ניסאן קשקאי זהו קרוסאובר קומפקטי של חברת ניסאן מוטור המיוצר מאז שנת 2006. כעת הדור השלישי של הדגם הפופולרי (נתונים לשנת 2021) נמצא בשוק.
ניסאן קשקאי ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור
AUTOBOOM

קרוסאובר ניסאן קשקאי. דור 3 (2021)

ניסאן קשקאי ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור

ניסאן קשקאי זהו קרוסאובר קומפקטי של חברת ניסאן מוטור המיוצר מאז שנת 2006. כעת הדור השלישי של הדגם הפופולרי (נתונים לשנת 2021) נמצא בשוק.

ב-18 בפברואר 2021 חשפה ניסאן את הדור השלישי של הקרוסאובר. המכונית נוצרה על פלטפורמה חדשה, גדלה בהשוואה לקודמתה, קיבלה טכנולוגיות חדשות ומנועים היברידיים. קשקאי אחד משלושת הדגמים הפופולריים ביותר של ניסאן.

מראה חיצוני

ניסאן קשקאי החדשה היה הדגם האירופאי הראשון של ניסאן שנבנה על הארכיטקטורה המודולרית של CMF-C. חלקם של אלמנטים מפלדה חזקה במסגרת ובמרכב של המכונית גדל באופן משמעותי, מה שהפך את הרכב לחזק יותר בכ -41%. מכסה המנוע, הדלתות האחוריות והכנפיים הקדמיות עשויים מאלומיניום, ומכסה תא המטען עשוי מחומרים מרוכבים, בכך הופחת המשקל של הרכב ב-60 ק"ג בהשוואה לדור הקודם. אורך המרכב כעת 4,425 מ"מ, רוחבו 1,838 מ"מ וגובהו 1,635 מ"מ. בסיס הגלגלים גדל ב- 20 מ"מ והינו 2666 מ"מ. תא המטען גדל ב-74 ליטר והגיע ל- 504 ליטר.

קרוסאובר קיבל מראה חדש לחלוטין והחל להידמות לדגמים הבכירים של המותג. חלק הקדמי השתנה באופן משמעותי והתהדר בגריל המוגדל הממותג V-motion, וגם הפנסים אחוריים אדפטיביים הכוללים פסים דקים של האורות דרך LED. הגידול בגודל היטיב איתו, המראה הכללי יותר סולידי.

מנועים ושאסי

בשנת 2021 שוחררה גרסה היברידית - ניסאן קשקאי e-Power, מצוידת במנוע טורבו בנזין חדש 1.5 ליטר (157 כ"ס). למרבה הצער, היא טרם משווקת בישראל. קיימות שתי גרסאות: מנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין, 140 כ"ס ו-240 ניוטון מטר, וגם טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (115 כ"ס). שני המנועים מחוברים לגיר ידני בעל 6 הילוכים או "רובוט" בעל 7 הילוכים עם שני מצמדים ורק עם הנעה קדמית. גרסאות עם הנעה קדמית מצוידות במוט פיתול אחורי פשוט וזול (גרסאות עם הנעה כפולה, שאינן נשלחות לישראל, כוללות מתלים אחוריים מולטילינק).

תא הנוסעים

עיצוב תא הנוסעים של ניסן קשקאי 2021 הוא חדש לגמרי. מערכת המדיה המשודרגת תומכת ב- Apple Car Play ו- Android Auto. מערכת Nissan Connect עם מסך שגדל משבעה עד תשעה אינץ' וממוקם כעת במקום שבו היו פתחי אוורור מרכזיים שהם עברו למקומם הישן. אגב, ניתן לשלוט מרחוק במספר פונקציות של המכונית באמצעות אפליקציית NissanConnect.

יחידת בקרת מיזוג הדו-אזורית הפכה לקטנה יותר. גלגל ההגה גם התחדש בכפתורים נוחים יותר על החישורים. הג'ויסטיק תפס את מקומה של ידית הילוכים המוכרת ולידו נמצא מקום לטעינה אלחוטית (בגרסה הבכירה). יש גם לוח מחוונים דיגיטלי של תצוגת TFT הניתן להתאמה אישית בגודל 12.3 אינץ'.

רמות גימור ואבזור

קשקאי החדש זמין עם מערכת מתקדמת לנהיגה חצי אוטומטית ProPilot אשר מסוגלת לשנות את המהירות של המכונית אוטומטית בהתאם למצב התנועה. העוזר האלקטרוני משתמש בנתוני נווט אוטומטי וזיהוי תמרורים וגם במידע על משתמשי דרך אחרים המתקבל ממצלמות היקפיות.

רמות גימור:

רמה גימור בסיסית Acenta, בשתי גרסאות:

  • מנוע 1.3 ליטר, טורבו בנזין, 140 כ"ס, גיר ידני 6 הילוכים, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.5 שניות, מהירות מרבית - 193 קמ"ש;
  • מנוע 1.3 ליטר, טורבו, בנזין, 160 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.1 שניות, מהירות מרבית - 198 קמ"ש.

ובנוסף: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, ממשק Apple CarPlay ו- Android Auto ו- 6 רמקולים, בקרת מיזוג דו-אזורית, חיישני גשם, אור וחניה (מלפנים ומאחור), אורות דרך LED, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת פיזור כוחות בלימה, מערכת בקרת לחץ אוויר בגלגלים, מערכת בקרת יציבות דינמית, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת אור גבוה (מבקרת החלפת אור גבוה לאור נמוך כאשר אתה יש מכוניות מתקרבות, ולאחר מכן בחזרה). ישנן שש כריות אוויר ומערכת בקרת מרחק מקדימה, מערכת בלימת חירום הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכת גילוי תמרורים ומערכת בקרת מסלול.

Acenta Top זמינה גם בשתי גרסאות:

  • מנוע 1.3 ליטר, טורבו, בנזין, 160 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.1 שניות, מהירות מרבית - 198 קמ"ש.
  • מנוע 1.5 ליטר, טורבו, בנזין, 115 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.3 שניות, מהירות מרבית - 183 קמ"ש.

הוסף גג זכוכית עם וילון שמש חשמלי, בלם חניה חשמלי. יותר עוזרי נהג, בהם: מערכת בקרה אקטיבית לנסיעה חלקה, הכולל בלימה חלקה למניעת זעזועי לא נעימים בעת נסיעה בכביש מחוספס ומספקת נסיעה נוחה יותר, מערכת בקרת מסלול חכמה - לביצוע פניות בטוחות, היא גם מתאימה את הלחץ במערכת הבלימה בכל גלגל בנפרד על מנת לשמור על מסלול האופטימלי בעת ביצוע פנייה.

Acenta Tech מגיעה גם בשתי גרסאות:

  • מנוע 1.3 ליטר, טורבו, בנזין, 160 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.1 שניות, מהירות מרבית - 198 קמ"ש.
  • מנוע 1.5 ליטר, טורבו, בנזין, 115 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 13 שניות, מהירות מרבית - 183 קמ"ש.

רמת גימור כוללת את כל האבזור של הגרסה הקודמת ובנוסף גלגלי סגסוגת 18 אינץ', 4 מצלמות היקפיות, מושבים מרופדים בבד יקר יותר.

Acenta Tech Design

מצוידת במנוע טורבו בנזין 1.3 ליטר, 160 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית עם שני מצמדים, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש - 10.1 שניות, מהירות מרבית - 198 קמ"ש. מצלמה אחורית נוספת, מערכת גישה ללא מפתח. מבחוץ המכונית נבדלת בפגושים בצבע של המכונית וגלגלים גודל 19 אינץ'.

רמת גימור בכירה - Tekna

מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטר, 160 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית עם שני מצמדים, הנעה קדמית; האצה ל- 100 קמ"ש תוך 10.1 שניות, מהירות מרבית - 198 קמ"ש. נוספו ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים, חניה אוטומטית, בקרת שטחים מתים, אופטיקה LED מלאה, פנסים ראשיים אדפטיביים.

איזו מכונית לא היית מייעץ לבן של חברה של אמא או בת של חבר של אבא?
40 קולות