פיג'ו 3008 זהו קרוסאובר קומפקטי בעל הנעה קדמית. בשנת 2021 בישראל ניתן לרכוש את גרסת הדור השני לקרוסאובר לאחר מתיחת פנים שהתקיימה בשנת 2020. על מנת להיראות רלוונטי ורענן, הרכב זכה לעיצוב בגרסה העדכנית ביותר של הסגנון הקלאסי של פיג'ו. ועכשיו 3008 נראה כמו טיגריס קדום (או שזהו מעין אריה צרפתי?)..
הקרוסאובר פיג'ו 3008. דור 2, מתיחת פנים שנת 2020
AUTOBOOM

הקרוסאובר פיג'ו 3008. דור 2, מתיחת פנים שנת 2020

הקרוסאובר פיג'ו 3008. דור 2, מתיחת פנים שנת 2020

פיג'ו 3008 זהו קרוסאובר קומפקטי בעל הנעה קדמית. בשנת 2021 בישראל ניתן לרכוש את גרסת הדור השני לקרוסאובר לאחר מתיחת פנים שהתקיימה בשנת 2020. על מנת להיראות רלוונטי ורענן, הרכב זכה לעיצוב בגרסה העדכנית ביותר של הסגנון הקלאסי של פיג'ו. ועכשיו 3008 נראה כמו טיגריס קדום (או שזהו מעין אריה צרפתי?)..

עיצוב חיצוני ופנימי

החרטום החדש נראה אגרסיבי ומשעשע בו-זמנית: מפנסי החזית יורדים פסי תאורה המזכירים ניבים של ניבתן (או טיגריס?). לתדמית הפראית מצטרף הגריל המעודכן בעיצוב יוצא דופן עם גבולות "מטושטשים" והפגוש החדש. פנסי הערפל הוסרו והוחלפו במצב מיוחד של הפנסים הראשיים הנדלק בו-זמנית עם פנסי הערפל האחוריים. 4 הספרות, האינדקס של הדגם, כעת מעטר את מכסה המנוע בהתאם לסגנון החדש של המותג. מאחור: גרפיקה חדשה של הפנסים ועיצוב שונה של קצוות האגזוז. הופיעו ג'נטים בעיצוב חדש.

תא הנוסעים של פיג'ו 3008 שנת 2020/2021 עדיין מעוצב בסגנון נועז למדי, אך יותר מהכל בולט המסך המרכזי המוגדל ("10 במקום "8). הופיעו חומרי גימור חדשים, המראה הפנימית כעת נטולת מסגרת, בשורת המושבים השנייה יש שתי יציאות USB.

יחידת הכוח

פיג'ו 3008 החדש מוצע באירופה ובישראל עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1,2 ליטר (130 כ"ס) ו-1,6 ליטר (180 כ"ס) וכן עם מנוע דיזל 1,5 ליטר (130 כ"ס). לאחר מתיחת הפנים הוסרה מההיצע גרסת דיזל 2 ליטר (180 כ"ס). ההנעה של הקרוסאובר היא קדמית בלבד. התיבה – 8 הילוכים אוטומטית.

נשמרו שתי הגרסאות ההיברידיות על בסיס מנועי בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,6 ליטר. מנועי הבנזין מפיקים 180 או 200 כ"ס. בגרסת HYBRID4 300 e-EAT8 למנוע הראשי מסייע זוג מנועים חשמליים (110 ו-112 כ"ס בסרן הקדמי והאחורי), ב-HYBRID 225 e-EAT8 מנוע חשמלי אחד (110 כ"ס) משולב בתיבת ההילוכים. רכבים כאלה יכולים לעבור 56-59 ק"מ במצב חשמלי לחלוטין בזכות סוללת ליתיום-יון בהספק 13,2 קוט"ש. בגרסאות אלו גם מותקנת תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

האבזור

בין האופציות שנוספו על-ידי היצרנית לאחר מתיחת הפנים של פיג'ו 3008 שנת 2021/2022 יש לציין את מערכת ראיית הלילה המותקנת רק בפיג'ו 3008 בסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים. מפרט האבזור הבסיסי של הרכב כולל 6 כריות אוויר, פנסי לד, בלם חניה חשמלי, סיוע בזינוק בעליה, חיישני אור וגשם, חישוקי סגסוגת קלה R17, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים מפוצלת, חימום שמשה, חיישני חניה אחוריים, מערכת מדיה עם מסך "8, מראות צד חשמליות עם חימום, ניטור לחץ בצמיגים, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, הגה רב-תכליתי מצופה עור.

הגרסה היקרה ביותר 3008 GT קיבלה בנוסף חבילת בטיחות מניעתית הכוללת בלימה אוטונומית, מניעת סטיה מנתיב, ניטור עייפות הנהג, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.

האם ראיית לילה היא פונקציה שימושית לדעתכם?
3 קולות