מכונית ההיפר החשמלית מקרואטיה, רימאץ נברה, קבעה 23 שיאים חדשים בקטגוריות מכוניות ייצור ביום אחד. בפוליגון המהירות בגרמניה, שבו נבחנים הרכבים של בוגאטי, נברה הסטנדרטית הדגימה ביצועים שאפשרו לה לזכות בתואר מכונית הכביש הדינמית ביותר. זה התרחש במאי 2023, אך פחות מחודש לאחר מכן, המכונית ההיברידית משוודיה קוניגסג רגרה חטפ
רימאץ vs קוניגסג. מכונית ההיפר הכי דינמית: הקרב בין המכוניות ההיברידית והחשמלית נמשך
AUTOBOOM

רימאץ vs קוניגסג. מכונית ההיפר הכי דינמית: הקרב בין המכוניות ההיברידית והחשמלית נמשך

רימאץ vs קוניגסג. מכונית ההיפר הכי דינמית: הקרב בין המכוניות ההיברידית והחשמלית נמשך

מכונית ההיפר החשמלית מקרואטיה, רימאץ נברה, קבעה 23 שיאים חדשים בקטגוריות מכוניות ייצור ביום אחד. בפוליגון המהירות בגרמניה, שבו נבחנים הרכבים של בוגאטי, נברה הסטנדרטית הדגימה ביצועים שאפשרו לה לזכות בתואר מכונית הכביש הדינמית ביותר. זה התרחש במאי 2023, אך פחות מחודש לאחר מכן, המכונית ההיברידית משוודיה קוניגסג רגרה חטפה את הכתר מהחשמלית הקרואטית.

נברה, מכונית ההיפר מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 1,81 שניות.

בפוליגון המהירות בפפנבורג, המאפשר להפיק את המירב מהרכב, נברה קבעה שיא של שיאים: מכונית ההיפר מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 1,81 שניות, בעוד שהנתון הרשמי הוא 1,85 שניות. בזמן הזה המכונית עברה 28,96 מטרים בלבד. האצה ל-300 קמ"ש לקחה 9,22 שניות (במקום 9,3 שניות הרשומות בדרכון). את מבחן רבע המייל (402 מטר) המסורתי נבארה עברה תוך 8,25 שניות.

נברה, מכונית ההיפר מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 1,81 שניות.

שיא נוסף שנשבר במאי: להאיץ ל-400 קמ"ש ולאחר מכן לעצור – מכונית ההיפר החשמלית המהירה בעולם, רימאץ נברה, התמודדה עם המשימה תוך 29,93 שניות.

רימאץ נברה שנת 2021. קופה, דור 1.

רימאץ נבארה היא מכונית חשמלית לחלוטין במרכב קופה דו-דלתי והדגם הסדרתי הראשון של החברה הקרואטית רימאץ. ארבעה מנועים חשמליים המפיקים ביחד 1,914 כ"ס ו-2,360Nm מאפשרים לדגם להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 1,97 שניות ולהשיג את המהירות המרבית הגבוהה ביותר מבין כל הרכבים החשמליים הסדרתיים – 412 קמ"ש. סוללה בקיבולת 120 קוט"ש מספקת לפחות 550 ק"מ של טווח נסיעה.

לפרוטוקול
קוניגסג רגרה שנת 2015. טארגה, דור 1.

במשך 4 השנים הקודמות, האליפות הייתה שייכת לקוניגסג רגרה שקבעה ב-23 בספטמבר 2019 שיא עולם ב"האצה מ-0 ל-400 קמ"ש והאטה ל-0" עם תוצאה של 31,49 שניות.

קוניגסג רגרה שנת 2015. טארגה, דור 1.

התרגיל בוצע בשדה התעופה הצבאי רודה בעומק יערות שוודיה. יש לציין שמסלול המראה משובש בשדה תעופה נטוש הוא רחוק מלהיות המשטח הטוב ביותר בשביל פעולות כאלו. אך קוניגסג לא הייתה מוכנה לוותר על האליפות וציידה את המכונית שלה בצמיגים מודרניים Michelin Pilot Sport Cup 2R, שעזרו לה להחזיר את המקום הראשון.

קוניגסג רגרה היא "מכונית-מגה" דו-מקומית בעלת מנוע מרכזי, מרכב פתוח ומערכת הנעה היברידית המפיקה 1,500 כ"ס ו-2,000Nm. ההספק עולה על 1 מגה וואט, ומכאן מגיע השם – מכונית-מגה. מנוע טווין טורבו בנפח 5 ליטר (1,100 כ"ס) פועל בשילוב עם שלושה מנועים חשמליים ותמסורת מקורית Koenigsegg Direct Drive (KDD).

לפרוטוקול
המכונית ההיברידית משוודיה הציגה תוצאה של 28,81 שניות, ובכך שיפרה את השיא הקודם ב-2,68 שניות.

הודות למשטח ישר יותר, ביוני 2023 המכונית ההיברידית משוודיה הציגה תוצאה של 28,81 שניות, ובכך שיפרה את השיא הקודם ב-2,68 שניות. 28 השניות הללו התחלקו בצורה הבאה: 20,68 כדי להאיץ ל-400 קמ"ש ורק 8,13 כדי לבלום מהמהירות המטורפת הזו.

קוניגסג  Regera ‏2015. מרכב, צורה. טרגה, 1 דור
המכונית ההיברידית משוודיה הציגה תוצאה של 28,81 שניות, ובכך שיפרה את השיא הקודם ב-2,68 שניות.

כן – מ-0 ל-400 קמ"ש ובחזרה תוך פחות מחצי דקה! מעניין לדעת איך הנהגים והבטן שלהם התמודדו עם זה…

עד כמה חשוב עבורכם זמן ההאצה?
12 קולות