GAC M8. שם חדש לגרסת הדור השני
GAC M8 הוא מיניוואן בגודל מלא שמיוצר משנת 2022, הוא משתייך לסגמנט המנהלים ויש לו עיצוב חיצוני ומפרט אבזור תואמים לסגמנט. זוהי למעשה גרסת דור שני של דגם שיצא לאור בשנת 2017 וידוע בשוק הביתי תחת השם GN8. הדגם היה נחשב לדי מוצלח בסגמנט שלו: לפי נפח המכירות, בסין הדגם לקח מקום שלישי. גרסת דור שני לא רק קיבלה שם חדש, אלא בנוסף השתדרגה בעיצוב פנימי וחיצוני חדשים ובגרסה ההיברידית.
העיצוב החיצוני
באופן כללי, הסגנון של גרסת הדור בראשון נותר ללא שינוי: GAC M8 שנת 2023 מגיע עם אותו חלק קדמי שקל לזהות עם רשת גריל מכרום שהפכה לגדולה ובולטת עוד יותר. לעיצוב הקשוח תורמים בנוסף פנסי לד צרים שמגיעים עם פסי לד בקצוות. כך נראה מיניוואן ברמת הגימור המובילה Master, הגרסאות הבסיסיות הן לא מיוחדות כל-כך. הן מצוידות בגלגלים בגודל 17 אינץ' במקום 18 אינץ'. פרט חשוב נוסף, GAC ייצרה את M8 גדול יותר מהקודם: אורך המיניוואן צמח ב-104 מ"מ (עד 5,193 מ"מ), מה שאפשר להרחיב את בסיס הגלגלים לכדי 3,070 מ"מ (תוספת של 70 מ"מ), רוחב המרכב צמח בפחות מסנטימטר אחד (1,893 מ"מ), הגובה נשאר ללא שינוי (1,823 מ"מ).
עיצוב פנים
המקום של הנהג מאובז בלוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', במרכז נמצאת מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 14.6 אינץ' ובקרה במערכת השמע Yamaha ובמערכת האקלים. כפתורי הלחיצה הוסרו לחלוטין. בנוסף, עבור GAC M8 תוכננה קונסולה מרכזית דו-שלבית עם חלק תחתון בצורת מדף.
רמת הגימור המובילה ההתחלתית Master כוללת 7 מקומות נוחים. בשורת המושבים השנייה מורכבים שני מושבים נפרדים נוחים במיוחד שמגיעות עם כל פונקציה אפשרית (כוונון חשמלי, חימום, אוורור, עיסוי רטט ומשענות לרגליים). משענות לידיים מגיעות עם מסך מגע לשליטה בפונקציות של המושבים. בנוסף, על התקרה יש "טלוויזיה" נשלפת שהגיעה כחלופה למסכים אישיים שהורכבו על גבי החלק האחורי של המושבים הקדמיים בגרסת הדור הראשון. סנרופים גדולים מספקים תחושת אור ומרחב. המושבים האחוריים מגיעים בצורה של ספה המחולקת ביחס 60:40 ומיועדת לשלושה נוסעים. כל חלק ניתן לכוונן בנפרד.
המנועים
GAC M8 מסין מגיע בשתי גרסאות. הגרסה הראשונה מצוידת במנוע טורבו GDI בנפח 2 ליטר עם הזרקת דלק ישירה שמפיק 252 כ"ס ו-390 נ"מ. המנוע הזה הושאל מ-GN8, הוא מגיע עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית מאת החברה היפנית Aisin. הגרסה השנייה היא היברידית המבוססת על גרסה פחות חזקה של אותו מנוע בעלת הספק 190 כ"ס ומומנטום מרבי בסך 320 נ"מ שמעודכנת לטובת פעילותה לפי המחזור החסכוני אטקינסון. בנוסף היא מצוידת במנוע חשמלי בעל הספק 181 כ"ס ו-270 נ"מ. מהירות המרבית של הגרסה ההיברידית עומד על 180 קמ"ש, של גרסת הבנזין - 200 קמ"ש. גרסת דור שני של המיניוואן קיבלה מתלים עצמאיים לחלוטין: מתלים מסוג מקפרסון מלפנים ורב-חיבורים מאחור.