הונגצ'י HS7 המפואר
הונצ'י HS7 הוא רכב פנאי בגודל מלא המיוצר משנת 2018. הוא פותח לאורך תקופה ארוכה, אך עוצב עוד במקור כרכב גדול ומפואר. היצרנית עצמה טוענת כי "הוא זול יותר מב.מ.וו X7, אך מציע את אותו האבזור ואותה רמת הנוחות". הרכב זכה לעיצוב חיצוני מרשים ולמפרט אבזור עשיר ומהווה תחרות לקיה מוהאבי, מאזדה CX-9, יונדאי פאליסייד ופולקסווגן טוארג (שני האחרונים משווקים בישראל). לשם כך, הונגצ'י HS7 המפואר מצויד במנוע 3 ליטר טורבו בנזין, בתיבת 8 הילוכים אוטומטית ובהנעה כפולה.
עיצוב חיצוני
בראש ובראשונה יש להדגיש את את פנסי היום המתערבלים. הקרוסאובר נראה מיוחד מכל זווית, דווקא החלק הקדמי שלו לוכד את העין. הוא מגיע עם גריל מאסיבי בגימור כרום בעל צורת טרפז, עם שפע פסים אנכיים. כמו כן, רניתן לציין את פנסי החזית הצרים בעיצוב לא רגיל. המרכב מגיע במימדים הבאים: 5,035 מ"מ אורך, 1,989 מ"מ רוחב, 1,778 מ"מ גובה. בסיס גלגלים – 3,008 מ"מ. מרווח הגחון הוא 190 מ"מ בלבד יחסית לרכב כה ארוך, דבר שכמובן מגביל את כושר העבירות שלו.
חלל הפנים ואבזור
הונג'צי JS7 החדש מעוצב בסגנון אלגנטי, ישנם שלושה מסכים רק על הפאנל הקדמי, אך הם מאופקים ואינם גדולים. המושבים וצדי הדלתות מעוטרים בקווי תפר בצורת מעוין. תא הנוסעים מגיע בגימור בעור ובפלסטיק רך ויקר. תא הנוסעים הוא מרווח למדי. החל מהגרסה השנייה המשוכללת ביותר, תמורת תשלום נוסף ניתן להזמין את שורת המושבים השלישית שתספק שבעה מקומות ישיבה. אך אפילו במקרה כזה הרכב מקבל תא מטען מרווח שמסוגל להכיל מעל 500 ליטר של מטען.
רמת הגימור הבסיסית של HS7 (בסך הכל מוצעות ארבע) כוללת: חלונות חשמל, חיישני אור וגשם מובנים, כוונון חשמלי של ההגה רב-התכליתי וכוונון חשמלי של מושבי הנהג והנוסעים, ארבע כריות אוויר, פנסי יום LED, בלם חניה אוטומטי, בקרת לחץ בצמיגים, חיישני חניה אחוריים, חישוקי סגסוגת קלה R19, בקרת אקלים ועוד.
ברמת הגימור הבכירה ישנם חימום מראות צד, קיפול מראות צד אוטומטי, חימום חשמלי של ההגה, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, אוורור מושבי הנהג והנוסעים, וילונות בטיחות וכריות ברכיים, אופצית החלפה אוטומטית לאור נמוך, מצלמות היקפיות, בקרת שיוט אדפטיבית עם שליטה מההגה, ריפוד עור, סאנרוף נפתח הנשלט אלקטרונית, מערכת ניטור עייפות הנהג ופונקצית התנעה מרחוק.
יחידת כוח ושאסי
הונג'צי HS7 שנת 2022/2023 מבוסס על פלטפורמת הדגם במרכב סדאן הונג'צי H7 עם הנעה אחורית, שמצידו נוצר על בסיס דגם היוקרה היפני ה"ביתי" טויוטה קראון. הרכב מצויד במנוע בנזין אחד – מנוע טורבו בנפח 3 ליטר המפיק 337 כ"ס ו-445Nm של מומנט בשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. המהירות המרבית מוגבלת בנקודת ה-200 קמ"ש. לדברי היצרנית הרכב צורך כ-10,9 ליטר ל-100 קמ"ש בנהיגה משולבת. המתלים הקדמיים הם עצמאיים מסוג עצמות עצה כפולות, בסרן האחורי מותקן מערך רב-חיבורי.