מאמרים על קיה EV5

  • קיה

קיה EV5 החדש יקבל הנעה כפולה וגרסת GT חמה

במסגרת אירוע EV Day חברת קיה הבהירה את המאפיינים הטכניים של קיה EV5 החדש. הקרוסאובר החשמלי יהפוך לדגם גלובלי ויורכב בשתי מדינות (סין ודרום קוריאה). הגרסאות הבכירות יקבלו הנעה כפולה. יותר מכך, בעתיד תופיע הגרסה העוצמתית והמהירה ביותר בשם GT....

קיה EV5 החדש יקבל הנעה כפולה וגרסת GT חמה
  • קיה

קיה. ללא נטישת מנועי בעירה פנימית, אך עם סדרה של דגמים חשמליים חדשים

ב-12 באוקטובר 2023 בתערוכת EV Day תציג קיה סדרה שלמה של דגמים חשמליים חדשים, שניים מהם ייחשפו לציבור לראשונה. תוכניות החברה בנוגע לעתיד ה"ירוק" הן רציניות במיוחד, ויחד עם זאת התאגיד הקוריאני אינו ממהר לנטוש את מנועי הדלק....

קיה. ללא נטישת מנועי בעירה פנימית, אך עם סדרה של דגמים חשמליים חדשים
  • קיה

גרסת הייצור של קיה EV5: מנוע חשמלי אחד בהספק 218 כ"ס ו-700 ק"מ בין טעינות

ב-25 באוגוסט 2023, בתערוכת הרכב בצ'נדו הסינית, קיה הציגה רשמית את גרסת הייצור של הקרוסאובר החשמלי EV5. כרגע יש מידע לגבי גרסה יחידה בעלת מנוע חשמלי אחד בהספק 218 כ"ס וטווח נסיעה של 700 ק"מ בין טעינות. בשוק הראשון עבור הדגם, סין, כבר נפתח פנקס ההזמנות. הדגם יגיע לשאר השווקים מאוחר יותר....

קיה EV5 החדש יקבל הנעה כפולה וגרסת GT חמה
  • קיה

קיה EV5 החדש יהפוך לתושב סין

באוגוסט של 2023 בתערוכת הרכב בצ'נגדו תתקיים הפרימיירה הרשמית של הדגם החדש מאת קיה – הקרוסאובר החשמלי EV5. תחילת השיווק מתוכננת לנובמבר של 2024. קיה EV5 החדש יהפוך לתושב סין – הרכב החשמלי יורכב בסין וממנה יימסר לשאר העולם....

קיה EV5 החדש יהפוך לתושב סין
  • קיה

קיה. התייקרה ויצאה מפלח הזולות

רכבים מאת היצרנית דרום הקוריאנית התייקרו בשנים האחרונות: המחיר הממוצע זינק ב-60%. עם זאת, מה שכלל לא מפתיע אפילו בהתחשב בהתייקרות, היקף המכירות של קיה גדל כמעט בשליש בהשוואה לשנת 2018. יחד עם תג מחיר גבוה יותר נשברה השבלונה הסטנדרטית: הנהלת קיה מאמינה שהמותג יצא מפלח הרכבים הזולים. בעקבות מותגים אחרים, דוגמת רנו, קי...

קיה. ללא נטישת מנועי בעירה פנימית, אך עם סדרה של דגמים חשמליים חדשים
  • קיה

קיה. הקרוסאובר החשמלי EV5 ייצא עד סוף 2023

באירוע הסיני EV Day קיה הציגה את הקונספט של הקרוסאובר החשמלי העתידי EV5, המבשר לעידן הרכבים החשמליים החדש של קיה שמספק תובנה לגבי כיוון ההתפחות של הדגמים החשמליים לחלוטין של המותג. "האח הקטן" של EV9 הגדול שהוצג מוקדם יותר מתקרב בגודלו לקיה ספורטאז' ומסוגל לעבור עד 700 ק"מ בין טעינות (לפי תקן CTLC הסיני). יותר מכך...

קיה EV5 החדש יהפוך לתושב סין