הונגצ'י E-HS3 הוא קרוסאובר קומפקטי חשמלי שייצורו התחיל בשנת 2018. מדובר בדגם החשמלי הראשון מבית הונגצ'י. המחיר שלו בסין מתחיל ב-38 אלף דולר, אך הודות למימונים המחיר בפועל יוצא נמוך יותר. E-HS3 הוא הסנונית הראשונה שפתחה את קו הרכבים החשמליים, בעקבותיו הופיע, למשל, הונג'צי E-HS9 הגדול שמוצע בישראל.
קרוסאובר E-HS3: הדגם החשמלי הראשון של Hongqi
AUTOBOOM

קרוסאובר E-HS3: הדגם החשמלי הראשון של הונגצ'י

קרוסאובר E-HS3: הדגם החשמלי הראשון של Hongqi

הונגצ'י E-HS3 הוא קרוסאובר קומפקטי חשמלי שייצורו התחיל בשנת 2018. מדובר בדגם החשמלי הראשון מבית הונגצ'י. המחיר שלו בסין מתחיל ב-38 אלף דולר, אך הודות למימונים המחיר בפועל יוצא נמוך יותר. E-HS3 הוא הסנונית הראשונה שפתחה את קו הרכבים החשמליים, בעקבותיו הופיע, למשל, הונג'צי E-HS9 הגדול שמוצע בישראל.

בעתיד הקרוב הונגצ'י אמורה להציג 15 דגמים "ירוקים", לכן החברה פותחת מרכזי מחקר, בעמק הסיליקון ובמינכן, לדוגמה

הידעתם?

עיצוב חיצוני

הונג'צי E-HS3 אינה גרסה חשמלית של רכב קיים, אלא דגם עצמאי. זהו הרכב הקטן ביותר של המותג Hongqi: האורך שלו הוא 4,490 מ"מ, רוחב – 1,874 מ"מ, גובה – 1,613 מ"מ, בסיס הגלגלים – 2,750 מ"מ. הרכב החשמלי מעוצב בסגנון "הדגל האדום" (כך גם מתפרש השם הסיני Hongqi): הגריל מזכיר כל דגם בעל מנוע בעירה פנימית, על מכסה המנוע מתנוססת "כרבולת" אדומה, אך כאן היא קטנה במיוחד. העיצוב החיצוני של הקרוסאובר מזכיר את רכב הקונספט המסוגנן שנחשף לציבור בשנגחאי בשנת 2017 תחת השם U-Concept.

חלל הפנים ואבזור

עיצוב תא הנוסעים הוא פשוט למדי, אך עדיין כולל ריפוד מעור ומושבים קדמיים עם כוונון חשמלי. הדגם החשמלי זכה לאבזור מודרני ואיכותי. בפאנל הקדמי מותקנים שלושה מסכים: לוח מחוונים בגודל 12,3 אינץ' ושני מסכים של מערכת המדיה בגודל 10,1 אינץ'. כמו כן, קיימים בקרת אקלים, גג זכוכית, ברירת מחדל מלאה של כריות אוויר, מערכת שמע איכותית ומערכת טעינה אלחוטית למכשירים עם אפשרות שליטה בחלק מהפונקציות. על הבטיחות אחראי מגוון של מערכות בטיחות, כולל מערכת למניעת סטיה מנתיב. הגרסה שמצוידת בשני מנועים תקבל בנוסף תצוגה עילית, כך שכל המידע הנחוץ יוקרן מול עיני הנהג.

יחידת כוח

היצרנית תמשיך להשתמש בפלטפורמה שעליה בוסס הקרוסאובר החשמלי הראשון של הונגצ'י. E-HS3 החדש מוצע בשתי גרסאות. הראשונה מצוידת במנוע חשמלי בהספק 155 כ"ס בסרן הקדמי. הגרסה השנייה קיבלה שני מנועים זהים בהספק כולל של 310 כ"ס המפיקים 680Nm של מומנט. הדגם חד-המנועי מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 10 שניות, בזמן שהגרסה הדו-מנועית מזנקת מ-0 ל-100 תוך 6 שניות. הרכב החשמלי יקבל סוללת ליתיום-יון חדשנית ואיכותית בקיבולת 52,5 קוט"ש ללא תלות בכמות המנועים. סוללה כזדאת תספק טווח נסיעה של מ-344 עד 407 ק"מ על טעינה אחת.

איזה גודל יותר לטעמכם?
7 קולות