אפשר לומר ללא היסוס שהטנדר של טסלה הוא הרכב המיוחל ביותר בעולם. שמועות על הסייברטראק טיילו עוד בשנת 2018, ההצגה הראשונה נערכה בנובמבר 2019 והייצור התחיל רק ביולי 2023. מספר ההזמנות המוקדמות כבר עולה על 1,943,000. סיפוק הביקוש העצום ייקח מ-4 עד 5 שנים. כן, תור הקונים נמתח ל-5 שנים…
טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ואופציות מעניינות אחרות
AUTOBOOM

טסלה. התקבלו כמעט 2 מיליון הזמנות לסייברטראק: התור נמתח ל-5 שנים

טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ואופציות מעניינות אחרות

אפשר לומר ללא היסוס שהטנדר של טסלה הוא הרכב המיוחל ביותר בעולם. שמועות על הסייברטראק טיילו עוד בשנת 2018, ההצגה הראשונה נערכה בנובמבר 2019 והייצור התחיל רק ביולי 2023. מספר ההזמנות המוקדמות כבר עולה על 1,943,000. סיפוק הביקוש העצום ייקח מ-4 עד 5 שנים. כן, תור הקונים נמתח ל-5 שנים…

טסלה. סייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור: סוף-סוף!
15.07.2023. סייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור.

הטנדר החשמלי טסלה סייברטראק הוצג לראשונה בשנת 2019. הפרמיירה יצאה רועשת, עם הרבה הצהרות נועזות ושבירת חלונות. אבל הייצור ההמוני נדחה פעם אחר פעם מסיבות שונות. וסוף-סוף: ב-15.07.2023 הסייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור. אולם הייצור ההמוני יתחיל רק לקראת סוף שנת 2023.

הבהרה
טסלה סייברטראק. מרכב, צורה.

אנשים רגילים שרוצים לקנות רכב עם תקופת המתנה מקובלת שלא תעלה על 3-5 חודשים יצטרכו לשכוח מהדגם לכמה השנים הקרובות… בכל מקרה, הגיע הזמן להבין שהאפוס של הטנדר החשמלי בעל העיצוב המשונה לא ייגמר בקרוב. מיליון ההזמנות הראשונות התקבלו עוד לפני מאי 2021, ושנה וחצי לאחר מכן, בדצמבר 2022, מספר המעוניינים במכונת הפלא העתידנית גדל ל-1,6 מיליון.

ההזמנה דורשת הפקדה של 100 דולר, כך שטסלה כבר הרוויחה 194 מיליון דולר על הסייברטראק, ולא רק לפני ההשקה של העותק הראשון, אלא אף לפני חשיפת המפרט הטכני הסופי והמחיר המלא.

עובדה
טסלה סייברטראק ‏2021. מושבים קדמיים. טנדר תא כפול, 1 דור

ההתפלגות של ההזמנות המוקדמות מראה שהגרסאות המבוקשות ביותר הן הדו-מנועית (43,9%) והתלת-מנועית (39,2%). 8,2% בחרו בגרסה הבסיסית עם הנעה אחורית שתושק לפני כולם ועוד 8,7% רוצים לרכוש את הגרסה הבכירה עם ארבעה מנועים.

טסלה סייברטראק ‏2021. מושבים אחוריים. טנדר תא כפול, 1 דור

באופן מעניין (לפי נתונים לא רשמיים), היצע הגרסאות של סייברטראק הסדרתי לא יהיה כה מגוון: קרוב לוודאי שלא יהיו גרסאות עם מנוע אחד וכן עם ארבעה. לכן המחיר של הדגם הבסיסי יהיה גבוה יותר מהמובטח בהתחלה, במידה והנעה כפולה יחד עם מתלי אוויר ומערכת היגוי כפול יגיעו כברירת מחדל.

טסלה סייברטראק ‏2021. מרחב פנימי, סלון הרכב. טנדר תא כפול, 1 דור

לאמצעי הייצור של טסלה יידרשו מספר שנים כדי לספק 2 מיליון רכבים: דווח כי כושר הייצור השנתי עומד על 375 אלף יחידות. זה עולה בקנה אחד עם טענתו של אילון מאסק שהחברה מוכנה למכור בין 250 אלף לחצי מיליון טנדרים חשמליים בשנה, בהתאם לביקוש.

איזה טנדר הייתם רוצים לקנות בעתיד?
14 קולות