הונדה אקורד היא מכונית משפחתית בצורת מרכב סדאן או סטיישן עם נטייה ספורטיבית ואחד מהדגמים הפופולריים ביותר של הונדה שמיוצר מאז 1976. ב-11 בנובמבר 2022 הונדה הציגה את הדור החדש, ה-11. המכונית הוצגה לראשונה בארה"ב, שם אוהבים ומעריכים אותה. הייצור ייתבצע כתמיד במפעל המותג באוהיו. הונדה אקורד החדשה קצת גדלה במימדים, שופר
הונדה אקורד. דור 11 שנת 2022
AUTOBOOM

הונדה אקורד. דור 11 שנת 2022

הונדה אקורד. דור 11 שנת 2022

הונדה אקורד היא מכונית משפחתית בצורת מרכב סדאן או סטיישן עם נטייה ספורטיבית ואחד מהדגמים הפופולריים ביותר של הונדה שמיוצר מאז 1976. ב-11 בנובמבר 2022 הונדה הציגה את הדור החדש, ה-11. המכונית הוצגה לראשונה בארה"ב, שם אוהבים ומעריכים אותה. הייצור ייתבצע כתמיד במפעל המותג באוהיו. הונדה אקורד החדשה קצת גדלה במימדים, שופרו התנהגות הכביש, חלקות התנועה וצריכת הדלק. הדגש הראשי הושם על הגרסאות ההיברידיות. הדגם החדש יגיע לסוכנויות בשנת 2023, תאריך תחילת המכירות טרם הוכרז.

עיצוב חיצוני

הונדה אקורד 2023 מבוססת על אותה פלטפורמה, לכן בסיס הגלגלים לא השתנה, אורכו 2,830 מ"מ. מימדי המרכב של הרכב היפני הם הבאים: אורך 4,971 מ"מ (יותר מ-69 מ"מ), רוחב 1,862 מ"מ, גובה 1,450 מ"מ. יש לציין קשיחות המרכב הוגברה בהשוואה לדגם הקודם הודות למוטות גישור ולנקודות ריתוך נוספות. המכונית קיבלה עיצוב בסגנון הונדה סיוויק שהוצג מוקדם יותר. אקורד החדשה תגיע עם ג'נטים בקוטר R17 או R19 (תלוי ברמת הגימור).

חלל פנימי

בנוסף להתנהגות כביש משופרת, הרכב יישמח בתא המטען הגדול ביותר בקטגוריה שלו שנפחו 473 ליטר. בתא הנוסעים יש שני מסכים: בגרסה הבסיסית מותקנים לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה בגודל "10,2, בגרסה הבכירה למולטימדיה מסך בגודל "12,3. נדגיש פרט אחד מיושן אבל מאוד נוח: בקר עוצמת קול פיזי. יחד עם זאת, המכונית זכתה גם לפונקציות מודרניות: תצוגה עילית, מושבים מאווררים בשורה הקדמית, טעינה אלחוטית, מערכת שמע יוקרתית עם 12 רמקולים וכו'. בנוסף לאבזור טוב בתא הנוסעים, הונדה ציידה את הדגם במצלמה משוכללת עם זווית ראות מורחבת ל-90 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית וחיישנים האחראים על פעולת מערכת ניטור שטחים מתים.

יחידת כוח ושאסי

התקוות היעקריות של היצרנית תלויות בגרסה ההיברידית: הונדה רוצה שלפחות מחצית מהמכירות יפלו דווקא על האקורד הזה, לכן מוצעות 4 רמות גימור, בעוד שגרסאות הבנזין מגיעות רק עם 2 – LX ו-EX עם מנועי טורבו 4 צילינדרים 1,5 ליטר בשילוב עם גיר רציף. המנוע שהועבר מהדור הקודם מפיק את אותו הספק: 192 כ"ס ו-260Nm. תיבת הילוכים ידנית כבר הוסרה קודם לכן ואין טעם להחזיר אותה.

הונדה אקורד 2023 ההיברידית מצוידת ביחידת כוח מעודכנת, המורכבת משני מנועים חשמליים זה לצד זה ומנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2 ליטר הפועל לפי מחזור אטקינסון עם הזרקת דלק ישירה. ההספק הכללי של היחידה הוא 204 כ"ס ו-335Nm. רמות הגימור בגרסה זו – Sport, EX-L, Sport-L ו-Touring.

ואתם אוהבים סדאנים?
14 קולות