פורשה חשפה את תאריך הבכורה של הדור השלישי למכונית הספורט במרכבי ליפטבק וסטיישן. פורשה פאנאמרה החדשה תצא ב-24 בנובמבר 2023. עד כה מובטחים מנועים חשמליים עוצמתיים יותר, גרסאות היברידיות פלאג-אין וסוללות מוגדלות. אבל למעשה, הדור השלישי הוא רק מתיחת פנים מקיפה של השני, שכן לא בוצעו שינויים עקרוניים בפלטפורמה.
הדור השלישי של פורשה פאנאמרה: שלושה מסכים וריפוד "טבעוני"
AUTOBOOM

פורשה פאנאמרה החדשה: ארבע גרסאות היברידיות פלאג-אין, מנועים חשמליים עוצמתיים וסוללה מוגדלת

הדור השלישי של פורשה פאנאמרה: שלושה מסכים וריפוד "טבעוני"

פורשה חשפה את תאריך הבכורה של הדור השלישי למכונית הספורט במרכבי ליפטבק וסטיישן. פורשה פאנאמרה החדשה תצא ב-24 בנובמבר 2023. עד כה מובטחים מנועים חשמליים עוצמתיים יותר, גרסאות היברידיות פלאג-אין וסוללות מוגדלות. אבל למעשה, הדור השלישי הוא רק מתיחת פנים מקיפה של השני, שכן לא בוצעו שינויים עקרוניים בפלטפורמה.

פורשה פאנאמרה שנת 2013. ליפטבק, דור 1, שדרוג.

פאנאמרה יצאה בשנת 2009. הדור השני הנוכחי מיוצר מ-2016 ועבר עדכון ב-2020. הדור השלישי יושק בסוף 2023 ויהפוך לאחרון עם מנוע בעירה פנימית! הדור הרביעי כבר יהיה חשמלי לחלוטין ויופיע קרוב יותר ל-2030. עליו כבר כתבנו קודם.

הבהרה

המכונית כמעט מוכנה: כרגע היא עוברת את המבחנים הסופיים באזורי אקלים וגיאוגרפיים שונים על כבישים רגילים ומסלולים מיוחדים. פורשה פאנאמרה החדשה תוצג ב-24 בנובמבר בפסטיבל Icons of Porsche בדובאי, הפופולרי מאוד בקרב מעריצי המותג.

פורשה פנמרה. מרכב, צורה.

לדגם יהיו ארבע גרסאות היברידיות פלאג-אין (כרגע יש שלוש), הגרסה הרביעית הנוספת תהיה העוצמתית מכולן הודות ליחידת הכוח המפיקה מעל 700 כ"ס! ההיברידיות ישמחו במנוע חשמלי חדש בעל הספק מוגבר (המנוע בדור הנוכחי מפיק 136 כ"ס ו-400Nm).

פורשה פנמרה. מרכב, צורה.

קיבולת הסוללה תוגדל מ-17,9 ל-25,9 קוט"ש. ובהתאם, יגדלו הספק המטען וטווח הנסיעה החשמלי. לגבי מנועי הבנזין ידוע רק שההיצע "יתעדכן באופן יסודי".

פורשה פאנאמרה שנת 2020. ליפטבק, דור 2, שדרוג.

פורשה פאנאמרה החדשה מוצעת בישראל במרכב ליפטבק עם מנועי בנזין בהספק מ-330 עד 480 כ"ס או מערכת היברידית פלאג-אין (262, 560 ו-700 כ"ס) וכן במרכב סטיישן עם מנוע בנזין בהספק 480 כ"ס ושתי הגרסאות ההיברידיות העוצמתיות.

להזכירכם

בדור השלישי של פורשה פאנאמרה יופיעו מתלי אוויר אדפטיביים (אופציה) ובולמי זעזועים אדפטיביים יותקנו כברירת מחדל. הגיוני לצפות למערכת מולטימדיה חדשה, ללוח מחוונים דיגיטלי, להרחבת מפרט מערכות הבטיחות וכתוצאה – להתייקרות.

פורשה טייקן שנת 2019. סדאן, דור 1.

דרך אגב, בהתחשב במגוון יחידות הכוח הרחב של פאנאמרה, הביקוש שלה בערך שווה לפורשה טייקן החשמלי…

ומה אתם תבחרו?
10 קולות