בפברואר 2020 הוצג עיצוב מחדש שני של יונדאי i30 בתערוכת הרכב בז'נבה. בישראל הדגם זמין במרכבים האצ'בק וסטיישן. מכונית לא שונתה בצורה דרסטית: באמת, למה לשנות מה שכבר טוב! נספר על ההאצ'בק המעודכנת.
יונדאי i30 ‏2020. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 2
AUTOBOOM

האצ‘בק יונדאי i30. דור 3, עיצוב מחדש (2020)

יונדאי i30 ‏2020. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 3 דור, שדרוג 2

בפברואר 2020 הוצג עיצוב מחדש שני של יונדאי i30 בתערוכת הרכב בז'נבה. בישראל הדגם זמין במרכבים האצ'בק וסטיישן. מכונית לא שונתה בצורה דרסטית: באמת, למה לשנות מה שכבר טוב! נספר על ההאצ'בק המעודכנת.

דגם i30 של המותג הדרום קוריאני הוא די פופולרי, בעיקר בשל מחיר אטרקטיבי, נוחות ומגוון רחב של אופציות. כדי לשמור וגם לשפר את המכירות, הקוריאנים החליטו על עיצוב מחדש של המכונית, אשר אמור להפוך אותה ליותר מודרנית, נוחה יותר ופרקטית. יונדאי i30 2020 קיבלה אבזור טכני משופר ואופציות נוספות, בעוד שעלותה עלתה רק במעט.

מראה חיצוני

יונדאי i30 החדשה קיבלה מראה בולט, המשלב אלמנטים חדשים לגמרי, כגון גריל או פנסים קדמיים, ואלמנטים טובים מדגמים אחרים של המותג, כמו צורה של מכסה מנוע ותא המטען וגם קו חלונות כבר מוכר. חיצונית, המכונית המעודכנת לא השתנתה יותר מדי: הגריל החדש רחב יותר בסגנון החדש של יונדאי, פלסטיק היקפי חדש ומהשימושי באמת - פנסי LED עם אורות דרך בצורת V הפכו לציוד סטנדרטי. גם פנסים אחוריים בעיצוב חדש, וג‘נטים חדשים בקוטר של 16 עד 18 אינץ'.

תא הנוסעים

תא הנוסעים של יונדאי i30 2020/2021 לא מפואר, אבל גם לא נראה זול. תא הנוסעים מרווח, נוח ועשוי מפלסטיק איכותי, בד ועור באיכות גבוהה למדי, מספר רב של אלמנטים דקורטיביים מושכים את העין ועם מולטימדיה המודרנית לא תשתעממו בדרכים. לאחר עיצוב מחדש ניתן להזמין תמורת תשלום נוסף לוח מחוונים דיגיטלי בצג 7 אינץ‘. להאצ'בק יש מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 10.25 אינץ' (לפני זה הגודל המרבי היה 8 אינץ‘).

מנועים

קו מנועים של יונדאי i30 2021 השתנה. כעת, במקום מנוע בנזין MPI בנפח 1.4 ליטר והספק 100 כ"ס, יוצע מנוע 1.5 ליטר החדש בעל הספק 110 כ“ס. מנוע הטורבו T-GDi 1.4 (140 כ"ס) החליף את מנוע ה-T-GDi (160 כ"ס) 1.5 ליטר, המצויד בסטארטר - גנרטור 48 וולט. גרסה היברידית קלה זמינה כעת ויכולה להגיע עם מנוע שלושה צילינדרים טורבו 1.0 T-GDi, הספק 120 כ“ס.

אבזור

סט עוזרים אלקטרוניים הורחב כך שיכלול ניטור שטחים מתים, שמירה על נתיב ומערכות בלימת חירום (עם זיהוי רוכבי אופניים). בנוסף יש עוזר מיוחד שמנטר רכבים מלפנים (למשל ברמזורים) ונותן אות לנהג, אם הוא פתאום הסיח את דעתו ולא התחיל תנועה אחרי המכונית מקדימה.

האם אתה אוהב יונדאי i30?
15 קולות