לקסוס LC הושקה בשנת 2017 בתצורת קופה עם פריסת מושבים 2+2, והקבריולט יצא רק ב-2019. הדור הראשון למכונית הספורט היוקרתית נמכר כיום בישראל. בשנת 2020 הדגם כבר עבר מספר שכלולים טכניים קטנים, שנגעו בעיקר במערכת המתלים, וב-2023 הוחלט לבצע מודרניזציה רצינית יותר: הרחבת מגוון אפשרויות הצבע למרכב ולתא הנוסעים, שיפור מערכו
לקסוס LC. עדכון שנת 2023
AUTOBOOM

לקסוס LC. עדכון שנת 2023

לקסוס LC. עדכון שנת 2023

לקסוס LC הושקה בשנת 2017 בתצורת קופה עם פריסת מושבים 2+2, והקבריולט יצא רק ב-2019. הדור הראשון למכונית הספורט היוקרתית נמכר כיום בישראל. בשנת 2020 הדגם כבר עבר מספר שכלולים טכניים קטנים, שנגעו בעיקר במערכת המתלים, וב-2023 הוחלט לבצע מודרניזציה רצינית יותר: הרחבת מגוון אפשרויות הצבע למרכב ולתא הנוסעים, שיפור מערכות העזר האלקטרוניות, מערכת מדיה חדשה עם גישה לניווט ענן ותפעול קולי. ושוב בוצע כוונן של השאסי והתמסורת. הפעם, שדרוג המתלים נועד לשפר את התנהגות הכביש.

הייצור של הדגמים המעודכנים עבור אירופה יתחיל במאי. לקסוס LC שנת 2023 כבר מוצעת בסוכנויות באמריקה. המחירים עלו ב-300 דולר: קופה LC 500 מתחיל ב-94,600 דולר, קבריולט LC 500 – מ-102,650 דולר, קופה היבריד LC 500h – מ-100,600 דולר.

מחירים

עיצוב חיצוני

מבחוץ לא חלו שינויים משמעותיים. לקסוס LC שנת 2023 המעודכנת קיבלה אפשרויות צבע חדשות וג'נטים אחרים. בנוסף לדיפרנציאל מוגבל החלקה Torsen ורכיבים אחרים, חבילת הספורט האופציונלית כוללת ג'נטים R21 מחושלים דו-גווניים. הקבריולט צויד בגג בד מתקפל קל יותר.

תא נוסעים ואבזור

בתא הנוסעים הופיעו חומרי גימור חדשים. החידוש החשוב ביותר היא מערכת המדיה החדשה: במקום מסך "10 כעת מותקן מסך מגע בגודל "12,3 הממוקם קרוב יותר לנהג, מה שדרש לשנות את הפאנל הקדמי. המולטימדיה נשלטת באמצעות הקול ומציעה גישה לניווט ענן. כמו כן, שופר מכלול הבטיחות המניעתית.

מערכת הנעה

לקסוס LC שנת 2023 החדשה קיבלה שאסי מכוונן ותמוכות מחוזקות ליחידת הכוח. שדרוג המתלים נועד לשפר את התנהגות הכביש, אך לקסוס אינה חושפת את הפרטים הטכניים, לדברי החברה המכונית פשוט נוסעת טוב ומדויק יותר. בהיצע נשמרו גרסת הבנזין LC 500 והגרסה ההיברידית LC 500h, אך גרסת הקבריולט מגיעה רק עם מנוע בנזין. גם בקופה וגם בקבריולט הופיע מצב נהיגה "מומחה" המנתק לגמרי את בקרת המשיכה, ו-LC 500h ההיברידי זכה לתאי סוללה חדשים בעלי קיבולת גבוהה.

לקסוס LC. קונסולת הילוכים מרכזית.

הגרסה הבסיסית LC 500 עדיין מצוידת במנוע בנזין אטמוספרי 5 ליטר (477 כ"ס, 540Nm) בשילוב עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים. הפעם התיבה קיבלה עדכון תוכנה. גרסת הקופה עם מערכת הנעה כזאת מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4,4 שניות. הקבריולט מצויד באותו מנוע, אך ההספק שלו נמוך יותר, 464 כ"ס, לכן המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4,6 שניות.

הגרסה ההיברידית LC 500h מגיעה רק בתצורת קופה. מערכת ההנעה מורכבת ממנוע בנזין אטמוספרי V6 הפועל לפי מחזור אטקינסון ותיבת הילוכים ייחודית על בסיס תיבת 4 היל' אוטומטית שאליה משודכים שני מנועים חשמליים והילוכים פלנטריים – כתוצאה ישנם 10 הילוכים, כמו בגיר ההידרומכני. הסוללה בצורת מזוודה ממוקמת מעל הסרן האחורי (דווקא היא לא מאפשרת להפוך את הקבריולט להיברידי). ההספק המרבי של מערכת ההנעה הוא 359 כ"ס, לקסוס LC 500h מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4,7 שניות.

לקסוס LC. דור 1.

בישראל מוצע הדור הראשון של לקסוס LC במרכבי קופה וקבריולט. הגרסה ההיברידית לא מיובאת לארץ. תג מחיר של גרסת הקופה בשנת 2023 מתחיל ב-839,715 ₪, של הקבריולט – ב-940,715 ₪ (כולל אגרת רישוי).

להזכירכם
המחיר לא משמח… אבל אפשר לחלום. אז על מה אתם חולמים?
4 קולות