צ'אנגאן CS75 פלוס נכנס לחמישית הרכבים הסיניים המוצלחים ביותר בשווקי יצוא. התוספת "פלוס" מופיעה בשמו של הקרוסאובר החל מהשקת הדור החדש בשנת 2019, מאז הדגם עבר שני עדכונים: הראשון ב-2021, השני באפריל של 2023. ואם המודרניזציה הראשונה יצאה יסודית ומקיפה, אז האחרונה רק נגעה מעט במראה והוסיפה גרסה היברידית פלאג-אין.
צ'אנגאן CS75 פלוס. עדכון שני והיבריד
AUTOBOOM

צ'אנגאן CS75 פלוס. עדכון שני והיבריד

צ'אנגאן CS75 פלוס. עדכון שני והיבריד

צ'אנגאן CS75 פלוס נכנס לחמישית הרכבים הסיניים המוצלחים ביותר בשווקי יצוא. התוספת "פלוס" מופיעה בשמו של הקרוסאובר החל מהשקת הדור החדש בשנת 2019, מאז הדגם עבר שני עדכונים: הראשון ב-2021, השני באפריל של 2023. ואם המודרניזציה הראשונה יצאה יסודית ומקיפה, אז האחרונה רק נגעה מעט במראה והוסיפה גרסה היברידית פלאג-אין.

עיצוב חיצוני

הדבר הראשון שקופץ לעין הוא הפגוש בסגנון הדגמים מקו Uni, המאופיינות בגריל נטול מסגרת. עיצוב כזה יקבלו כל הגרסאות של צ'אנגאן CS75 פלוס שנת 2023 (קודם לכן הוצע הגריל בשתי גרסאות). הפגוש האחורי קיבל עדכון קל, וכנהוג, השתנה עיצוב הג'נטים. אורך המרכב גדל ב-10 מ"מ ל-4,710 מ"מ.

חלל פנימי

הצ'אנגאן החדש לא זכה פעם נוספת לשינויים בתא הנוסעים, אבל גם להשאיר את הכל זהה לחלוטין היא לא הדרך הסינית. לכן החליטו להרחיב את מבחר חומרי הגימור. לרשות הנהג – שני מסכים, לוח מחוונים ומסך מולטימדיה, שניהם בגודל "12,3.

את הקרוסאובר צ'אנגאן CS75 פלוס לאחר העדכון של 2023 ניתן לרכוש בסין במחיר מ-18 עד 22 אלף דולר – זהו המחיר של הגרסאות עם מנועי בנזין. באופן מעניין, בסוכנויות עדיין יש קרוסאוברים לפני מתיחת הפנים, משנות 2021 ואפילו 2019! רכבים אלו עולים פחות מ-17 אלף דולר. הגרסאות ההיברידיות יצאו לשוק רק בקיץ, אם כי על השקתן דיווחו עוד בתחילת השנה.

מחירים

מערכת הנעה

צ'אנגאן CS75 Plus ‏2023. מנוע. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג 2

עבור CS75 פלוס המעודכן מציעים שני מנועי בנזין טורבו בשילוב עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית יפנית מבית Aisin: הקטן יותר בנפח 1,5 ליטר (188 כ"ס, 300Nm), הגדול יותר בנפח 2 ליטר (232 כ"ס, 390Nm). ההנעה היא קדמית בלבד. לראשונה הופיעה גרסה היברידית פלאג-אין, מערכת הנעה כזו הנקראת iDD כבר מוכרת מהדגם היוקרתי יותר צ'אנגאן Uni-K.

המערכת ההיברידית מורכבת ממנוע טורבו 1,5 ליטר בעל הספק מופחת (170 כ"ס, 255Nm) בשילוב עם מנוע חשמלי בהספק 150 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. ההספק המרבי המדויק של המערכת אינו ידוע, לדברי היצרנית הוא "מעל 300 כ"ס". ישנו מצב נהיגה חשמלי לחלוטין. טווח הנסיעה המרבי של CS75 Plus iDD עם מיכל דלק מלא וסוללה טעונה מגיע ל-1,200 ק"מ, לפי שיטת WLTC האופטימיסטית. צריכת הבנזין לפי שיטה זו עומדת על 1,46 ליטר ל-100 ק"מ. המהירות המרבית של הרכב היא 200 קמ"ש.

אבזור

צ'אנגאן CX75 פלוס החדש מצויד במערכות עזר לנהג ברמת אוטונומיות שנייה. הרשימה כוללת: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, מערכת התרעה על רכב מתקרב מלפנים או מאחור, מערכת ראות 360°.

צ'אנגאן CS75 Plus ‏2023. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג 2

הקרוסאובר ההיברידי צפוי לזכות להצלחה בשווקים הזרים, שכן הגרסאות הקודמות שלו נהנו מביקוש גבוה.

צ'אנגאן CX75 פלוס ההיברידי צורך לכאורה פחות מ-1,5 ליטר של בנזין. וכמה דלק צורך הרכב שלכם?
14 קולות