התת-מותג Radar של ענקית הרכב הסינית ג'ילי פונה לקהל שאוהב לבלות בטבע. החלוץ של המותג הוא הטנדר החשמלי במימדים בינוניים RD6 שהוצג בקיץ של 2022. בארץ המוצא שלו, הדגם תופס מעל 50% מנתח השוק בקטגוריה שלו. וכעת מגיע הזמן של היצוא. ישנן גם תוכניות לגבי ישראל.
ג'ילי מתחילה לייצא את הטנדר החשמלי רדאר
AUTOBOOM

ג'ילי מתחילה לייצא את הטנדר החשמלי רדאר

ג'ילי מתחילה לייצא את הטנדר החשמלי רדאר

התת-מותג Radar של ענקית הרכב הסינית ג'ילי פונה לקהל שאוהב לבלות בטבע. החלוץ של המותג הוא הטנדר החשמלי במימדים בינוניים RD6 שהוצג בקיץ של 2022. בארץ המוצא שלו, הדגם תופס מעל 50% מנתח השוק בקטגוריה שלו. וכעת מגיע הזמן של היצוא. ישנן גם תוכניות לגבי ישראל.

רדאר RD6 שנת 2022. טנדר דו-קבינה, דור 1.

הטנדר לפנאי פעיל רדאר RD6 נמכר בסין מסתיו 2022. בשוק הפנימי נמכרים קצת מעל אלף טנדרים חשמליים כאלה בחודש. בתקווה למכירות אקטיביות יותר במדינות אחרות, החברה הכינה את אצוות היצוא הראשונה.

הבהרה
ריביאן R1T שנת 2021. טנדר דו-קבינה, דור 1.

ככל הנראה, הטנדרים החשמליים יימסרו ראשית לתאילנד: שם מאוד אוהבים רכבים כאלה. בנוסף, הרכב יישלח לאירופה, שם למעשה עדיין אין לו מתחרים. הרי מלבד רדאר, האפשרויות הן: הסייברטראק של טסלה, שכבר נמאס לכולם לחכות לו, ו-R1T מאת ריביאן.

רדאר RD6 שנת 2023/2024 מוצע בינתיים בגרסה יחידה: עם מנוע חשמלי אחד והנעה אחורית בהספק 272 כ"ס. קיבולת הסוללה – 63, 86 או 100 קוט"ש, טוח הנסיעה לפי שיטת CLTC האופטימיסטית – 400, 550 ו-632 ק"מ, בהתאם. הטנדר מבוסס על שלדה אחודה ומצויד במתלים עצמאיים של מכונית קלה, וכצפוי, אינו מדגים ביצועים מרשימים בשטח. מצד שני, הדינמיקה היא לא רעה: האצה ל-100 קמ"ש לוקחת פחות מ-7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 185 קמ"ש.

בהמשך יופיעו מספר גרסאות חדשות של רדאר RD6 בעלות הספק שונה. בנוסף לכך, יוסיפו רשימה ארוכה של אביזרים, כמו מכסה לארגז המטען, גלשנים, מקרר ורדיו.

בתוכניות של החברה הסינית נמצאים שני דגמים חשמליים נוספים: טנדר קצת גדול יותר מ-RD6 ורכב שטח בגודל מלא.

תוכניות
איזה טנדר הייתם קונים?
25 קולות