האמר האזרחי עם מנועים חשמליים מיוצר מאז אפריל 2021, אבל ג'נרל מוטורס הכינה האמר חדש גם עבור הצבא: גם חשמלי ומפיק מעל 1,000 כ"ס. הגרסה הצבאית נמצאת בינתיים בשלב של קונספט EMCV (Electric Military Concept Vehicle), אבל כבר ידוע שהרכב יצויד ביחידת כוח המפיקה 1,014 כ"ס, כמו גם הטנדר שעל בסיסו מיוצר רכב השטח. ג'נרל מוטור
ג'י.אמ.סי. האמר החדש לצבא: חשמלי ומעל 1,000 סוסים
AUTOBOOM

ג'י.אמ.סי. האמר החדש לצבא: חשמלי ומעל 1,000 סוסים

ג'י.אמ.סי. האמר החדש לצבא: חשמלי ומעל 1,000 סוסים

האמר האזרחי עם מנועים חשמליים מיוצר מאז אפריל 2021, אבל ג'נרל מוטורס הכינה האמר חדש גם עבור הצבא: גם חשמלי ומפיק מעל 1,000 כ"ס. הגרסה הצבאית נמצאת בינתיים בשלב של קונספט EMCV (Electric Military Concept Vehicle), אבל כבר ידוע שהרכב יצויד ביחידת כוח המפיקה 1,014 כ"ס, כמו גם הטנדר שעל בסיסו מיוצר רכב השטח. ג'נרל מוטורס רוצה לקבל הזמנה ממשרד ההגנה, כדי לספק את הדגם הקרבי החדש לצבא.

רכב השטח החשמלי GMC האמר EV SUV, שהוצג לראשונה באביב של 2021, הצטרף לטנדר האמר EV שהושק לפניו. שני הדגמים (הטנדר ורכב השטח) הם דומים מאוד, על הקשר להאמרים הקודמים מעיד העיצוב הקשוח וההבדל היחיד בין שניהם הוא החלק האחורי של המרכב.

להזכירכם
GMC האמר EV שנת 2023. רכב שטח 5 דלתות, דור 1.

הרכב החשמלי הצבאי שעלול לשרת בעתיד את הצבא האמריקאי נבדל משמעותית מהאמר EV SUV האזרחי. הוא ארוך יותר – בסיס גלגלים באורך 3,445 מ"מ במקום 3,218 מ"מ, המתלים – קפיצים פשוטים, הבלמים הם יעילים יותר וכושר העבירות הוא משופר. הבדל נוסף: מפרט האבזור כולל גנרטור דיזל לטעינת הסוללה.

תא נוסעים. GMC האמר EV שנת 2023. רכב שטח 5 דלתות, דור 1.

העיצוב החיצוני ותא הנוסעים של האמר EMCV נעשה פשוט וזול ככל האפשר. אך עם זאת, נותרו פנסי הלד. על הייעוד הקרבי מעיד המקום להתקנת כלי נשק בחלק העליון של המרכב.

ג'י.אם.סי. מרכב, צורה.
אין דלתות; ובעת התהפכות על הנוסעים מגנה שלדת הצינורות.

לגבי תא הנוסעים של ה"לוחם" ידוע שהוא מכיל 6 מושבים נפרדים, כל אחד מהם מצויד בחגורות בטיחות. חשוב לציין: אין דלתות; ובעת התהפכות על הנוסעים מגנה שלדת הצינורות. יותר מכך, אין גג, והחלון היחיד הוא מסך הרוח הקדמי מפרספקס.

GMC האמר EV שנת 2021. טנדר, דור 1.

GMC ציידה את הההאמר הצבאי באותן יחידת הכוח והסוללה המותקנות בטנדר האמר EV: שלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של 1,014 כ"ס, סוללה בקיבולת 205 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 480 ק"מ בין טעינות (הטנדר האזרחי עובר כ-560 ק"מ). אם הסוללה התרוקנה, יש גם מנוע דיזל קטן. הטנדר המקורי מאיץ ל-60 מייל/שעה (97 קמ"ש) תוך 3 שניות בלבד. הצמיגים בקוטר 37 אינץ' יאפשרו להתגבר על כל סוג של מכשול שטח, ואם לא, הרכב מצויד גם בכננת.

הייתם קונים לעצמכם האמר EV?
12 קולות