חיכינו לו מאוד – והוא סוף סוף הגיע! ל-MG Cyberster מראה חיצוני נועז וסטייליסטי, דלתות פרפר נפתחות כלפי מעלה, גג רך מתקפל ועיצוב פנים ספורטיבי. בישראל מוצע הרודסטר החשמלי הדו-דלתי בשתי גרסאות – הנעה אחורית והנעה כפולה. הגרסה החזקה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות.
אם. ג'י. / MG סייברסטר ‏2023. מרכב, צורה. רודסטר, 1 דור
AUTOBOOM

הרודסטר החשמלי החדש MG Cyberster הגיע לישראל: אופנתי, נועז, מתקדם ולא יקר מדי

חיכינו לו מאוד – והוא סוף סוף הגיע! ל-MG Cyberster מראה חיצוני נועז וסטייליסטי, דלתות פרפר נפתחות כלפי מעלה, גג רך מתקפל ועיצוב פנים ספורטיבי. בישראל מוצע הרודסטר החשמלי הדו-דלתי בשתי גרסאות – הנעה אחורית והנעה כפולה. הגרסה החזקה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות.

המחיר ההתחלתי ל-MG Cyberster הוא 348,888 שקלים – יותר ממה שציפינו, אבל פחות מהמחיר של המתחרים (כל המחירים ללא אגרת רישום, נכון ליוני 2025). בפועל, אין לו מתחרים חשמליים בישראל – רק רכבים מונעי דלק. לדוגמה: BMW Z4 מתחילה מ-450,000 ₪, Jaguar F-Type מ-420,000 ₪.

עדכון חשוב

לקוחות שיזמינו את הרכב עד ה-15 באוגוסט 2025 יקבלו מתנה: עמדת טעינה, מערכת הגנה, כיסוי לרכב וכבל טעינה Mode 3 – וגם חמש תחזוקות ראשונות חינם (לא כולל בלמים).

SAIC logo
הדגם הזה כמעט נולד בייסורים – קבוצת SAIC הסינית עבדה עליו יותר משש שנים, עם שיפוצים ותיקונים רבים.

נזכיר: הבכורה של MG Cyberster התקיימה בפסטיבל המהירות בגודווד, בריטניה, ב-13 ביולי 2023. השקתו נדחתה שוב ושוב, והפיתוח החל כבר ב-2017. בסופו של דבר נולד רכב ספורט חדש מסוג GT, שונה לגמרי מה-MG רודסטרים הקלים והמהירים של העבר.

עיצוב חיצוני

עיצוב הקונספט פותח על ידי צוות המרכז לעיצוב מתקדם של SAIC בלונדון, בניהולו של קארל גות'אם. הסייברסטר מזכיר בעיצובו את MG F, הרודסטר הבריטי האחרון שייצורו נמשך מ-1995 עד 2011. אך בניגוד אליו, הרודסטר החשמלי גדול בהרבה – ארוך יותר מ-BMW Z4 וקצת גדול יותר מ-Jaguar F-Type. המידות: אורך 4535 מ"מ, רוחב 1913 מ"מ, גובה 1329 מ"מ, בסיס גלגלים 2690 מ"מ.

העיצוב הנועז משלב בין קווים קלאסיים של MG לאלמנטים עתידניים: פנסים אחוריים בצורת חץ, דלתות פרפר עם מנגנון חשמלי, וכפתורי פתיחה ליד קונסולה מרכזית. לדלתות חיישנים שעוצרים את הפתיחה במקרה של מכשול, וניתן לקבוע את גובה הפתיחה. הגג הרך מתקפל/נפתח תוך 10 שניות במהירות של עד 50 קמ"ש. גרסאות ההנעה האחורית מגיעות עם חישוקי 19 אינץ', וגרסאות ההנעה הכפולה עם חישוקי 20 אינץ'.

פנים ואבזור

בתוך תא הנוסעים הדו-מושבי תמצאו עיצוב קרבי: הגה ספורטיבי, מושבים ספורטיביים, לוח מחוונים דיגיטלי עם שני מסכים בגודל 10.25 אינץ', שליטה על ההילוכים באמצעות לחצנים, ושליטה על רמות רגנרציה עם מנופים מאחורי ההגה. כפתור אדום על ההגה מפעיל מצב "Super Sport". בקרת האקלים הדו-אזורית מופעלת דרך מסך מגע נוסף בגודל 7 אינץ'. מערכת המולטימדיה כוללת חיבור ל-Android Auto ו-Apple CarPlay, ואפליקציית שליטה מרחוק.

רשימת האבזור הסטנדרטית כוללת: כוונון חשמלי למושבים עם זיכרון וחימום, מפתח חכם, מערכת שמע BOSE, מצלמה היקפית 360°, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ואור. הבדל בין גרסת ה-RWD לגרסת ה-AWD הוא בעיקר בריפודים ובחישוקים: עור סינתטי וחישוקי 19 אינץ' ב-RWD, עור נאפה ואלקנטרה וחישוקי 20 אינץ' ב-AWD.

אם. ג'י. / MG סייברסטר ‏2023. מושבים קדמיים. רודסטר, 1 דור

כל הגרסאות כוללות כסטנדרט מערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים ותנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ועוד.

מנועים, גרסאות ומחירים

אם. ג'י. / MG סייברסטר ‏2023. מרכב, צורה. רודסטר, 1 דור
האצה ל-100 קמ"ש: 5.0 שניות, מהירות מרבית מוגבלת ל-195 קמ"ש.

ה-Cyberster מבוסס על פלטפורמת Nebula של SAIC, עם מערכת חשמלית 800 וולט, הנעה אחורית, מתלים ספורטיביים עצמאיים ובלמי Brembo. חלוקת המשקל היא אופטימלית – 50:50. לשוק הישראלי מוצעות שתי גרסאות, שתיהן עם סוללה בנפח 77 קוט"ש:

  • גרסת בסיס – הנעה אחורית: מנוע חשמלי אחד עם 340 כ"ס ו-484 נ"מ. משקל עצמי – 1850 ק"ג. תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.0 שניות, מהירות מרבית – 195 קמ"ש, טווח – 507 ק"מ. מחיר – מ-348,888 ₪.
  • גרסת פרימיום – הנעה כפולה: שני מנועים, 510 כ"ס ו-739 נ"מ. משקל עצמי – 1984 ק"ג. תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות, מהירות מרבית – 200 קמ"ש, טווח – 443 ק"מ. מחיר – מ-378,888 ₪.
אם. ג'י. / MG סייברסטר ‏2023. תא מטען. רודסטר, 1 דור

טעינה מהירה בעמדות של עד 144 קילוואט מאפשרת טעינה מ-10% ל-80% תוך 38 דקות. טעינה איטית בבית (11 קילוואט) מלאה – קצת יותר מ-8 שעות. הרכב תומך גם בטכנולוגיית V2L לטעינת מכשירים חיצוניים.

בישראל ניתנת אחריות מלאה של 7 שנים או עד 150,000 ק"מ, ואחריות על הסוללה ל-8 שנים או 150,000 ק"מ. תחזוקה שוטפת נדרשת אחת לשנה או כל 24,000 ק"מ.

חשוב לדעת
הצביע עכשיו!
אז... יקר לדעתכם?
5 קולות
עקוב אחרינו בטלגרם. זה נוח ומהיר