טויוטה קורולה – מכונית קטגוריית "C" מאת יצרנית רכב היפנית Toyota. קורולה נמצאת בייצור מאז שנת 1966 ונכנסת לספר שיאי גינס כמכונית הנמכרת ביותר בעולם. נכון ל- 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור ה-12 של טויוטה קורולה במרכבי סדאן, סטיישן והאצ'בק 5 דלתות – כולם מצוידים במערכת הנעה קדמית.
טויוטה קורולה סטיישן. דור 12. שנת דגם 2018.
AUTOBOOM

סטיישן טויוטה קורולה. דור 12 (2018)

טויוטה קורולה סטיישן. דור 12. שנת דגם 2018.

טויוטה קורולה – מכונית קטגוריית "C" מאת יצרנית רכב היפנית Toyota. קורולה נמצאת בייצור מאז שנת 1966 ונכנסת לספר שיאי גינס כמכונית הנמכרת ביותר בעולם. נכון ל- 2020 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור ה-12 של טויוטה קורולה במרכבי סדאן, סטיישן והאצ'בק 5 דלתות – כולם מצוידים במערכת הנעה קדמית.

תכונות ייחודיות

טויוטה קורולה 2018/2019 במרכב סטיישן 5 דלתות מתהדרת בהופעה בולטת במיוחד ביחס לסגמנט, ולה תא נוסעים נוח ומודרני, תא מטען מרווח ומפרט טכני מקובל בהחלט. סטיישן קורולה דומה מאוד לאחיו – סדאן והאצ'בק – במגוון פרטים מקוריים, בעיצוב ייחודי של פנסי החזית, בשבכה עצומה, בצללית זורמת ואלגנטית ועוד. לדגם סטיישן מימדים הבאים: 4650 מ"מ לאורך ו- 1790 מ"מ לרוחב. נפח תא מטען – 471 ליטר.

גרסאות

סטיישן קורולה החדש מיובא לשיראל עם חטיבת כוח היברידית בהספק 122 כ"ס, אך בשתי גרסאות – עם יחסי דחיסה ונפחים שונים. המנוע מאפשר תאוצה מרבית למהירות של 180 קמ"ש וצורך בסביבות 3,2-3,4 ליטר ל- 100 ק"מ. מצויד בתיבת הילוכים רציפה.

רמות גימור

עבור לקוחות בישראל סטיישן קורולה מוצע בשתי רמות גימור לבחירה – Space ו- Space+. אמנם למשעה נתונה רק רמת גימור אחד לכל גרסת מנוע.

אבל מה שמשמח, זהו ספקטרום רחב של "עוזרים" אלקטרונים בשתי רמות הגימור הכולל: בורר מצבי נהיגה, חיישן עייפות הנהג, בקרת נתיב, ניטור שטחים מתים, מערכת מניעת התנגשות, זיהוי תמרורים, סיוע בבלימה, סיוע בזינוק בעליה ובקרת ירידה במדרון . נוסף על כך, שתי רמות הגימור של סטיישן טויוטה קורולה 2019 כוללות סט כמעט מלא של כריות אוויר (מלבד כריות חלון), בקרת שיוט אדפטיבי, צלונים לדלתות האחוריות (ב- Space+ גם חלונות מוכהים), מערכת בקרת אקלים מפוצלת, הגה כוח אקטיבי, קיפול מראות חשמלי והגה מצופה עור.