טנדר איסוזו D-Max קבינה כפולה. דור 3 (2020)
איסוזו D-מקס – יצירת אמנות מהקלאסיקה, נולדה ב-2002 על ידי אמנים מקצועיים מבית Isuzu Motors היפנית. מגוון גרסאות מעניק חוויה עיסוקית: יחידת ה-«1.5-cab» בעלת שתי דלתות ו-4 מקומות ישיבה, ה-«double-cab» המפוארת עם ארבע דלתות ו-5 מקומות, וגרסת ה-«single-cab» הקומפקטית בעלת שתי דלתות ו-2 מקומות, שתי האחרונות זמינות בארץ זבת חלב ודבש. היכולת לבחור בין הנעה אחורית לכפולה מגוונת את החוויה, כאשר כל הדגמים נהנים מכוח מנועי דיזל. בשנת 2021, נכנס הדור השלישי למשפחת הטנדר בישראל ומעניק אווירה חדשה לשוק.
הדור השלישי לטנדר שיצא בסוף שנת 2020 – רכב חדש לחלוטין. חזית מסוגננת ועיצוב שנטבע בזיכרון המשלב עוצמה ספורטיבית, מימדים מושלמים ומראה ברוטאלי. פרקטיות ונוחות. מרווח ופונקציונאליות. תא נוסעים מרווח – אחד מהטובים בקטגוריה מבחינת נוחות הנוסעים. נפח מוגדל בקבינה ומושבים ארגונומיים. ספיגת רעש ורטטים. זוהי רק רשימה חלקית של היתרונות של טנדר איסוזו D-Max החדש.
"הדור החדש של ISUZU D-Max נועד לחולל מהפכה בתפיסת הטנדרים הנוכחית: העוצמה, הסיבולת והאוניברסליות השגרתיות מצטרפות אל פתרונות מודרניים בתחומי עיצוב חוץ ופנים, נוחות מקסימאלית וקלות נהיגה, וטכנולוגיות בטיחות חדשניות. D-Max החדש – "יותר מטנדר " – ציין פבריס גורלייר, מנכ"ל ISUZU RUS.
תכונות ייחודיות
לטנדר «double-cab» בעל 4 דלתות 5 מקומות בדגם שנת (למעשה) 2021 המימדים הבאים: 5265 מ"מ לאורך, 1870 מ"מ לרוחב, 1790 מ"מ לגובה, 3125 מ"מ – בסיס גלגלים. חוזקו השלדה והזרועות, הוגדלו האורכנים, המרכב נהיה נמוך אך ארוך יותר, בסיס הגלגלים התארך. בהתחשב בכל החידושים, אפשר לומר בבטחה ש- D-Max כבר לא מרגיש כמו רכב מסחרי, הוא יציב, בעל כושר תמרון מכובד בכבישים עמוסים ואיזון אופטימאלי. את יכולות השטח של הרכב משלימים מרווח גחון מרבי של 240 מ"מ ויכולת חציית מים שהוגדלה מ- 600 ל- 800 מ"מ.
איסוזו D-Max החדש מורכב על גבי פלטפורמת שלדת סולם משוכללת. הטנדר קיבל מנועים חדשים, מערכת הנעה כפולה מתקדמת ויכולות שטח מורחבות, שפע החלטות חדשניות בתחום הבטיחות, עיצוב מסוגנן חדש, היצע צבעים מעודכן ופתרונות מתקדמים בעיצוב הפנים. הבטיחות של D-Max החדש מאומתת על ידי מבחני ריסוק עצמאיים: בשנת 2020 קיבל הדגם ציון מרבי של 5 כוכבים במבחני ANCAP ו- EuroNCAP.
"הדור החדש ISUZU D-Max נועד לחולל מהפכה בתפיסת הטנדרים הנוכחית: העוצמה, הסיבולת והאוניברסליות השגרתיות מצטרפות אל פתרונות מודרניים בתחומי עיצוב חוץ ופנים, נוחות מקסימאלית וקלות נהיגה, וטכנולוגיות בטיחות חדשניות. D-Max החדש – "יותר מטנדר "
תאורת LED חדשה, גריל חדש, מכסה מנוע משופע ורחב והפגוש הקדמי תורמים לתדמית הברוטאלית, בעוד שקווי צד הברורים וקו חלונות הצדדי הספורטיבי שגובהו שליש מהמרכב יוצרים תחושה של דינאמיקה מתמדת. העיצוב המלוטש של פאנל מרכב האחורי ופגוש עם מדרך מובנה מסמלים את הנוחות והפרקטיות של פלטפורמת המטען.
עיצוב הפנים נבדל בארגונומיה מדוקדקת ובחומרי גימור יוקרתיים. הקונסולה המרכזית נהייתה גבוהה ורחבה יותר. מושבים מחומר אנטי-רטט בעלי כוונון תמיכת גב תחתון וזווית נטיית כרית נועדו להפחית התעייפות. לוח מחוונים חדש בעל מסך LCD, מחשב דרך רב-תכליתי, מערכת מולטימדיה בגודל 9 אינץ' עם פונקציות מערכת מתקדמות (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink, Miracast, WiFi), ומערכת שמע עם צליל היקפי חדשה נועדו לספק נוחות מקסימאלית לנהג ולנוסעים.
מנועים
מתחת למכסה המנוע של D-Max החדש – מנוע דיזל מפורסם מאת איסוזו בעל חסכון דלק יוצא מן הכלל המספק עוצמה ומומנט גבוהים בספקטרום סל"ד רחב ביותר שיתאימו לכל סוג עבודה. לישראל גרסת קבינה כפולה של הטנדר בדגם שנת 2021 מיובאת עם מנוע 1,9 ליטר דיזל טורבו בהספק 163 כ"ס וגיר 6 הילוכים ידני או אוטומטי Aisin. הנעה – אחורית או כפולה. מהירות מרבית אפשרית – 180 קמ"ש. צריכת דלק ממוצעת – 8,1-8,8 ליטר ל- 100 ק"מ – בהתאם לגרסה.
רמות גימור
איסוזו D-Max double-cab החדש מצויד בכל הפונקציות הדרושות לתפעול ונהיגה נוחים. הגרסאות הבכירות כוללות מצלמה אחורית ובקרת שיוט אדפטיבית, מולטימדיה עם בלוטוס, משענת ראש אחורית שלישית, כניסה ללא מפתח והתנעה בכפתור.
בכל הדגמים נוכחים מושבים קדמיים ומראות צד מתחממים, הגה כוח, מזגן (בבכירות – בקרת אקלים חד-אזורית), מראות חשמליות, הגה רב-תכליתי (למעט רמת גימור הבסיסית), חיישני גשם, גלגל רזרבי בגודל מלא.
בהתאם לרמת הגימור, הרכב מצויד ב- 6 או 7 כריות אוויר לנהג ולנוסעים. רמת גימור הפרימיאלית מצוידת בחבילה כמעט מלאה של "עוזרים" ומערכות בטיחות אלקטרוניות: בורר מצבי נהיגה, מערכת התרעה על התנגשות אפשרית, מערכת בלימת חירום אוטונומית, סיוע בפניות עם בלימת חירום בעת התנגשות בלתי נמנעת, ניטור שטחים מתים, מגביל מהירות ידני, זיהוי סימון כביש, מערכות סיוע בזינוק בעליה ובירידה במדרון.