יונדאי i20. דור 3, שדרוג שנת 2023
יונדאי i20 הקומפקטית במרכב האצ'בק דור שלישי יצא בשנת 2020 ועבר עדכון במאי 2023. הייצור של יונדאי i20 המעודכנת החל ברבעון השלישי של 2023. בוצעו שינוי חוץ ופנים, אך הם לא היו שינויים רבים. בעזרת השדרוג היצרנית מצפה להחיות את הביקוש הדועך לסופרמיני העירונית.
העיצוב החיצוני
הודות לפגוש הקדמי החדש והגריל, החרטום של יונדאי i20 המעודכנת קיבל עיצוב ספורטיבי ונועז יותר. המכונית קיבלה גם פגוש אחורי חדש וג'נטים בקוטר R16 או R17 בעלי עיצוב אחר. השתנה מבחר צבעי המרכב, נוספו אפשרויות דו-גוניות. בעיקרון, המכונית מותירה את אותו הרושם הכללי, את הגרסה המעודכנת הכי קל לזהות לפי סמל היצרנית הממוקם גבוה יותר: הוא הועבר מהגריל לפאנל לפני מכסה המנוע.
הגרסה המעודכת של של יונדאי i20 זוהי גרסת דור שלישי. גרסת דור ראשון יצאה עוד בשנת 2008.
חלל הפנים
במבט ראשון, תא הנוסעים של המכונית נראה זהה, אבל ישנם כמה שינויים מתקדמים: תאורת האווירה מכסה שטח רב יותר, נוספו שקעי USB טייפ C. בתוספת תשלום ניתן לבחור אחת מחבילות העיצוב החדשות עם תוספות בגוון קונטרסטי.
מערכת ההנעה והשאסי
יונדאי i20 שנת 2023 בינתיים מוצעת רק בגרסאות בעלות מערכת הנעה היברידית קלה עם מתנע-גנרטור 48 וולט. המנוע נשאר זהה: טורבו 3 צילינדרים בנפח 1,0 ליטר עם הזרקה ישירה בהספק 100 או 120 כ"ס. המכוניות מגיעות, כמקודם, עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית DCT. גרסאות אחרות (1,2 ליטר עם גיר ידני או i20 N הספורטיבית עם מנוע 1,6 ליטר) יגיעו מאוחר יותר. בישראל כרגע נמכרת גרסת טרום העדכון עם מנוע בהספק 100 כ"ס ותיבת DCT.
האבזור
מערכת מולטימדיה עם מסך "10,25 קיבלה מודול 4G ואפשרות עדכון OTA. מכלול מערכות הבטיחות Smart Sense שוכלל: מערכת הבלימה האוטונומית כעת מזהה רוכבי אופניים, בתוספת תשלום אפשר לקבל ניטור תנועה חוצה מאחור.