המותג Aion, שהוקם על ידי תאגיד GAC Group, יתחדש בקו שלם של דגמים ספורטיביים. ה"ספורטאי" המגניב מכולם יהיה איון הייפר SSR, מכונית-היפר עוצמתית במיוחד בעלת הנעה כפולה עטופה בקרבון עם הספק של 1,225 כ"ס, המסוגלת להשתגר ל-100 קמ"ש תוך 1,9 שניות פנטסטיות. יחד עם זאת, זוהי מכונית זולה למדי (יחסית למאפיינים). בסין, הייפר SS
איון הייפר SSR. מכונית העל הסינית מספר אחד
AUTOBOOM

איון הייפר SSR. מכונית העל הסינית מספר אחד

איון הייפר SSR. מכונית העל הסינית מספר אחד

המותג Aion, שהוקם על ידי תאגיד GAC Group, יתחדש בקו שלם של דגמים ספורטיביים. ה"ספורטאי" המגניב מכולם יהיה איון הייפר SSR, מכונית-היפר עוצמתית במיוחד בעלת הנעה כפולה עטופה בקרבון עם הספק של 1,225 כ"ס, המסוגלת להשתגר ל-100 קמ"ש תוך 1,9 שניות פנטסטיות. יחד עם זאת, זוהי מכונית זולה למדי (יחסית למאפיינים). בסין, הייפר SSR החדשה קיבלה את הכינוי "מכונית העל הסינית מספר אחת". היוצרים מדגישים בגאווה את המקור הסיני הבלעדי של יצירתם, שעוצבה, פותחה ומיוצרת במדינה הגדולה והמדהימה הזו.

GAC Group היא יצרנית רכב סינית שנוסדה בשנת 2007 והינה אחת מעשר היצרניות הגדולות בסין. החברה מתמחה בייצור ומכירה של רכבים מתקדמים טכנולוגית, חלקי חילוף ואביזרים. בנוסף לאיון, היא מחזיקה ב-7 מותגים אחרים.

לפרוטוקול

עיצוב חיצוני

בסרטון: אייון הייפר SSR 2023 שנת. קופה.

מבחוץ, איון הייפר SSR החדשה אינה דומה כלל לדגם של GAC הנמכר בישראל – הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי GE3. שני הרכבים פועלים על סוללות, אך כאן מסתיים הדמיון ביניהם. ה-GE3, שיצא בשנת 2017, הוא רכב מהעידן הקודם של החברה: בשנת 2020 המותג איון התנתק מחברת האם. והסמל הגיאומטרי והייחודי של המותג רק מדגיש זאת.

מכונית ההיפר קיבלה מרכב נמוך ורחב בסגנון הטרי אך המגובש של המותג, וכולו מיוצר מסיבי פחמן. החרטום המתוח לרוחב מהודר ביחידות תאורה שכאילו מעוותות מרוב המהירות. דלתות נטולות המסגרת נפתחות כלפי מעלה, מאחור, על המזג הספורטיבי מרמזת הכנף הגדולה האקטיבית, שעולה במהירות גבוהה.

חלל פנימי

בתא הנוסעים, המעוצב בסגנון מינימליסטי, יש זוג מושבי באקט ופאנל קדמי לקוני. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "8,8, ובמרכז ממוקם מסך אנכי של המולטימדיה בגודל "14,6.

מערכת ההנעה ושאסי

אייון Hyper SSR ‏2024. הרכב מכונית. קופה, 1 דור

מערכת המתלים של איון הייפר SSR 2023 היא פשוטה: עצמות עצה כפולות בשני הסרנים. ההספק הכולל של המנועים הוא 1,225 כ"ס, אך המומנט המרבי עומד על 12,000Nm (לא, זו לא שגיאה!). הגרסה הבסיסית מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 2,3 שניות, גרסת Ultimate הקיצונית עושה זאת תוך 1,9 שניות.

הייצור של הייפר SSR יתחיל בסתיו 2024, אך פנקס ההזמנות כבר פתוח: הגרסה הבסיסית עולה 187,000 דולר, גרסת ה-Ultimate המיועדת למסלול עולה 244,600 דולר.

מחירים
מה תגידו?
8 קולות