מיצובישי אאוטלנדר – קרוסאובר המיוצר על ידי תאגיד Mitsubishi Motors בשנת 2002. נכון להיום בשוק מוצע הדור השלישי, אשר הושק לראשונה ב- 2012 ועבר מתיחת פנים ב- 2018 (נתונים לשנת 2021). עבור ישראל הרכב מוצע עם הנעה קדמית או כפולה, בגרסת 5 או 7 מקומות ועם שתי חטיבות כוח לבחירה: מנוע בנזין 2 ליטר או היבריד (מבוסס על מנוע 2,
מיצובישי אאוטלנדר ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 3
AUTOBOOM

קרוסאובר מיצובישי אאוטלנדר. דור 3 מתיחת פנים (2018)

מיצובישי אאוטלנדר ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 3

מיצובישי אאוטלנדר – קרוסאובר המיוצר על ידי תאגיד Mitsubishi Motors בשנת 2002. נכון להיום בשוק מוצע הדור השלישי, אשר הושק לראשונה ב- 2012 ועבר מתיחת פנים ב- 2018 (נתונים לשנת 2021). עבור ישראל הרכב מוצע עם הנעה קדמית או כפולה, בגרסת 5 או 7 מקומות ועם שתי חטיבות כוח לבחירה: מנוע בנזין 2 ליטר או היבריד (מבוסס על מנוע 2,4 ליטר).

מבחוץ

מתיחת פנים 2018 – העדכון השלישי של מיצובישי אאוטלנדר דור 3. מתיחת הפנים חידשה במעט את הופעת הרכב: זה יותר פייסליפט קל מאשר עדכון מלא. נציין את התאמת עיצוב החזית לקונספט העיצוב Dynamic Shield: זה שינוי צורת שני הפגושים והגריל; כמו כן, הקרוסאובר זכה לג'נטים חדשים, לספוילר גדול יותר על דלת המטען הנכלל ברמות גימור הבכירות ומילוי פנסים חדשים. פנסי LED הותקנו לא רק באורות נמוכים, אלא גם באורות גבוהים, שופרו הלדים של אורות יום.

בכל הנוגע למימדים חיצוניים, עליהם מתיחת הפנים כמעט לא השפיעה: 4695 מ"מ לאורך, 1810 מ"מ לרוחב, ו- 1810 מ"מ לגובה. מרווח גחון רשמי: 215 מ"מ. בסיס גלגלים – 2670 מ"מ, קוטר סיבוב – 5,3 מטר.

מבפנים

מיצובישי אאוטלנדר התחדש בתוספות עיטור דמויי-קרבון במקום דמויי-עץ שחור. וזה מיד תופס את העין. שינויים משמעותיים יותר בתא הנוסעים: כונסי אוויר עבור נוסעים אחוריים (בגרסאות הנעה כפולה) וחיבור USB לטעינה, פרופיל תמיכת צד חדש למושבים. עיצוב הפנים משמח גם באיכות חומרים גבוהה יותר. חשוב: שופר בידוד הרעשים בתא המנוע ובחלק האחורי של תא הנוסעים.

נזכיר: מיצובישי אאוטלנדר שנת 2018/2019, כרגיל, די נדיב במרווח הרגליים מאחור ומעל ראשי הנוסעים. למושבים האחוריים כוונון זווית משענת גב. נפח תא המטען – 477/591 ליטר בהתאם לגרסה, נפח מרבי – 1608/1754 ליטר. מעניינת מאוד גרסת שבעה מקומות: בה השורה השנייה מצוידת במושבים זזים למען הגברת נוחות כניסה ויציאה בשורה השלישית.

חטיבות כוח ושאסי

היצע המנועים של הקרוסאובר המעודכן נותר ללא שינויים, בו נכללים דגם בנזין – 4 צילינדרים 2 ליטר, והיברידי המבוסס על מנוע 2,4 ליטר. בגרסת בנזין בלבד – 146 כ"ס וגיר רציף Jatco. צריכת דלק בנהיגה עירונית – 9,8 ליטר ל- 100 ק"מ, בינעירונית – 6,6 ליטר. אופציה שנייה – היברידית, המורכבת ממנוע בנזין 3,4 ליטר (128 כ"ס בעת 4500 סל"ד) ושני מנועים חשמליים, קדמי בהספק 60 קילוואט, האחורי – 70. צריכת דלק עירונית – 6,5 ליטר ל- 100 ק"מ, מחוץ לעיר – 6.

הקרוסאובר מצויד במתלים עצמאיים (מקפרסון מלפנים רב-חיבורי מאחור), בבלמי דיסק בכל הגלגלים (בגרסאות הבכירות מאווררים בשני הסרנים). אאוטלנדר שנת 2018/2019 קיבל כיול מתלים והגה חדש. מתלים קודמים שהיו על הצד הנוקשה זכו לבולמי זעזועים בעלי מהלך רך יותר בתחילה וקוטר מוגדל. כתוצאה מכך, הרכב נהיה נוח יותר במהירויות נמוכות על כביש משובש, ועם זאת, אוחז בכביש עם ביטחון רב יותר בעת פניות מהירות.

רמות גימור

רמת גימור הבסיסית של מיצובישי אאוטלנדר 2019/2020 כוללת שתי כריות אוויר קדמיות (ניתן לנתק כרית נוסע), כריות אוויר צדדיות ווילונות בטיחות, כרית עבור ברכי הנהג, מצלמה אחורית, חיישני אור וגשם, מערכות ABS ו- EBD, מערכת סיוע בעליה, בקרת יציבות ובקרת משיכה.

סך הכל עבור גרסת בנזין מוצעות שש רמות גימור: Intense , Intense שבע מקומות, Intense עם הנעה כפולה ושבע מקומות, Instyle שבע מקומות, Elite עם הנעה כפולה ושבע מקומות, ו- Premium שבע מקומות. לקרוסאובר ההיברידי שלוש גרסאות: Supreme, Lux ו- S-Edition. לגרסת Intense מראות עם קיפול חשמלי, פנסי ערפל, מסילות גג, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת מולטימדיה (נשלטת מההגה). רמת גימור Instyle כוללת ריפוד משולב, מושב נהג חשמלי.

מפרט האופציות לגרסאות העשירות מכיל: בקרת אקלים דו-אזורית, כניסה ללא מפתח והתנעה בכפתור, דלת מטען חשמלית, החלפה אוטומטית של אור נמוך/גבוה, מצלמות 360° וניטור שטחים מתים, מערכת התרעה על התנגשות אחורית, בקרת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אקטיבית (נשלטת מההגה) שעוצרת את הרכב בעת זיהוי מכשול מלפנים.

פעולת מערכת הנעה כפולה בגרסאות בנזין ראויה לאזכור נפרד. מדובר במערכת S-AWC (Super All Wheel Control) הכוללת שליטה אלקטרונית של כל אחד מארבעת הגלגלים, דיפרנציאל קדמי אקטיבי (AFD), מערכת שליטת בלמים אקטיבית ובקרת סבסוב אקטיבית (AYC). שילוב זה מעניק שליטה מוחלטת יותר על הרכב.

מיצובישי אאוטלנדר מול מתחריו, בחירתכם?
21 קולות