נכון להיום, לינקולן קורסייר הוא הקרוסאובר הקומפקטי הזול ביותר של המותג האמריקאי לינקולן. הדור הראשון של קורסייר נוצר בשנת 2019 על בסיס הדגם לינקולן MKC והפך לשותף לפלטפורמה של פורד קוגה/אסקייפ החדש. הוא קיבל שם "פירטי" קליט, עיצוב אלגנטי ורגוע ותא נוסעים נוח. הפלטפורמה האוניברסלית C2 אפשרה לשפר את התנהגות הכביש וא
לינקולן קורסייר. דור 1, מתיחת פנים שנת 2022
AUTOBOOM

לינקולן קורסייר. דור 1, מתיחת פנים שנת 2022

לינקולן קורסייר. דור 1, מתיחת פנים שנת 2022

נכון להיום, לינקולן קורסייר הוא הקרוסאובר הקומפקטי הזול ביותר של המותג האמריקאי לינקולן. הדור הראשון של קורסייר נוצר בשנת 2019 על בסיס הדגם לינקולן MKC והפך לשותף לפלטפורמה של פורד קוגה/אסקייפ החדש. הוא קיבל שם "פירטי" קליט, עיצוב אלגנטי ורגוע ותא נוסעים נוח. הפלטפורמה האוניברסלית C2 אפשרה לשפר את התנהגות הכביש ואת קשיחות המרכב וגם את האלקטרוניקה. בשנת 2022 הקרוסאובר עבר מתיחת פנים מתוכננת אך לא גדולה מדי. באמריקה המכירות של הדגם המעודכן יתחילו בתחילת שנת 2023. המחירים כבר נחשפו: הקרוסאובר הבסיסי התייקר ב-2,100 דולר ויעלה 38,700, הגרסה ההיברידית תעלה לא פחות מ-53 אלף דולר.

השם Corsair ("פירט, שודד ים") הוא בחירה די מעניינת בשביל קרוסאובר רגוע ונוח. אבל היוצרים מתכוונים לקשר למילה מהשפה הלטינית "cursus" ("רץ, מסע"). הקרוסאובר משקף את פילוסופית Quiet Flight ("טיסה שקטה"), כלומר, עיקר תשומת הלב הוקדשה לנסיעה חלקה, לשקט ולאווירה מרגיעה בתוך תא הנוסעים.

מעניין

עיצוב חיצוני

בשביל ארה"ב הקרוסאובר הזה הוא ללא ספק קומפקטי, אבל אצלנו רכב באורך 4,6 מטר יכול להיחשב לבינוני. בנוסף לאפשרויות עיצוב הגלגלים החדשות ולמגוון צבעי המרכב המעודכן בוצעה מתיחת פנים חיצונית קלה. לינקולן קורסייר שנת 2022/2023 קיבל גריל מוגדל ופגוש קדמי שונה, למרות שפסי הלד של האיתותים נמצאים באותם מקומות.

חלל פנימי

בתא הנוסעים כבר יש יותר שינויים. במקום מסך 8 אינץ' של מערכת המדיה הותקן מסך רוחבי בגודל 13,2 אינץ'. מערכת המולטימדיה Sync 4 עצמה קיבלה מגוון מורחב של אפשרויות אונליין, אליה גם הועברה השליטה במולטימדיה, מה שאפשר להסיר את הכפתורי הלחיצה. לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12,3 אינץ' כעת נכלל במפרט האבזור הבסיסי (לפני כן הוצע בתשלום נוסף).

צבע גימור פנימי חדש: אדום.

בנוסף לכך, שופרה מערכת סינון האוויר. נוספו צבעים חדשים לגימור של תא הנוסעים: אפור כהה ואדום. לבקרת השיוט האדפטיבית Co-Pilot360 שודכה מערכת ActiveGlide 1.2 המאפשרת לא רק להוריד את הידיים מההגה, אלא גם להחליף נתיבים במצב אוטונומי למחצה במהירות עד 129 קמ"ש: הנהג צריך רק להפעיל את האיתותים.

הפונקציה המעניינת "טלפון בתור מפתח" נשמרה. היא מאפשרת לא רק לפתוח ולהתניע את הרכב, אלא גם ליצור פרופיל הגדרות אישי לשפע המערכות שמופעל אוטומטית בעת כניסה. במקרה שהטלפון נגנב או אבד ניתן לבטל את הפונקציה מרחוק.

צבע גימור פנימי חדש: אפור כהה.

כמו כן, נשמרו 6 התראות קוליות ייחודיות (פעמונים) שהוקלטו על-ידי התזמורת הסימפונית של דטרויט. הם מושמעים ב-25 מצבים שונים (מחגורה לא הדוקה עד מכסה מיכל דלק פתוח). המנגינות האלה אמורות להשתלב היטב בתוך הדממה הפנימית, שעליה אחראים לא רק חומרי בידוד רגילים, אלא גם דופן כפול בין תא המנוע לתא הנוסעים - נדיר בשביל רכב מהקטגוריה הזאת. יותר מכך, לינקולן קורסייר החדש מצויד במערכת דיכוי רעשים אקטיבית.

יחידות כוח

לינקולן קורסייר 2022. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג 1

מההיצע הוסר מנוע הטורבו העוצמתי ביותר בנפח 2,3 ליטר (299 כ"ס). נותרו רק מנוע טורבו 4 צילינדרים הבסיסי בנפח 2 ליטר (253 כ"ס) בשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית ויחידת הכוח ההיברידית בהספק 270 כ"ס המורכבת ממנוע אטמוספרי 2,5 ליטר, מנוע חשמלי וגיר רציף אלקטרו-מכני. גרסאות הבנזין מגיעות עם הנעה קדמית או כפולה, ההיברידיים מצוידים בהנעה כפולה בלבד.

ואתם צריכים התראות קוליות בתוך הרכב?
10 קולות