הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 3, שיצא ב-2018, משווק רשמית בישראל. מבין מגוון הגרסאות של סדרה 3 שהיצרנית הגרמנית מציעה בעולם, בישראל נמכרות רק מכוניות סדאן עם שני מנועי בנזין ומערכת היברידית. דגמי סטיישן או גרסאות דיזל אינן מסופקות. העדכון לא השפיע בשום אופן על מבחר הגרסאות: השילוב של דיזל פלוס גיר ידני נעלם, אך רכב כז
סדאן ב.מ.וו סדרה 3. דור 7, עדכון שנת 2022
AUTOBOOM

סדאן ב.מ.וו סדרה 3. דור 7, עדכון שנת 2022

סדאן ב.מ.וו סדרה 3. דור 7, עדכון שנת 2022

הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 3, שיצא ב-2018, משווק רשמית בישראל. מבין מגוון הגרסאות של סדרה 3 שהיצרנית הגרמנית מציעה בעולם, בישראל נמכרות רק מכוניות סדאן עם שני מנועי בנזין ומערכת היברידית. דגמי סטיישן או גרסאות דיזל אינן מסופקות. העדכון לא השפיע בשום אופן על מבחר הגרסאות: השילוב של דיזל פלוס גיר ידני נעלם, אך רכב כזה גם ככה לא הגיע לישראל. על הדור ה-7 של ב.מ.וו סדרה 3 תוכלו לקרוא כאן. נספר מה השתנה בדגם לאחר מתיחת הפנים של 2022.

BMW 3 series 2018. Sedan, 7 generation.

ב.מ.וו סדרה 3 לא מצוידת עוד בתיבת הילוכים ידנית: לכל הגרסאות משודכת רק תיבת 8 הילוכים אוטומטית. גם פנסי לייזר היקרים הוסרו מהאופציות.

חשוב

עיצוב חיצוני

ב.מ.וו סדרה 3 החדש קיבל עיצוב חרטום שונה: ה"נחיריים" האופייניים לא רק הוגדלו, אלא איכשהו נהיו נפוחים עוד יותר, עם פסים מבריקים כפולים בתוכם. הפנסים הם חדשים, ה"סוגריים" של אורות היום נדדו והתהפכו, וכעת ממסגרים יפה את הקצוות העליונים והחיצוניים של הפנסים. פנסי לייזר, שהפחידו את הקונים בשל מחירם הגבוה, נעלמו מרשימת האופציות. מהצד קשה לזהות את המכונית המעודכנת: חישוקי R17 הפכו לסטנדרטיים במקום R16. מאחור, השתנה רק הפגוש: הדיפיוזר ה"מזויף" נעשה גדול יותר.

תא נוסעים

בפנים, העדכונים הם רציניים יותר: הארכיטקטורה של הפאנל הקדמי עוצבה מחדש, פתחי האוויר הצטמצמו. כל זאת למען פאנל קדמי המורכב כולו ממסכים: לוח מחוונים בגודל "12,3, וגודל מסך המולטימדיה הוא "14,9. מערכת iDrive מהדור השמיני נמצאת כעת בשימוש, היא עובדת עם שירותי ענן ומצוידת בניווט מובנה. יותר אין מחוונים אנלוגיים ובלוק בקרת אקלים. מעתה כל הפונקציות מוסתרות בהגדרות המולטימדיה. גם בורר ההילוכים הוסר, ובמקומו הותקן מתג מיניאטורי. ברמת הגימור הבסיסית כבר כלולים בקרת אקלים תלת-אזורית, מראה אחורית בעלת עמעום אוטומטי וניווט.

יחידות כוח

שלושת המנועים שהוצעו קודם לכן בארץ לא השתנו. מדובר באותם מנועי בנזין בנפח 2 ו-3 ליטר ובגרסאות היברידיות. כל הגרסאות:

  • 318i – מנוע 2 ליטר בהספק 156 כ"ס (תיבה אוטומטית והנעה אחורית);
  • M340i – מנוע 3 ליטר המפיק 374 כ"ס (תיבה אוטומטית והנעה כפולה);
  • היברידית – מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטר ומנוע חשמלי מובנה בתיבת ההילוכים. גרסת ה-320e מפיקה הספק מרבי של 204 כ"ס, גרסת 330e מפיקה 292 כ"ס. ההיברידים בישראל מגיעים עם הנעה כפולה.
על מה הייתם מעדיפים לנסוע לעבר השקיעה?
14 קולות