BMW מהסדרה הראשונה - האצ'בק עירוני קומפקטי C קלאס של החברה הגרמנית BMW, המיוצר משנת 2004. בשוק נמצא כבר הדור השלישי של BMW מהסדרה הראשונה, אשר ניתן לרכוש בישראל, שנת הייצור שלו 2019.
BMW הסדרה הראשונה
AUTOBOOM

BMW מהסדרה הראשונה. הבאוורי הקטן

BMW הסדרה הראשונה

BMW מהסדרה הראשונה - האצ'בק עירוני קומפקטי C קלאס של החברה הגרמנית BMW, המיוצר משנת 2004. בשוק נמצא כבר הדור השלישי של BMW מהסדרה הראשונה, אשר ניתן לרכוש בישראל, שנת הייצור שלו 2019.

במשך כל הזמן שהוא נמצא בשוק, BMW מהסדרה הראשונה מצא 1.3 מיליון קונים (לפי הנתונים של שנות 2011-2018). בטווח הדגמים של הקונצרן הגרמני, רק ל- BMW סדרה 3 האינדיקטור יותר טוב. ההאצ'בק המודרני בעל 5 הדלתות עם הנעה קדמית ועיצוב בולט ואקספרסיבי, המשקף באופן מושלם את אופיו הספורטיבי. תיבת ההילוכים הקדמית בשילוב עם ציוד טכני חדשני מספקת יכולת תמרון ודינמיקת תאוצה מצוינות. גרסאות מסוימות של BMW הסדרה הראשונה מצוידות במערכת הנעה כפולה xDrive.

הדור הראשון

הדור הראשון של BMW מהסדרה הראשונה היה מיוצר משנת 2004 עד 2012, עם עיצוב מחדש בשנת 2007. הדגם הראשון של הסדרה הראשונה היה עם הנעה אחורית והיו לו כמה גרסאות של מרכב: האצ'בק עם שלוש או חמש דלתות, וגם קופה עם שתי דלתות וקבריאולט. הרכב נהיה ניסיון ראשון של המותג ליצירת דגמים קומפקטיים. ונדרש להודות שהוא מוצלח מאוד! "הבווארי" הקטן כבש רוכשים בשלדת רכב מכוונת בצורה מושלמת, וגם בדינמיקת תאוצה טובה. מרכב של BMW הראשון מהסדרה הראשונה – היה אחד הטובים ביותר בסגמנט לפי אווירודינמיקה. מקדם התנגדות אווירודינמית היה 0.29.

על בסיס BMW מהסדרה הראשונה בשנת 2010 פותחה גרסת ספורט BMW 1M, מצוידת במנוע שישה צילינדרים בנפח שלושה ליטרים בעוצמת 340 כוח סוס. זמן תאוצה של ספורט-קופה מ- 0 קמ"ש עד 100 קמ"ש היה 4.9 שניות.

הדור השני

הדור השני של BMW מהסדרה הראשונה הופיע בשנת 2011. והוא מיוצר עד היום, לאחר שעבר עיצוב מחדש פעמיים – בשנת 2015 ובשנת 2017. הדור השני של BMW מהסדרה הראשונה זכה לפופולריות עצומה, יתר על כן, הביקוש העיקרי היה מצד הקונים האירופאים - עד 80% מהמכירות בשנת 2018. הדור השני של הסדרה הראשונה הוצג רק במרכב של האצ'בק 3 ו -5 דלתות, וגרסאות עם שתי דלתות שלו הועברו לסדרה השנייה של BMW. BMW מהסדרה השנייה קיבל עיצוב מסוגנן, וגם מנועי טורבו.

הדור השלישי של BMW מהסדרה הראשונה השתנה באופן דרסטי בהשוואה לדור השני, ועבר לפלטפורמה חדשה עם הנעה קדמית ועם מנוע רוחבי.

בסרטון: ב.מ.וו סדרה 1 2015 שנת. האצ'בק.

לאחר עיצוב מחדש בשנת 2015, רכבים התחילו להיראות אגרסיבית יותר, הודות לאופטיקת תאורה ראשית, והודות לפגושים וכוונוני גוף. בתוך רכבים שיפרו לוח מחוונים וקונסולה מרכזית. כתוצאה מחידוש 2017, סדרה ראשונה קיבלה מראה חיצוני ופנימי חדשים, וגם שינוים בחלק הטכני. בתא הנוסעים עודכן מקבץ המכשירים, הופיע עיצוב אחר של לוח הקדמי והקונסולה המרכזית, שקיבלה וילון המכסה את מחזיקי הכוסות. כמו כן נעשה שימוש בחומרי גימור ובצבעים חדשים בפנים.

הדור השלישי

בסרטון: ב.מ.וו סדרה 1 2019 שנת. האצ'בק.

הדור השלישי של BMW סדרה ראשונה, שהופיע בשנת 2019, נמכר כעת בשוק הישראלי עם מרכבי האצ'בק 5 דלתות. הדור השלישי של BMW סדרה ראשונה השתנה באופן דרסטי בהשוואה לדור השני, לאחר שעבר לפלטפורמה חדשה עם הנעה קדמית עם מנוע רוחבי. הפרופורציות, הממדים ועיצוב המרכב תוקנו. בתא הנוסעים יש מוצרי אלקטרוניקה מודרניים וחומרי גימור משופרים. האצ'בק מהסדרה הראשונה הפך לקצת יותר קומפקטי, יחד עם זאת, רוחב וגובה המרכב להפך גדלו והפנים הפכו מרווחים יותר. עם הופעת מצנפת ותא המטען מאלומיניום, המשקל של הרכבים החדשים מהסדרה הראשונה קטן ב- 30 ק"ג מהמשקל הקודם שלהם.

קווי מרכב ייחודיים, פנסי LED בצורת L וגריל גדול ומובהק הם המרכיבים העיקריים במראה הבולט של הסדרה הראשונה של BMW. פנים הרכב ארגונומיים ונוחים, וכל פרטי הפנים מוגמרים בחומרים איכותיים.