JAC J7 הוא רכב משפחתי סיני ומעניין בתצורת ליפטבק. העיצוב החיצוני והפנימי שלו פותח במרכז לעיצוב של JAC בטורינו. הוא הוצג לראשונה ב-5 בספטמבר 2019 בתצוגת הרכב בצ'אנדו, המכירות בשוק המקומי החלו ב-20 בנובמבר באותה שנה. בסין הליפטבק ידוע בשם JAC Jiayue A5, שם המחיר שלו מתחיל ב-12,600 דולר. השימוש בשם A5 נאסר על-ידי Aud
ליפטבק JAC J7. יופי סיני בנוסח איטלקי
AUTOBOOM

ליפטבק JAC J7. יופי סיני בנוסח איטלקי

ליפטבק JAC J7. יופי סיני בנוסח איטלקי

JAC J7 הוא רכב משפחתי סיני ומעניין בתצורת ליפטבק. העיצוב החיצוני והפנימי שלו פותח במרכז לעיצוב של JAC בטורינו. הוא הוצג לראשונה ב-5 בספטמבר 2019 בתצוגת הרכב בצ'אנדו, המכירות בשוק המקומי החלו ב-20 בנובמבר באותה שנה. בסין הליפטבק ידוע בשם JAC Jiayue A5, שם המחיר שלו מתחיל ב-12,600 דולר. השימוש בשם A5 נאסר על-ידי Audi שנמצאת בבעלות Volkswagen. היא לקחה חלק בפיתוח המותג Jiayue. לכן הרכב נמכר תחת השם JAC J7 במקסיקו, רוסיה וקזחסטן. שם הדגם מורכב במפעל "SaryarkaAvtoProm" בשיטת CKD (ראשי התיבות של Сomplete Knock Down, דהיינו, ערכות מושלמות להרכבה). בואו נגלה מה זה אומר - יופי סיני בנוסח איטלקי.

עיצוב חיצוני

JAC J7 החדש הוא ללא ספק, רכב מרשים: הוא עוצב על-ידי המעצב האיטלקי דניאל גליונה, שעבד ב-Alfa Romeo וב-Maserati לפני התפקיד שלו ב-JAC. היום המומחה עומד בראש המרכז לעיצוב של החברה הסינית בטורינו. הרכב קיבל עיצוב מרשים, אלגנטי, ספורטיבי ואף "קשוח": פנסים צרים, "לוע" הגריל בצורת משושה ופגוש בולט. קווים דינמיים עם מכסה מנוע ארוך, גג משופע ו"זנב" קצר של תא המטען. את התמונה משלימים החלק האחורי החטוב עם פנסים קלים שמחוברים באמצעות פס LED דק ופגוש אחורי מסיבי עם קצוות אגזוז כפולים. מבחינת המימדים הליפטבק משתייך לקטגוריה הבינונית: 4,772 מ"מ אורך, 1,820 מ"מ רוחב, ,1492 מ"מ גובה. אורך בסיס הגלגלים 2,760 מ"מ.

תא נוסעים

הליפטבק זכה לתא נוסעים יפה ומאופק. מסך המולטימדיה משולב באופן מוצלח בפאנל הקדמי, כאילו הוא חלק ממנו. על המסך הגדול מול הנהג זוהרים מחוונים דיגיטליים ובחישורים הצדדיים של ההגה מותקנים לחצנים. פאנלים מבריקים, עיצוב דו-גוני, ידית הילוכים בצורה לא שגרתית, אבל יפה, הכל ביחד נראה נהדר. בתוך תא הנוסעים יש שתי שורות של מושבים עם מרווח נדיב, המושבים הקדמיים נוחים, המושב האחורי מיועד לשלושה נוסעים. נפח תא המטען לפי הדרכון הוא 540 ליטר, אם מקפלים את המושבים האחוריים הקיבולת צומחת ל-1,510 ליטר.

הדגם מגיע עם שלוש רמות גימור. הבסיסית כוללת שתי כריות אוויר, בקרת יציבות, חיישני חניה אחוריים, פנסי לד, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מדיה עם מסך מגע, מראות צד חשמליות עם חימום, מושב אחורי עם כוונון משענות גב נפרד, יציאות USB מלפנים ומאחור, מערכת סיוע בזינוק בעלייה ומערכת Auto Hold. הגרסה המתקדמת Comfort קיבלה בנוסף סאנרוף חשמלי, ריפוד עור מלאכותי, מצלמה אחורית, ארבעה חיישני חניה ובקרת שיוט. Luxury הבכירה בנוסף לשאר, כוללת כריות אוויר צדדיות, בקרת אקלים, חיישני גשם ואור, מראות צד עם קיפול חשמלי, הגה רב-פונקציונלי מרופד בעור ושישה רמקולים.

יחידות כוח ושאסי

JAC J7 שנת 2022/2023 מגיע עם מנוע טורבו אחד שמפיק 150 כ"ס בגרסה הסינית ו-136 כ"ס בגרסה הרוסית. לבחירה מוצעים תיבת 6 הילוכים ידנית או גיר רציף +Punch VT3. במקרה הראשון צריכת הדלק היא (עירוני, בינעירוני, משולב) 8,5/7,5/9,2 ליטר ל-100 ק"מ, בשני – 8,5/7,5/10,1 ליטר. בנוסף לכך, לרכב יש גרסה חשמלית JAC iC5 שנמכרת בסין בלבד. השאסי: מתלים קדמיים מסוג מק'פרסון, קורת פיתול בסרן האחורי, הגה כוח חשמלי ובלמי דיסק בכל הגלגלים. החברה הקנדית הידועה Magna השתתפה בכיול השאסי.

מה תגידו, יש גנים איטלקיים בליפטבק הסיני?
6 קולות