באפריל של 2023 בתצוגת ציוד מסחרי בבירמינגהם פורד הציגה את הוואן המסחרי החדש שלה פורד טרנזיט קורייר ואת גרסתו החשמלית E-טרנזיט. זהו כבר הדור השני לדגם שפותח על-ידי חטיבות ההנדסה בגרמניה, אנגליה וטורקיה. טרנזיט קורייר הראשון הופיע עוד לפני 10 שנים: הוואן הקומפקטי באורך 4,160 מ"מ נוצר על בסיס פורד פיאסטה והיה דומה ל
פורד טרנזיט קורייר. מסחרית חדשה עם גרסה חשמלית
AUTOBOOM

פורד טרנזיט קורייר. מסחרית חדשה עם גרסה חשמלית

פורד טרנזיט קורייר. מסחרית חדשה עם גרסה חשמלית

באפריל של 2023 בתצוגת ציוד מסחרי בבירמינגהם פורד הציגה את הוואן המסחרי החדש שלה פורד טרנזיט קורייר ואת גרסתו החשמלית E-טרנזיט. זהו כבר הדור השני לדגם שפותח על-ידי חטיבות ההנדסה בגרמניה, אנגליה וטורקיה. טרנזיט קורייר הראשון הופיע עוד לפני 10 שנים: הוואן הקומפקטי באורך 4,160 מ"מ נוצר על בסיס פורד פיאסטה והיה דומה לה במידה רבה. טרנזיט קורייר החדש שמר על הפלטפורמה של פורד, אך נהיה גדול ומרווח יותר באופן משמעותי. הוואן החדש יורכב ברומניה, במפעל בקראיובה. בנוסף למסחריות, צפויות לצאת גרסאות קומבי עם שתי שורות מושבים ותא מטען וכן גרסאות שטח Active.

את הגרסאות עם מנועי בנזין ודיזל ניתן יהיה להזמין כבר בקיץ, אבל ההשקה תתקיים רק בסוף שנת 2023. הגרסה החשמלית E-טרנזיט תצא לשוק ב-2024.

מועדים

מבחוץ

אורכו של פורד טרנזיט קורייר 2023 צמח ל-4,4 מ'. נפח תא המטען גדל מ-2,3 ל-2,9 קוב. אורך תא המטען גדל מ-1,621 ל-1,803 מ"מ והמרחק בין קשתות הגלגלים מ-1,012 ל-1,220 מ"מ, לכן תא המטען מאפשר להכניס שני משטחי יורו סטנדרטיים. במחיצה בין תא המטען ותא הנוסעים הופיע פתח: אם לקפל את מושב הנוסע ניתן להוביל חפצים באורך עד 2,6 מ'.

תא הנוסעים

מפרט האבזור הבסיסי כולל לוח מחוונים דיגיטלי. בין אופציות – בקרת שיוט אדפטיבית ומכלול מערכות בטיחות אלקטרוניות.

יחידת כוח

פורד Transit Courier ‏2023. מרכב, צורה. קומפקט וואן, 1 דור

פורד טרנזיט קורייר 2023 החדש יצויד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים EcoBoost בנפח 1 ליטר המפיק 100 או 125 כ"ס או טורבו דיזל 4 צילינדרים 1,5 ליטר EcoBlue בהספק 100 כ"ס. תיבה – 6 הילוכים ידנית, אולם גרסת 125 כ"ס זמינה בנוסף עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

כושר העמסה

פורד Transit Courier ‏2023. מרכב, צורה. קומפקט וואן, 1 דור

כושר ההעמסה הבסיסי של גרסאות עם מנועי בעירה פנימית הוא 678 ק"ג. עבור המסחריות עם מנועי בנזין ודיזל ניתן להזמין חבילת עומס מוגבר המאפשרת להעמיס עד 845 ק"ג. כושר גרירה מרבי: 1,100 ק"ג לגרסאות הדיזל, 1,000 ק"ג לגרסאות הבנזין ו-750 ק"ג לחשמליות.

פורד E-טרנזיט קורייר החשמלי

המסחרית החשמלית נראית אטרקטיבית יותר, כמו גם מפרט האבזור שלה: מערכת מדיה מתקדמת Sync 4 עם מסך "12, מצלמה אחורית כבר ברמת הגימור הבסיסית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, כניסה ללא מפתח ובלם חניה אלקטרו-מכני. הגרסה החשמלית קיבלה תא מטען קדמי בקיבולת 44 ליטר. כושר ההעמסה הבסיסי של קורייר החשמלי כמעט זהה לגרסאות הדלק: 700 ק"ג במקום 678 ק"ג.

עד שנת 2035 פורד מתכננת לשווק באירופה אך ורק רכבים מסחריים חשמליים (ויתור מוחלט על מנועי בעירה פנימית בקו מכוניות הנוסעים מתוכנן לשנת 2030).

להזכירכם

בסרן הקדמי מותקן מנוע חשמלי המפיק 136 כ"ס ו-290Nm. קיבולת הסוללה וטווח הנסיעה טרם נחשפו. ישנו מצב נהיגה "דוושה אחת", המהירות המרבית היא 145 קמ"ש. הסוללה תומכת בטעינת AC בהספק עד 11 קילוואט ובטעינת DC בהספק 100 קילוואט.

איזו גרסה מתאימה לכם יותר?
19 קולות