Chrysler Pacifica – רכב מבית Chrysler השייך לקונצרן Stellantis. בשנות 2003-2007 יוצר דגם עם אינדקס CS, אשר השתייך לקטגוריית הקרוסאוברים. החל משנת 2016 ועד היום מיוצר מיניוואן בעל מנוע בנזין או חטיבת כוח היברידית לבחירה, בתצורת 7 או 8 מקומות ישיבה. דגם זה מוצע לרכישה היום בישראל. בשנת 2020 הושקה גרסה לאחר מתיחת פנים.
קרייזלר פסיפיקה ‏2016. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור
AUTOBOOM

מיניוואן קרייזלר פסיפיקה. דור 2 (2016)

קרייזלר פסיפיקה ‏2016. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור

Chrysler Pacifica – רכב מבית Chrysler השייך לקונצרן Stellantis. בשנות 2003-2007 יוצר דגם עם אינדקס CS, אשר השתייך לקטגוריית הקרוסאוברים. החל משנת 2016 ועד היום מיוצר מיניוואן בעל מנוע בנזין או חטיבת כוח היברידית לבחירה, בתצורת 7 או 8 מקומות ישיבה. דגם זה מוצע לרכישה היום בישראל. בשנת 2020 הושקה גרסה לאחר מתיחת פנים.

מיניוואן בן 5 דלתות בדגם שנת 2019/2020 מיובא לישראל בתצורת 7 מקומות ולו מימדים הבאים: 5176 מ"מ לאורך, 2022 מ"מ לרוחב, 1777 מ"מ לגובה, בסיס גלגלים – 3089 מ"מ. נפח תא מטען – 914 ליטר מינימום. אם לקפל את שורת מושבים האחורית, נתון זה יגדל ל- 2478 ליטר, וללא שורת מושבים שלישית – עד ל- 3979 ליטר מרשימים. המיניוואן גדול, בעל תא נוסעים מרווח ועשיר באבזור, יצא אפילו אלגנטי למדי. פסיפיקה – נציג טיפוסי של סגמנט רכבים משפחתיים, המאפשר לצאת למסעות ארוכים בנוחות והנאה.

תכונות ייחודיות

למיניוואן קרייזלר פסיפיקה שנת 2016/2017 מתלים עצמאיים בכל גלגל – תמוכות מקפרסון מלפנים ומערך רב-חיבורי מאחורה. בסיס גלגלים מרשים מספק מרחב מחייה מכובד בתא הנוסעים וחופש תנועה רחב לנוסעים בשורות האחוריות. את תצורת תא הנוסעים ניתן לשנות בכלות, ופתרונות פרקטיים שונים תורמים לנוחות, לדוגמה, פונקציית hands free בדלת מטען החשמלית ובדלתות החלקה הצדדיות. יתר על כן, לנוחות מוסיפים שולחנות מתקפלים בגבי מושבי הנהג ונוסע קדמי, קונסולה מרכזית רב-תכליתית מתנתקת עם מחזיקי כוסות, תאים בתקרה עבור אכסון פריטים קטנים נוסף על שפע תאים במקומות השגרתיים.

בגרסת 7 מקומות של פסיפיקה את כל המושבים בשורה השנייה והשלישית ניתן לקפל בקלות לתוך הרצפה.

אך לרוב תשומת הלב ראויה מערכת טרנספורמציית תא הנוסעים – לא כל מיניוואן יוכל להציע פתרון כה נוח, כאשר המושבים מוחבאים בתוך הרצפה. בגרסת 7 מקומות, את כל המושבים בשורה השנייה והשלישית ניתן לקפל לתוך הרצפה. במצב רגיל של המושבים הגומחות ברצפה יכולות לשמש לאכסון. מושבי שורה שלישית מתקפלים באופן קל עוד יותר – "נופלים לאחור" ובו זמנית מתקפלים לשניים.

מבחוץ ומבפנים

קרייזלר פסיפיקה שנת 2016/2017 ירש חלקית תווי פנים של SUV, דבר שמוסיף דינאמיקה ספורטיבית למראהו. בתור בסיס נלקח הסגנון המקורי שייושם לראשונה בקרייזלר 200. כתוצאה, המיניוואן החדש יצא אלגנטי מבחוץ ופרקטי מבפנים. ברמות גימור המתקדמות תא הנוסעים ישמח בחומרי גימור איכותיים. גג פנוראמי בעל שטח חלון הגדול ביותר בסגמנט נותן אפשרות לכל הנוסעים לההנות מאור טבעי.

לרכב זה הופעה חיצונית ייחודית למדי, הנבדלת מרוב הנציגים האחרים בקטגוריית המיניוואנים. בחזית, לרכב מכסה מנוע יחסית ארוך ומשופע המתמזג חזותית עם הגריל. בפגוש הקדמי נוכח פתח טרפזי של כונס האוויר, בצדדיו שוכנים פנסי הערפל. לפנסים הראשיים צורה דמוית דמעה ושולי LED של תאורת יום. הפרופיל ארוך למדי, הגג מעט משופע. בחלק האחורי הרכב קיבל דלת מטען כמעט אנכית לגמרי, פנסי LED ופגוש מעודן בעל זיז בצורת מדרגה.

תא הנוסעים בפסיפיקה שנת 2017/2018 הינו פונקציונאלי וארגונומי במיוחד. בו תמצאו שלל אלמנטים לשליטה בפונקציות שונות, תוכלו לכוונן את המושבים בהתאם לצרכים שלכם, ואפילו להעסיק את הילדים במהלך מסע ארוך, למשל, להדליק להם משחקים במסכי המגע המובנים לתוך גבי המושבים הקדמיים. אחד המאפיינים הייחודיים של סכמת תא הנוסעים הינו היעדר טונל מרכזי. כל מערכות שליטה הראשיות ממוקמות בקונסולה המרכזית. בגדול, בכל הנוגע לנוחות, למיניוואן זה כמעט ואין מתחרים.

גרסאות

מיניוואן קרייזלר פסיפיקה שנת 2018/2019 מיובא לישראל עם הנעה קדמית, מנוע 3,6 ליטר V6 בהספק 280 כ"ס ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. מהירות מרבית – 196 קמ"ש. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש – תוך 7,4 שניות. תצרוכת דלק ממוצעת – 10,7 ליטר למאה קמ"ש.

רמות גימור

מיניוואן פסיפיקה שנת 2019/2020 מוצע בשתי רמות גימור: Limited ו- Touring L. כל הדגמים כוללים סוככי שמש בדלתות האחוריות, משענת יד מרכזית מקדימה, שורת מושבים שלישית, גלגל רזרבי ומסילות גג. רמת גימור Limited הבכירה מציעה בנוסף גג פנוראמי, חבילת כוונונים חשמליים מורחבת, חימום הגה, מושבים אחוריים וקדמיים ומראות צד, אוורור מושבים, ריפוד עור, פתיחת דלת מטען ללא ידיים.

שתי רמות הגימור כוללות לא פחות משמונה כריות אוויר, כולל כריות צד (וילונות), נעילה מרכזית, מצלמה אחורית או היקפית, מערכת עיגון מושבי ילדים מקדימה ומאחורה, חיישני חנייה אחוריים, בקרת שיוט רגילה או אדפטיבית, בין מערכות עזר אלקטרוניות: ABS ו- ESP, סיוע בזינוק בעליה, ASR, מערכת למניעת התנגשויות, בקרת סטייה מנתיב (ב- Limited) וניטור שטחים מתים.

באבזור של רמות הגימור תמצאו גם מערכת מולטימדיה מודרנית עם תמיכת אפל קארפליי, מערכת שמע, הגה כוח, בקרת אקלים תלת-אזורית, כניסה ללא מפתח, התנעה בכפתור, הגה רב תכליתי והרבה מעבר לכך.

קרייזלר פסיפיקה שנת 2018/2019 – האם הוא יכול להיות רכב החלום?
1 קול