ב-29 ביולי של 2021 Mitsubishi Motors Corporation הכריזה על ההשקה של גרסה היברידית חדשה לקרוסאובר אאוטלנדר המצויד במערכת PHEV של הדור החדש. הרכב ההיברידי פלאג-אין הוצג ביפן בחורף של 2021 ובשנת 2022 הגיע לצפון אמריקה, שם מאוד אוהבים אותו. הדור הרביעי של אאוטלנדר יצא בפברואר 2021 עם מנוע בנזין בנפח 2,5 ליטר וגיר רציף. ל
מיצובישי אאוטלנדר PHEV. עוצמתי ומרווח יותר
AUTOBOOM

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. עוצמתי ומרווח יותר

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. עוצמתי ומרווח יותר

ב-29 ביולי של 2021 Mitsubishi Motors Corporation הכריזה על ההשקה של גרסה היברידית חדשה לקרוסאובר אאוטלנדר המצויד במערכת PHEV של הדור החדש. הרכב ההיברידי פלאג-אין הוצג ביפן בחורף של 2021 ובשנת 2022 הגיע לצפון אמריקה, שם מאוד אוהבים אותו. הדור הרביעי של אאוטלנדר יצא בפברואר 2021 עם מנוע בנזין בנפח 2,5 ליטר וגיר רציף. לא נאמר דבר לגבי גרסה היברידית, אבל מיצובישי הכינה היבריד נטען שהפך לספינת הדגל של המותג.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש מצויד ביחידת כוח היברידית של הדור החדש, הכוללת מנועים חשמליים עוצמתיים יותר וסוללה בקיבולת מוגברת שהעניקו שיפור ניכר לדינמיקה ולטווח הנסיעה במצב חשמלי. פלטפורמת CMF-C/D החדשה אפשרה לסדרת את כל המכלולים באופן כזה שהקרוסאובר ההיברידי יכול ליישב לא חמישה, אלא שבעה אנשים.

להזכירכם, אאוטלנדר PHEV הראשון נחשף לעולם בשנת 2013 והוכיח את הנאמנות של המותג היפני למחקר ולפיתוח של רכבים היברידיים שמיצובישי עורכת מאז 1964. אאוטלנדר PHEV נמכר ביותר מ-60 מדינות ונחשב לאחד מהרכבים ההיברידיים פלאג-אין המוצלחים ביותר בעולם. לאחר העדכון של שנת 2018 הוא צויד במנוע אטמוספרי בנפח 2,4 ליטר המפיק 135 כ"ס ובשני מנועים חשמליים – קדמי 82 כ"ס ואחורי 95 כ"ס. ההספק הכולל של יחידת הכוח – 224 כ"ס ו-332Nm. הסוללה בקיבולת 13,8 קוט"ש מספקת מ-39 עד 65 ק"מ של טווח במצב חשמלי (בלי הפעלת מנוע בעירה פנימית). טווח הנסיעה הכולל עם מיכל דלק וסוללה מלאים הוא כ-800 ק"מ.

הייתם קונים אאוטלנדר PHEV?
18 קולות