דודג' דורנגו ייתאחד עם ג'יפ וואגוניר
החדשות האחרונות לגבי אחד מהדגמים המוצלחים ביותר, דורנגו, נשמעות מעודדות. דורנגו, קרוב לוודאי, לא רק יישמר, אלא יהפוך להיות גדול ועוצמתי עוד יותר הודות לארכיטקטורת הפול-סייז של המרכב על בסיס שלדת סולם שנלקחה מ-Jeep Wagoneer ו-Grand Wagoneer העצומים. באופן כזה, הדור הרביעי של דורנגו יתחיל להתחרות עם שברולט טאהו, פורד אקספדישן ו"חבר'ה גדולים" אחרים. Mopar Insiders טוענים שהדודג' החדש ייחשף בסוף שנת 2023 וייצא לשוק בתחילת 2024.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי, בתורו, אשר היה התאום של דורנגו בעבר, הועבר לפלטפורמת Stellantis Giorgio. גרנד צ'ירוקי האחרון הינו בעל גרסת 7 מקומות Grand Cherokee L – שהיא הסיבה לרעיון לעזוב את דורנגו. אולם זו תהיה פגיעה רצינית בדודג', שכבר זמן רב מאכזבת את תומכיה עם היעדר דגמים עצמאיים חדשים.
יתר על כן, בשנה זו דורנגו מדגים צמיחה במכירות – סיבה נוספת להשאיר אותו ברשימת הדגמים הרלוונטיים. שלא לדבר על כך שבזכות העדכונים הקבועים, דודג' דורנגו החדש שומר על העיצוב המודרני, עונה במידה המלאה על דרישות הצרכנים ולתקני הבטיחות העכשוויים והינו אחד מהדגמים העוצמתיים ביותר בעלי שלוש שורות. נותר רק להוסיף שדורנגו, כמו גם וואגוניר, אינם מיובאים לישראל, יש להסתפק בג'יפ צ'ירוקי.
בישראל משווק ג'יפ צ'ירוקי דור 5 לאחר מתיחת פנים של סוף שנת 2017. הקרוסאובר מוצע עם שני מנועי בנזין לבחירה: 2,4 ליטר בהספק 177 כ"ס, המותקן בדגמי הנעה קדמית, משיג מהירות מרבית של 196 קמ"ש וצורך בממוצע 9,1 ליטר ל-100 ק"מ, ופחות מהותית בכביש מהיר – 6,9 ליטר. מנוע 2 ליטר טורבו בהספק 272 כ"ס, מותקן בדגמי הנעה כפולה, מסוגל להשיג מהירות מרבית של 206 קמ"ש וצורך 8,8 ליטר ל-100 ק"מ. שתי הגרסאות מצוידות בתיבת 9 הילוכים אוטומטית.