קווים משופעים. לגרסה החדשה פנסים דו-שלביים עם אורות ניווט לד נקודתיים. גם הפגוש הקדמי השתנה. בנוסף, הרכב צויד בחישוקי גלגלים חדשים בגודל 20 אינץ' ובמראות צד מעומעמות אוטומטית.

עיצוב פנים ואבזור

בתוך תא נוסעים קיבלנו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע חדש בגודל 12 אינץ' במקום 10.25 אינץ' קודם, לצד לוח מחוונים דיגיטלי חדש. גלגל ההגה הוא שונה, טעינה אלחוטית היא חזקה יותר (15 במקום 5 וואט). המושבים הקדמיים הפכו לנוחים יותר. יונדאי פאליסייד החדש מצויד במראה דיגיטלית שמשדרת תמונה ממצלמה האחורית.

הדגם מגיע עם 7 או 8 מקומות ישיבה - כאן ללא שינוי. אבל שורת המושבים השנייה ואף השלישית הפכו לנוחות יותר: שני המושבים הנפרדים בשורה השנייה קיבלו אופצית אוורור והמושבים בשורה השלישית (לראשונה בהיסטוריה) קיבלו אופצית חימום. רמת הגימור הבסיסית כוללת כריות אוויר צדדיות בשורה השנייה, כלומר המספר הכולל של כריות האוויר צמח לכדי 9 יחידות. כיאה למסורת, מערכות העזר שודרגו: בקרת השיוט האדפטיבי שוכללה, מערכת החנייה האוטומטית הותאמה להפעלה מרחוק דרך הנייד.

מנועים

כעת בישראל מוצעת גרסת פאליסייד לפני העדכון, שמצוידת אך ורק במנוע בנזין V6 בנפח 3.8 ליטר. ההספק של המנוע עומד על 295 כ''ס, התמסורת היא תיבת 8 הילוכים אוטומטית, סוג ההנעה הוא קדמי או כפול. דרך אגב, הדגם שפותח במיוחד עבור השוק של ארה''ב, מגיע לשם באותה הגרסה. אמנם בקוריאה הדגם מגיע בנוסף בגרסה עם מנוע טורבו דיזל. זהו מנוע די מיושן בנפח 2.2 ליטר (202 כ''ס ו-441 נ''מ) עם 4 צילינדרים. התמסורת נותרה זהה.

מה אתם בוחרים?
19 קולות