פורד אגד' בדגם שנת 2018/19 – גרסה מחודשת של הדור השני לקרוסאובר המיוצר על ידי חברת Ford האמריקאית מאז שנת 2006. פורד אדג' – קרוסאובר בינוני בעל 5 מקומות. בגרסה הבסיסית – בהנעה קדמית, בגרסאות מתקדמות יותר – בהנעה כפולה. כיום בשוק הישראלי ניתן לרכוש את ה- SUV 5 דלתות פורד אדג' בדגם אחרי מתיחת פנים שנת 2018.
קרוסאובר פורד אדג'. דור שני מתיחת פנים. שנת דגם 2018.
AUTOBOOM

קרוסאובר פורד אדג'. דור 2, עיצוב מחדש (2018)

קרוסאובר פורד אדג'. דור שני מתיחת פנים. שנת דגם 2018.

פורד אגד' בדגם שנת 2018/19 – גרסה מחודשת של הדור השני לקרוסאובר המיוצר על ידי חברת Ford האמריקאית מאז שנת 2006. פורד אדג' – קרוסאובר בינוני בעל 5 מקומות. בגרסה הבסיסית – בהנעה קדמית, בגרסאות מתקדמות יותר – בהנעה כפולה. כיום בשוק הישראלי ניתן לרכוש את ה- SUV 5 דלתות פורד אדג' בדגם אחרי מתיחת פנים שנת 2018.

פורד אדג' החדש נראה מצוין גם בכביש עירוני עמוס, וגם על קרקע מרוחקת מהציביליזציה. מסעות מחוץ לעיר או קילומטרים של פקקים יכשלו ליצור אי-נוחות לנהג. הקרוסאובר יהיה לעוזר אמין וחבר נאמן בכל דרך בה תבחרו.

גרסאות

לשוק הישראלי פורד אדג' מיובא עם שני מנועי טורבו בנזין EcoBoost לבחירה. מנוע 2 ליטר בהספק 248 כ"ס מותקן בדגם עם הנעה קדמית, ומנוע 2,7 ליטר בהספק 330 כ"ס – בדגם הנעה כפולה. האחרון – מנוע V6 – יכול לספק מהירות מרבית של 209 קמ"ש ומאיץ את הרכב מ- 0 ל- 100 ב- 6,87 שניות. שני המנועים מצוידים בתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

רמות גימור

בשוק הישראלי פורד אדג' שנת 2018/2019 מוצע בארבע רמות גימור! כל אחד יכול לבחור מה יותר לטעמו: Sel Plus, ST, Titanium, Titanium Plus. דגמי Sel Plus ו- Titanium מצוידים במתלים נוחים יותר, מאשר דגם ST, לו מתלים יותר קשים, גלגלים גדולים ומערכת היגוי אדפטיבית. נהיגה ב- Sel Plus או ב- Titanium תהיה חלקה ורכה יותר, כאשר ב- ST – יותר קשה, אך גם מתאימה יותר לשטח הודות להנעה כפולה. בנוסף, מרכב דגם ST קיבל מספר פרטים דקורטיביים ובודי קיט.

בנוגע לאבזור פנימי ובטיחות – בין רמות הגימור בהחלט יש הבדלים, אך לא משמעותיים. בבסיס אצל כולם: 7 כריות אוויר, מערכת מיגון מפני גניבה, נעילה מרכזית, בקרת שיוט אדפטיבית (מלבד Sel Plus עם בקרת שיוט רגילה), Apple CarPlay ובלוטוס, 2 חיבורי USB לחיבור או טעינת מכשירים, מסך מגע, שליטה קולית, גג נפתח וחלונות כהים, בקרת אקלים מפוצלת והגה כוח אקטיבי.

נהיגה ב- Sel Plus או ב- Titanium תהיה חלקה ורכה יותר, כאשר ב- ST – יותר קשה, אך גם מתאימה יותר לשטח הודות להנעה כפולה.

תא הנוסעים מרופד בעור בכל הגרסאות, חוץ מ- Sel Plus. וב- ST, התקרה מכוסה בבד שחור. ברמות גימור ST ו- Titanium Plus נכללת מערכת סיוע בחנייה מלאה: חיישני חנייה קדמיים ואחוריים וחנייה אוטונומית. לפתוח את תא המטען ללא עזרת ידיים ניתן בכל הגרסאות.

ובנוגע למגוון מערכות העזר, אז גם הערכה הכי פשוטה – Sel Plus – מציעה בחירת מצב נהיגה, מערכת בקרת יציבות (VSM), ניטור שטחים מתים וסיוע זינוק בעלייה (HAS). וכל זה מעל המערכות הסטנדרטיות – ABS, ASR, ESP ומערכות עזר בבלימה BAS, EBD, EBA. רמות גימור מתקדמות יותר של פורד אגד' כוללות בקרת נתיב ומערכת למניעת התנגשות.