איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות ישיבה, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות ישיבה, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. נכו
איסוזו D-מקס ‏2017. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 2 דור, שדרוג
AUTOBOOM

טנדר איסוזו D-Max קבינה כפולה. דור 2 לאחר מתיחת פנים (2019)

איסוזו D-מקס ‏2017. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 2 דור, שדרוג

איסוזו D-Max – טנדר בינוני קלאסי, מיוצר משנת 2002 על ידי חברת Isuzu Motors היפנית. מוצע בשלוש גרסאות: «1.5-cab» שתי דלתות 4 מקומות ישיבה, «double-cab» ארבע דלתות 5 מקומות, ו- «single-cab» שתי דלתות 2 מקומות ישיבה, שתי האחרונות זמינות לרכישה בישראל. מגיע עם הנעה אחורית או הנעה כפולה, כל הדגמים מצוידים במנועי דיזל. נכון לשנת 2021 בשוק הישראלי ניתן לרכוש את הדור השני לטנדר לאחר מתיחת פנים שנת 2019.

לטנדר «double-cab» בעל 4 דלתות 5 מקומות בדגם שנת 2019/2020 המימדים הבאים: 5265 מ"מ לאורך, 1870 מ"מ לרוחב, 1790 מ"מ לגובה, 3125 מ"מ – בסיס גלגלים.

איסוזו D-Max – טנדר אמיתי בעל שלדת סולם, המציע יכולות שטח מצוינות, כושר העמסה מכובד ורמת נוחות גבוהה. מימדים גדולים למדי מספקים מרווח מרכב מוגבר ומרחב מחייה מספק בתא הנוסעים. מרווח גחון ב- D-Max החדש משיג 235 מ"מ, זווית גישה מרבית – 30°, זווית נטישה – 23°. הרכב יכול להתגבר על מכשולי מים אם עומקם אינו עולה על 600 מ"מ. כל זה מעיד על תכונות שטח יוצאות מן הכלל של הטנדר.

תכונות ייחודיות

בשנת 2019 איסוזו D-Max עודכן במלואו, עד כדי כך שרבים מחשיבים את גרסה זו לאחר מתיחת פנים לדור שלישי חדש. למרות הדמיון החזותי לדור הקודם, דגם זה חדש לחלוטין ונוצר הוא בשיתוף פעולה כבר לא עם האמריקאים, אלא עם מאזדה, שמשווקת את הטנדר תחת מותגם בשם מאזדה BT-50. איסוזו D-Max שנת 2019/2020 נבנה על פלטפורמת Isuzu Dynamic Drive חדשה הכוללת שלדת סולם ותומכים רוחביים נוספים. במבנה התומכים נעשה שימוש בפלדות חוזק גבוה וגבוה מאוד (מהוות 46% מההרכב). בחלק הקדמי הותקנו מתלי קפיץ עצמאיים על עצמות עצה כפולות, ומאחורה – סרן חי תלוי על קפיצי עלים. בהשוואה לדור השני גרסת קבינה כפולה התקצרה ב- 30 מ"מ (5265 מ"מ), התרחבה ב- 10 מ"מ (1870 מ"מ) וגבהה ב- 5 מ"מ (1790 מ"מ). בסיס הגלגלים גדל ב- 30 מ"מ, עד 3125 מ"מ.

מבחוץ

עיצוב הטנדר נהיה יותר נמרץ, אגרסיבי. כמות גדולה של אלמנטים בגימור כרום, שבכת גריל דו-קומתית, כנפיים רחבות וצורת פנסים מעודכנת מעניקים לרכב סגנון ייחודי, אך מוכר כמקודם. איסוזו D-Max שנת 2020 מוצע בספקטרום רחב של צבעים, בפרט מבחר רחב של צבעים בולטים. מבחינה חזותית, הדור השלישי נבדל בגריל משושה מאסיבי, ביחידות תאורה קומפקטיות יותר ובפנסי ערפל דו-קומתיים. בהשוואה לדגמים הקודמים, הופעתו חודשה מהותית. החרטום של D-Max החדש זכה למראה מאיים יותר, במידה מסוימת בזכות פנסי LED חדשים Vision Bi-LED שבתוכם מובנים פנסי יום, לכך תורמים גם הגריל המשוכלל בגודל מאסיבי והקטעים הכפולים של תאורת עזר בצדדי הפגוש הקדמי. למראה תורם בנוסף מכסה מנוע מובלט ואגרסיבי, לו צלעות מובהקות המופנות לכיוון קצוות הגריל.

מראה חיצוני של דפנות הרכב תלוי מאוד ברמת הגימור. אם הקבינה כפולה, לה יהיו הרבה פרטים בצבע שחור. לכאן ניתן לשייך מסילות גג, מראות צד מלבניות גדולות בעלות אורות איתות, ידיות דלת, חצאיות ומדרכים, ומגני כנפיים. חשוב לציין כי החצאיות ומהדרכים אינם ניתנים להסרה. בצדדים בולטים החלונות אותם מפרידים ומקשטים פסים שחורים וכנפיים מנופחות במיוחד. מרווח גחון נע בין 190-220 מ"מ. הדור השלישי של D-Max נשען על גלגלי 15 עד 18 אינץ', בהתאם לרמת הגימור.

מבפנים

גימור תא הנוסעים ראוי, בו תמצאו בעיקר עור, בדים איכותיים, מתכות ופלסטיק. משמחת מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת חבילת אופציות גדולה, ומושבים מאוד נוחים כמו כן. ההגה – רב-תכליתי, בעל שלושה חישורים, מאחוריו עומד לוח מחוונים חינני בו ממוקמים שני שעונים אנלוגיים וצג צבעוני של מחשב הדרך ביניהם. אולם יש לציין כי הגרסאות הבסיסיות נטולות "סלסולים" רבים ונראות פשוט למדי. על הקונסולה המרכזית – מערכת מולטימדיה מסוגננת. לה מסך מגע 7 או 9 אינץ', פתחי מיזוג משולשים מעודנים בצדדים במסגור כרום ושתי קונסולות עם כפתורי מגע וכפתורים אנלוגיים. נוכחת תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. במרכז מיקמו פאנל הכולל תאים לאביזרים. למושבים בריפוד עור תמיכת צד טובה וכוונון חשמלי.

הודות לבידוד רעשים משופר בתוך תא הנוסעים תמיד שקט, אפילו בעת נהיגה במהירות גדולה או בשטח. תא הנוסעים נהיה מרווח ופונקציונאלי יותר. מבחינת רמת הנוחות בתא הנוסעים, את D-Max אפשר להחשיב לטוב ביותר בקטגוריה. לגימור משתמשים בחומרים איכותיים ונעימים למגע. לוח המחוונים נוח ואינפורמטיבי. כפתורי השליטה במערכות הראשיות שוכנים במקומות קונבנציונאליים, ליד הידיים. בעת נהיגה נוצרת הרגשה אילו אתם נמצאים בתא נוסעים של סדאן יוקרתי, ולא טנדר.

מנועים

למרות העובדה שאיסוזו D-Max החדש קיבל מתלי קפיץ עם שלושה עלים מאחור, במקום חמשת הקודמים, כושר העמסה של המכונית אינו פחת – 1000 ק"ג. לישראל מיובאים דגמים בהנעה אחורית וגם כפולה. המנוע משותף לשניהם: טורבו דיזל 1,9 ליטר בהספק 163 כ"ס, לו מצטרפת תיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית הידרו-מכאנית.

אבזור

רמות גימור הבכירות LS ו- LSE Premium מציעות בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמה אחורית, בורר מצבי נהיגה, וחבילה רחבה של מערכות עזר אלקטרוניות: ABS, ESP, בקרת סחרור ASR, סיוע בזינוק בעליה, בקרת ירידה במדרון, מערכת למניעת התנגשויות, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים וחיישן עייפות הנהג.

חימום מושבים קדמיים ומראות צד, בקרת אקלים חד-אזורית, כניסה ללא מפתח, התנעה בכפתור, הגה רב-תכליתי, ואפילו גלגל רזרבי בגודל מלא ישמחו את בעלי איסוזו D-Max המעודכן.

האם לדעתכם יש צורך בטנדר רק לעסקים?
3 קולות