קרוסאובר צ'רי טיגו 7 פרו. גרסת שנת 2021
צ'רי טיגו 7 פרו היא גרסתו של הקרוסאובר טיגו 7 של הדור השני המצוידת במנוע 1,6 ליטר בהספק 197 כ"ס. טיגו 7 עצמו הוא קרוסאובר קומפקטי ומבוקש בהנעה קדמית שהופיע לראשונה בשנת 2019. בסוף שנת 2022 צ'רי טיגו 7 פרו החדש יהיה זמין בישראל. נברר בפירוט מה מציע הגרסה של שנת 2021.
הייבוא של דגמי החברה הסינית Chery לשיראל ממומש על-ידי Carso Motors, היבואן של Renault, Nissan, Dacia ו-Infiniti. בשונה ממותגים סינים אחרים שבשנים האחרונות הגיעו לשוק הישראלי עם רכבים חשמליים, בשלבים הראשונים יימכרו דגמי Chery עם מנועי בנזין.
עיצוב חיצוני
צ'רי טיגו 7 פרו החדש נבדל מטיגו 7 הרגיל בעיצוב אחר של הגריל. בהתחלה אלה היו "נקודות" מפוזרות בצורה כאוטית שהתאספו צמוד יותר לסמל של Chery. לאחר העדכון באוגוסט 2021 הרכב זכה לעיצוב מחותר ומעודן יותר, כעת זו מעין שבכה קלילה. לאחר מתיחת הפנים הקרוסאובר צמח במימדים באופן ניכר: ב-68 מ"מ לאורך (4,500 מ"מ), ב-5 מ"מ לרוחב (1,842 מ"מ) וב-8 ס"מ לגובה (1,746 מ"מ). אורך בסיס הגלגלים בהתחלה היה 2,670 מ"מ, בהמשך הוא הוגדל ב-20 מ"מ.
חלל פנימי
החלל הפנימי של צ'רי טיגו 7 פרו שנת 2021/2022 קיבל עיצוב חדש: הרכב צויד בלוח מחוונים חדש, בבלוק בקרת האקלים הנשלט באמצעות מגע עם שני בקרי סיבוב ובורר הילוך לא ננעל. מוצעות שלוש אפשרויות צבע של תא הנוסעים. הרוסאובר מוצע עם ריפוד עור מלאכותי ועם מפרט אבזור עשיר: לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10,25 אינץ', מערך מולטימדיה עם צג 12,3 אינץ', שליטה קולית. ישנם מטען אלחוטי, בקרת שיוט, מכסה מטען חשמלי, מצלמה היקפית וכו'.
יחידות כוח ואבזור
כצפוי, צ'רי טיגו 7 פרו המוצע בישראל מצויד במנוע טורבו בנזין 1,6 ליטר עם הזרקה ישירה שפותח על-ידי החברה עצמה. המנוע מפיק 197 כ"ס ופועל בשילוב עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. ההנעה היא קדמית בלבד.