מאמרים על טסלה סייברטראק

  • טסלה

טסלה סייברטראק הסדרתי: נחשפו המחירים והמפרט הטכני

ב-30 בנובמבר 2023 טסלה ואילון מאסק הציגו את הטנדר החשמלי המיוחל סייברטראק, בעל העיצוב הייחודי ומרכב חסין כדורים. העותקים הראשונים שהורכבו במפעל הגיגה בטקסס נמסרו באופן חגיגי ללקוחות, והכי חשוב, סוף-סוף נחשפו המחירים והמפרט הטכני....

טסלה סייברטראק הסדרתי: נחשפו המחירים והמפרט הטכני
  • טסלה

טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ואופציות מעניינות אחרות

טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ("מצב חיה") ואופציות מעניינות אחרות – על כך נודע לאחר עדכון האפליקציה הרשמית. מצב זה יאפשר להגדיל לזמן קצר את ההספק המקסימלי של יחידת הכוח, מה שיאפשר לטנדר להאיץ ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-3 שניות....

טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ואופציות מעניינות אחרות
  • טסלה

טסלה. ההכנסות גדלות, אך הרווחים יורדים: סייברטראק "חפר את הקבר" של החברה

טסלה חשפה את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2023: ההכנסות גדלות, אם כי לא מהר כפי שצופה, אך הרווחים יורדים על רקע הפחתת המחירים כדי להגדיל את היקף המכירות. אבל הסייברטראק המיוחל לא יעזור להמריץ את הרווחים: "חפרנו את הקבר שלנו בעזרת הסייברטראק" – אמר אילון מאסק....

טסלה. ההכנסות גדלות, אך הרווחים יורדים: סייברטראק "חפר את הקבר" של החברה
  • טסלה

טסלה. התקבלו כמעט 2 מיליון הזמנות לסייברטראק: התור נמתח ל-5 שנים

אפשר לומר ללא היסוס שהטנדר של טסלה הוא הרכב המיוחל ביותר בעולם. שמועות על הסייברטראק טיילו עוד בשנת 2018, ההצגה הראשונה נערכה בנובמבר 2019 והייצור התחיל רק ביולי 2023. מספר ההזמנות המוקדמות כבר עולה על 1,943,000. סיפוק הביקוש העצום ייקח מ-4 עד 5 שנים. כן, תור הקונים נמתח ל-5 שנים…...

טסלה תתקין בסייברטראק "Beast Mode" ואופציות מעניינות אחרות
  • טסלה

טסלה. סייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור: סוף-סוף!

הטנדר החשמלי סייברטראק הוצג לראשונה עוד בשנת 2019. הפרמיירה יצאה רועשת, עם הרבה הצהרות נועזות, זכוכית שבורה וחצי מיליון הזמנות מוקדמות… אבל הייצור ההמוני נדחה פעם אחר פעם מסיבות שונות. וסוף-סוף: ב-15/07/2023 הסייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור....

טסלה. סייברטראק הסדרתי הראשון ירד מפס הייצור: סוף-סוף!
  • טסלה

טסלה. איך נראה תא הנוסעים של סייברטראק הסדרתי

בסוף מאי 2023 טסלה חשפה את תא הנוסעים של הטנדר סייברטראק, שהייצור שלו יחל עד סוף שנת 2023. תצלומי תא הנוסעים של הדגם הסופי הם בינתיים לא רשמיים, אבל די אמינים. הם צולמו במסגרת האירוע השנתי שהתקיים ב"גיגה-מפעל" של התאגיד האמריקאי בטקסס. עכשיו אנחנו יודעים איך נראה החלל הפנימי של הטנדר החשמלי העתידני ונשמח לשתף אתכם....

טסלה. איך נראה תא הנוסעים של סייברטראק הסדרתי
  • טסלה

טסלה. שני דגמים סופר-המוניים ותחילת הייצור של הסייברטראק

מנכ"ל טסלה אילון מאסק ערך אסיפת בעלי מניות, שם הודיע כי הפיתוח של שני דגמים סופר-המוניים נמצא בעיצומו: היקף הייצור השנתי של שניהם אמור לעלות על 5 מיליון יחידות. על סמך תמונת הטיזר, אחד מהדגמים החדשים היא "החשמלית הזולה" שהובטחה מזמן. יותר מכך, כבר בשנת 2023 יתחיל הייצור של הטנדר המיוחל סייברטראק. וגם לא שכחו את מכוני...

הסטלה הזולה ביותר: נודעו המחירים וארץ הייצור, אך זה לא ודאי
  • טסלה

טסלה. הסייברטראק יופיע בקיץ, אבל האם יהיה לו ביקוש?

הטנדר החשמלי המיוחל טסלה סייברטראק יופיע כבר בקיץ של 2023, אבל השאלה העיקרית היא – האם יהיה לו ביקוש? מומחי לשכת הייעוץ של התאגיד הפיננסי Morgan Stanley (ארה"ב) מאמינים כי טסלה תוכל למכור לא יותר מ-50 אלף "טנדרים מהעתיד" מדי שנה. זהו מספר קטן: מודל S ומודל X היוקרתיים (והיקרים) השיגו ביחד היקף מכירות של 66,705 יח...

טסלה. איך נראה תא הנוסעים של סייברטראק הסדרתי

מכוניות חשמליות עם טווח הנסיעה הארוך ביותר – מאילת עד חיפה על טעינה אחת

סביר להניח שמאפייני הדינמיקה – זמן האצה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית – לא יהפכו לגורמים המכריעים בעת בחירת המכונית החשמלית. אבל קיבולת הסוללה וטווח הנסיעה בין הטעינות בהחלט ישפיעו, זהו המדד כמעט החשוב ביותר, אחרי העיצוב והמחיר כמובן… היום אף אחד לא יופתע ממכוניות חשמליות שיכולות לעבור כמה מאות קילומטרים על טעינה בודדת...

רכב חשמלי. תשובות על השאלות החשובות: עד כמה משתלם? מהי תוחלת החיים של הסוללה?
  • טסלה

טסלה. העתיד מתחיל כבר היום.

העתיד תמיד מתחיל היום. והיום, חברת המכוניות טסלה מוטורס יוצרת את העתיד הזה. אין מנועי בעירה פנימית, אין בנזין ואין דיזל, אין זיהום. עתיד נקי, בהיר וידידותי לסביבה נמצא מאחורי מכוניות חשמליות. הרעיון העיקרי של אילון מאסק וטסלה מוטורס הוא ליצור מכונית חדשה, בניגוד למכונית קיימת, שתהפוך למוצר מהפכני בתעשיית הרכב העולמית...

Tesla Semi