אנו מחכים בקוצר רוח לסיטרואן C3 איירקרוס החדש: ב-27 באפריל תתקיים הופעת הבכורה של הדור השני לקרוסאובר הקומפקטי. C3 איירקרוס החדש נבחן במשך כל החורף שעבר, ולבסוף, מוכנה הגרסה הסדרתית שלו. הפרמיירה תיערך בהודו, הרי דווקא שם בוצעו העבודות העיקריות על הרכב הצרפתי. אבל אל תיבהלו – עדיין מדובר בדגם עולמי. על מנת לענו
סיטרואן. מחכים ל-C3 איירקרוס החדש
AUTOBOOM

סיטרואן. מחכים ל-C3 איירקרוס החדש

סיטרואן. מחכים ל-C3 איירקרוס החדש

אנו מחכים בקוצר רוח לסיטרואן C3 איירקרוס החדש: ב-27 באפריל תתקיים הופעת הבכורה של הדור השני לקרוסאובר הקומפקטי. C3 איירקרוס החדש נבחן במשך כל החורף שעבר, ולבסוף, מוכנה הגרסה הסדרתית שלו. הפרמיירה תיערך בהודו, הרי דווקא שם בוצעו העבודות העיקריות על הרכב הצרפתי. אבל אל תיבהלו – עדיין מדובר בדגם עולמי. על מנת לענות לטעמים שונים, יוצעו גם גרסאות בנזין וגם גרסאות חשמליות עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 50 קוט"ש.

הפרמיירה של הדגם הסדרתי תתקיים השנה וכבר בשנת 2024 הרכב יושק לא רק בישראל ובאירופה, אלא גם ביבשות אחרות.

מועד ההשקה
בתמונה: הדור הנוכחי של סיטרואן C3 איירקרוס, דגם שנת 2021.

מידותיו של הדגם החדש עדיין לא גדולות: כ-4,2 מ' מפגוש לפגוש, אך צפוי שתהיה צמיחה מסוימת במימדים בהשוואה לדור הנוכחי. הקרוסאובר החדש של סיטרואן יתבסס על הפלטפורמה המודולרית המוכרת היטב CMP, שכבר נתנה חיים לפיג'ו 2008 ואופל מוקה (שניהם נמכרים בישראל) כמו גם לזוכה בתחרות "מכונית השנה "באירופה" האחרונה ג'יפ אוונג'ר

בתמונה: תא נוסעים, סיטרואן C3 איירקורס של הדור הנוכחי, שנת 2021.

להזכירכם, סיטרואן השיקה את איירקרוס C3 בשנת 2017 ומאז הדגם מיוצר בספרד. בישראל נמכר הדגם של הדור הנוכחי לאחר מתיחת פנים של שנת 2021. הקרוסאובר באורך 4,160 מ"מ מוצע עם מנוע 1,2 ליטר מסדרת PureTech המפיק 130 כ"ס בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית והנעה קדמית.

מהו הגודל האופטימלי לקרוסאובר לדעתכם?
9 קולות